Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Outernet
-
Dobre knjigeKomentarji: 0 14.01.2011
Brata Žižek sta napisala odlično knjigo. Naslov knjige je Outernet, seveda pa govori o internetu. Ker ima več kot 300 strani, vam v tem kratkem povzetku ne morem napisati več kot samo mnenja o knjigi.
Če preberete to knjigo, boste dobili odličen vpogled v to, kaj internet sploh je in kaj se dogaja. Posebno vrednost dajejo knjigi citati. Praktično na vsaki drugi strani je citat kakšne znane osebnosti. Že sama zbirka citatov je impresivna. Če preberete to knjigo, lahko mirno ne preberete 30 drugih knjig na to temo. Lepo, da imamo Slovenci takšno knjigo.
Pomembno je glavno sporočilo, ideja knjige. Danes lahko govorimo o Outernetu. Če želimo biti uspešni na internetu, moramo v poslovni model vključiti vse medije, tudi stare dobre klasične medije. In obratno … tudi stara dobra klasična trgovina danes brez interneta ne bo uspešna.
V drugem delu knjige je tudi veliko »mesa«, tj. praktičnih nasvetov za vse, ki želijo uspeti s pomočjo interneta. Žižka enostavno pojasnita mnoge pojme, ki se na spletu pojavljajo, pa morda zanje ne veste, kaj natančno pomenijo. Knjiga ni zgolj za enkratno branje, temveč gre bolj za priročnik, h kateremu se večkrat vračaš. Citate sem pa že omenil …
Končna ocena? S knjigo sta Žižka še enkrat dokazala svojo izjemno načitanost. Dokazala sta, da se na svoje področje spoznata. In če pri kakšnem projektu potrebujete nasvet strokovnjaka, boste po branju te knjige pomislili na Žižka. Ja, eden od ciljev vsake knjige je še dodatno povečati kredibilnost avtorjev. Njuna knjiga ta cilj nedvomno izpolnjuje.
Dodaj komentar