Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Nastopajte v lastnih oglasih
Marketing
Komentarji:   2 27.12.2010

Če se na plakatih in v oglasnih kampanjah pojavljajo zaposleni ali celo lastnik, direktor podjetja, to akciji daje še večjo težo. V ZDA se je v časih, ko sem tam študiral, v oglasih za Burger King vedno pojavljal lastnik te verige restavracij s hitro prehrano. Lažje je narediti dobro zgodbo podjetja, v katerem so zaposleni pripravljeni sodelovati.

kuhar

Zgodbe prodajajo in v dobrih zgodbah imajo igralci opazno vlogo. Ljudje tudi veliko raje kupujemo od drugih ljudi kot pa od brezosebnih korporacij. Zgoraj lahko vidite, primer, kjer na jumbo plakatu nastopa kuhar.

Kako pa izgleda, če cel TV spot posnamete sami in če v njem nastopajo samo zaposleni v podjetju, lahko vidite tukaj. Tale video se vam splača pogledati, ker ima poučno marketinško vsebino!


Dodaj komentar


Komentarji:

27.12.2010 @ 23:40 $-bralec
Ej Lisac, tale oglas me je pa res prepričal ... ogledal sem si spletno stran, sedaj pa imam še nekaj časa za razmislek, kako firmo Sedem obrniti tudi v mojo korist. :D Hkrati pa smo potegnili še eno marketinško lekcijo. Fino! ;)
13.01.2011 @ 16:39 Sandi
Ja tale gostilnica je pa v naših Krških koncih... na njihovih jumbo plakatih po Krškem so glavni junaki vsi zaposleni! Pa v bistu so res super restavracija:)
na vrh