Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
Zakaj se korone še dolgo ne bomo rešili?
Kratek esej na temo delovanja države in vaše vloge pri vsem skupaj
Kdor razmišlja z lastno glavo, kaj hitro ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Direktni marketing - predstavitev rezultatov
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 8 13.12.2006
Danes vam predstavljam vse kvalifikacijske naloge za Državno prvenstvo v direktnem marketingu v obliki vodene prezentacije.
In rešitve tudi. Z malo komentarja. Zaprite se v pisarno ali domačo sobo, povejte vsem, da vas naj naslednjih 23 minut ne motijo in prisluhnite prezentaciji. Prepričan sem, da vam bo zadeva všeč in da se boste tudi nekaj naučili.
Kliknite tukaj za ogled prezentacije
Komentarji:
-
11.12.2006 @ 23:38
Afna
-
Čestitam! Odlično pripravljena predstavitev! In zanimiva... Moram priznati, da pri nekaterih odgovorih takoj veš, kdo je zmagal, včasih pa je edina pametna razlaga, da je treba pač testirati. No, slednje mi še ni najbolj jasno, kako to v praksi tudi izvesti, vsaj v mojem poslu.Vedno se mudi, vedno so potrebni rezultati takoj, produkti pa se neprestano spreminjajo... :s
Sicer pa se mi zdi, da je bil na splošno slab odziv na direktno pošto - moj direktor bi jo že zdavnaj ukinil, če bi imeli takšne rezultate! :)
Me kar mika prijava na naslednji krog, priznam. -
12.12.2006 @ 19:45
Super Tine
-
Meni pa je privabilo nasmeh na obraz, ko sem si ponovno (do konca)ogledal prezentacijo in sicer napis: "Bi nadaljevali tam, kjer ste zadnjič končali?"
Tudi malenkosti so pomembne..
aja verjetno je Aleš posodil tudi svoj glas v prezentaciji.. -
13.12.2006 @ 09:26
ervinator
-
Kot se je pokazalo v skupini za Foto Grad, je recept za veliko klikov zelo enostaven. Bolj pomembno je, koliko teh je dejansko potencialnih kupcev. Vem, da bo v nadaljevanju tekmovanja poudarek na prodajanju, vendar pa bo treba pravila za naslednje tekmovanje dodelati ...
Prezentacija je odlična. Presenetilo me je le ne preveč tekoče branje. Aleš, "s prijatelji", "z znanci" ipd. se ne izgovori "s-prijatelji" oziroma "z-znanci", pač pa "sprijatelji" oziroma "zznanci".
Zabavne so tudi slovnične napake tekmovalcev ...
Vsekakor hvala za tole. Sam sem se že samo na podlagi prezentacije - sploh sedaj, ko spremljam, kaj privleče obiskovalce na moj blog - zelo veliko naučil. ;) -
13.12.2006 @ 14:04
Aleš Lisac
- Ervinator, v nadaljevanju bomo prodajali ne pa samo vzbujali radovednost ... :) Ampak tudi to je veščina, da znaš doseči čim višji CTR - to je bila namreč naloga. Pri prezentaciji sploh nisem bral, pač pa govoril iz glave ... Tudi žena me je že opozorila na to kako se izgovori s prijatelji ... Ja slovničnih napak tekmovalcev večinoma nismo popravljali ... Hvala za komentarje!
-
13.12.2006 @ 17:08
ervinator
- Tudi če se zavedaš slovničnih napak, je včasih bolje pisati tako kot pa v hochslowenisch. Za nagovor najstnikov je lahko preveč pravilna slovenščina odbijajoča. Po drugi strani lahko isti slovnično slab oglas odvrne le malo potencialnih strank. Seveda pa je treba vedno premisliti, kdo so ciljna skupina in se odločiti za optimalni trade-off ...
-
14.12.2006 @ 15:57
Super Tine
- mene pa zanima kateri srečnež je dobil nagrado na seminarju, in koliko % udeležencev je obkrožilo 4. možnost, verjetno malo zaradi ponudbe;ampak vseno
-
14.12.2006 @ 18:42
Super Tine
- drobni tisk- v letu 2007
-
30.01.2007 @ 09:18
Zvone
-
Tole tekmovanje je odlična zamisel, žal pa pogrešam bolj ažurnejše spremljanje po spletu. Namreč, ni mi uspelo najti nobenih novih informacij, ne vem, kaj se dogaja s tekmovalci, nalogami, zmagovalci... Povsem verjetno je, da pri iskanju nisem bil dovolj natančen...
In še nekaj... Da ne bom prodajal tujega znanja... Zadnjič sem se pogovarjal s kolegom o Prvak.si in oba sva se strinjala, da je 90 % uspeha v direktnem marketingu dobra adrema. Zakaj se torej trudite s skladanjem črk, z zbiranjem adreme pa ne?
Veliko uspehov še naprej...
Dodaj komentar