Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Pomembno je, kako vprašate!
Marketing
Komentarji:   0 25.10.2010

Zelo pomembno je, kaj svojim strankam rečete, kaj jim napišete. Malenkostna sprememba v besednjaku lahko pomeni veliko, zelo veliko dodatnih evrov. Dobro premislite, kako v resnici komunicirate s svojimi strankami. Premislite, kaj je cilj vašega komuniciranja, premislite, kaj želite s komuniciranjem doseči.

Predvsem pa premislite, ali bodo stranke razumele, kaj jim govorite, in ali je ENOSTAVNO narediti, kar od strank zahtevate.

Recimo, da zavarovalnica želi prepričati čim več svojih strank, da povečajo mesečni obrok, ki ga plačujejo za življenjsko zavarovanje. Recimo, da želijo vsaki stranki vzeti dva evra več na mesec. 24 evrov več na leto krat število strank … Hitro se nabere lepa vsota, mar ne?

Torej, če želite, da čim več strank vsak mesec vplača dodatna 2 evra, kako boste vprašali?

a) Če želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.

b) Če ne želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.

Beseda »ne« v tem primeru pomeni ogromno.

Na prvo ponudbo bi se verjetno odzvala okoli 2% strank.

Na drugo pa tudi.


Vidite, kako pomembno je, kako vprašate? Vedno se moramo vprašati, ali je tisto, kar zahtevamo od strank, dovolj enostavno.

Vprašati se moramo, kako bodo stranke reagirale. Vprašati se moramo, ali je naš cilj realen – večina strank nas je lenih in – celo če bi želele vplačati 2 dodatna evra mesečno – tega ne bomo storile, če moramo pred tem poslati naročilnico.

 


»Če se za spremembo NE boste odločili, nam to pisno sporočite.«

Ne vem, kaj bi na ta primer rekli odvetniki. Verjetno bi rekli, da možnost b ni preveč legalna. Ampak, kam pa bi prišli, če bi vedno poslušali odvetnike?

Jaz mislim, da je možnost b do strank prijazna in predvsem okoli 45-krat učinkovitejša od možnosti a.

Poskušajte tudi vi svojim strankam olajšati delo. Ta model seveda zelo dobro deluje, če imate veliko skupino lojalnih strank, ki vam mesečno itak plačujejo. Z nekaj izbranimi besedami lahko povečate dobiček na vsako stranko.

 

na vrh