Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
- Naš kuža in koze
- Pogovor s prodajalcem rekorderjem
- Se splača šolati prodajalce?
- Škarje za 900 evrov
- Ekskluziven program za povečanje vaše prodaje in dobička
- Naredili so mi dan!
- Boste v letu 2016 "agresivno čakali" na boljše rezultate?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Bodite uporniki (verzija 2010)!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 3 23.12.2010
V letu 2011 vam želim vse najboljše. Poleg normalnih želja (zdravje, sreča, itd.), pa imam za vas še eno željo, oziroma predlog.
Bodite uporniki!
Prekršite kakšno pravilo, napisano ali nenapisano. V poslu zares uspejo tisti, ki kršijo pravila, uspejo tisti, ki si upajo. Če boste v letu 2011, delali podobne stvari, kot jih dela vaša konkurenca, boste povprečno uspešni. To pa ni tisto, kar si želite.
Podobno velja za osebno življenje. Kdo pravi, da se morate obnašati, tako kot se obnašajo vsi ostali? Naredite nekaj drugačnega, presenetite svojega partnerja, moža, ženo, otroke. Če vsi kupujejo, to ne pomeni, da morate tudi vi. Če vsi ostali nimajo časa, to ne pomeni, da tudi vi ne smete imeti časa, za svoje bližnje. Bodite otročji (vsaj kdaj), pokažite veselje, čustva!
Lep, simpatičen primer kršenja pravil, je tale plakat (prvič sem o tem pisal leta 2007!).
Kdo pravi, da se ne da, kdo pravi, da ni možno?
Kdo pravi, da je nemogoče?
Vse je mogoče, samo malo kreativnosti in poguma je potrebno imeti.Odvetniki so v 22. člen svojega statuta zapisali: »Odvetniki tekmujejo med seboj le s kakovostjo svojega dela.« Oglaševati ne bi smeli … Katere odvetnike poznate? Tiste, ki oglašujejo, tiste, ki se pojavljajo na televiziji, ali tiste, ki se držijo pravil?
Pogumni kršijo pravila. Pogumni niso povprečni, pogumni tudi zaslužijo več.
Ta oglas je dvojni primer kršenja pravil. Prvič se oglašuje, nekaj kar se ne bi smelo in drugič gre za oglas, ki ima obliko članka. Opozorilo, da gre za oglasno sporočilo manjka. Oglasi, ki na prvi pogled delujejo kot članki, DOKAZANO delujejo bolje.
Morda je objava takšnih oglasov malce sporna … ampak, pogumni si upajo, pogumni testirajo meje, pogumni kršijo pravila.V letu 2011 prekršite vsaj kakšno pravilo! Pa pazite, da bo kršitev etično in moralno sprejemljiva. Predvsem pa pazite, da ne boste prekršili kakšno od desetih božjih zapovedi. :)
Na zdravje!
p.s. Identičen zapis sem objavil 27.12.2007! Dodaten nauk ponovnega zapisa? Prvič, marketinški zapisi običajno ne zastarajo in drugič, kot vidite, se Jelenček pojavlja na plakatih in oglasih (pravkar sem ga zagledal v Poletu) vsako leto, čeprav gre za kršenje pravil o neoglaševanju alkoholnih pijač. Vsako dodatno leto, ko jim to uspeva, pomeni večjo prodajo in dobiček.
Komentarji:
-
23.12.2010 @ 15:24
Gregor Cuzak
-
Aleš, stari zakon, ki je oglaševanje alkohola prepovedoval, je bil ukinjen z vstopom v Evropsko unijo. Spomni se aktualnih oglasov za pivo in vino, cel kup jih je.
Gregor
Ps: Srečno 2011 -
23.12.2010 @ 17:00
Aleš
-
Hvala Gregor. Vem, da je kar nekaj oglasov za pivo in vino, za žgane alkoholne pijače, pa nisem vedel, da se lahko prosto oglašujejo.
P.s. kontra na Srečno 2011! :) -
02.01.2011 @ 20:49
Darja Odar
-
Pri zgornjem oglaševanju v nobenem primeru ne moremo govoriti o drznosti oz. morebitni kršitvi oglaševanja, temeč zgolj to, da so s fontom pisave in gozdnim prijateljem gospoda lovca uspeli izzvati iz naših možganov pravo sporočilo.
Se pa da na eleganten način zaobiti tudi kršitev zakona o omejenavnju tobačnih izdelkov ;)
Kreativnost šteje, ane Aleš:)
Btw, te spremljam že več let in tvoje lisičje ukane delujejo!
Velik dobrih idej tudi v novem letu!
Lp
Dodaj komentar