Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Bodite uporniki (verzija 2010)!
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 23.12.2010

V letu 2011 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.

Bodite uporniki!

Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2011, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.

Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!

jelen

Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat (prvič sem o tem pisal leta 2007!).
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.

Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
 


Pogumni kršijo pravila. Pogumni niso povprečni, pogumni tudi zaslužijo več.

poravnava

Ta oglas je dvojni primer kršenja pravil. Prvič se oglašuje, nekaj kar se ne bi smelo in drugič gre za oglas, ki ima obliko članka. Opozorilo, da gre za oglasno sporočilo manjka. Oglasi, ki na prvi pogled delujejo kot članki, DOKAZANO delujejo bolje.
Morda je objava takšnih oglasov malce sporna … ampak, pogumni si upajo, pogumni testirajo meje, pogumni kršijo pravila.

V letu 2011 prekršite vsaj kakšno pravilo! Pa pazite, da bo kršitev etično in moralno sprejemljiva. Predvsem pa pazite, da ne boste prekršili kakšno od desetih božjih zapovedi. :)

Na zdravje!
 

p.s. Identičen zapis sem objavil 27.12.2007! Dodaten nauk ponovnega zapisa? Prvič, marketinški zapisi običajno ne zastarajo in drugič, kot vidite, se Jelenček pojavlja na plakatih in oglasih (pravkar sem ga zagledal v Poletu) vsako leto, čeprav gre za kršenje pravil o neoglaševanju alkoholnih pijač. Vsako dodatno leto, ko jim to uspeva, pomeni večjo prodajo in dobiček.

Dodaj komentar


Komentarji:

23.12.2010 @ 15:24 Gregor Cuzak
Aleš, stari zakon, ki je oglaševanje alkohola prepovedoval, je bil ukinjen z vstopom v Evropsko unijo. Spomni se aktualnih oglasov za pivo in vino, cel kup jih je.
Gregor
Ps: Srečno 2011
23.12.2010 @ 17:00 Aleš
Hvala Gregor. Vem, da je kar nekaj oglasov za pivo in vino, za žgane alkoholne pijače, pa nisem vedel, da se lahko prosto oglašujejo.
P.s. kontra na Srečno 2011! :)
02.01.2011 @ 20:49 Darja Odar
Pri zgornjem oglaševanju v nobenem primeru ne moremo govoriti o drznosti oz. morebitni kršitvi oglaševanja, temeč zgolj to, da so s fontom pisave in gozdnim prijateljem gospoda lovca uspeli izzvati iz naših možganov pravo sporočilo.

Se pa da na eleganten način zaobiti tudi kršitev zakona o omejenavnju tobačnih izdelkov ;)

Kreativnost šteje, ane Aleš:)
Btw, te spremljam že več let in tvoje lisičje ukane delujejo!

Velik dobrih idej tudi v novem letu!
Lp
na vrh