Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pomembno je, kako vprašate!
-
MarketingKomentarji: 0 25.10.2010
Zelo pomembno je, kaj svojim strankam rečete, kaj jim napišete. Malenkostna sprememba v besednjaku lahko pomeni veliko, zelo veliko dodatnih evrov. Dobro premislite, kako v resnici komunicirate s svojimi strankami. Premislite, kaj je cilj vašega komuniciranja, premislite, kaj želite s komuniciranjem doseči.
Predvsem pa premislite, ali bodo stranke razumele, kaj jim govorite, in ali je ENOSTAVNO narediti, kar od strank zahtevate.
Recimo, da zavarovalnica želi prepričati čim več svojih strank, da povečajo mesečni obrok, ki ga plačujejo za življenjsko zavarovanje. Recimo, da želijo vsaki stranki vzeti dva evra več na mesec. 24 evrov več na leto krat število strank … Hitro se nabere lepa vsota, mar ne?
Torej, če želite, da čim več strank vsak mesec vplača dodatna 2 evra, kako boste vprašali?
a) Če želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.
b) Če ne želite vsak mesec dodatno plačati 2 evra, prosimo pošljite to naročilnico na naš naslov.
Beseda »ne« v tem primeru pomeni ogromno.
Na prvo ponudbo bi se verjetno odzvala okoli 2% strank.
Na drugo pa tudi.
Vidite, kako pomembno je, kako vprašate? Vedno se moramo vprašati, ali je tisto, kar zahtevamo od strank, dovolj enostavno.
Vprašati se moramo, kako bodo stranke reagirale. Vprašati se moramo, ali je naš cilj realen – večina strank nas je lenih in – celo če bi želele vplačati 2 dodatna evra mesečno – tega ne bomo storile, če moramo pred tem poslati naročilnico.
»Če se za spremembo NE boste odločili, nam to pisno sporočite.«Ne vem, kaj bi na ta primer rekli odvetniki. Verjetno bi rekli, da možnost b ni preveč legalna. Ampak, kam pa bi prišli, če bi vedno poslušali odvetnike?
Jaz mislim, da je možnost b do strank prijazna in predvsem okoli 45-krat učinkovitejša od možnosti a.
Poskušajte tudi vi svojim strankam olajšati delo. Ta model seveda zelo dobro deluje, če imate veliko skupino lojalnih strank, ki vam mesečno itak plačujejo. Z nekaj izbranimi besedami lahko povečate dobiček na vsako stranko.