Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dan pohlepa
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 08.09.2010

Sem šel z ženo po ene športne copate. Mislil sem, da bova prišla iz trgovine v nekaj minutah. Ampak sva se v Hervisu oglasila ravno na dan, ko so imeli nek popust, kupone, razprodajo …

V vsaki vrsti je bilo vsaj 50 ljudi. Vsi so čakali skoraj uro, da so lahko kupili nekaj, česar nujno ne potrebujejo. Ampak, ker je bilo ugodno, so kupili in tudi čakali so.

hervis1

Popust, akcija, ugodno … Vse te so še vedno čarobne marketinške besede. Tudi v času recesije. Ljudje smo takšna čudna bitja, da nas materialne stvari privlačijo. Močno si želimo dobiti nekaj ceneje, bolj ugodno kot drugi. Zelo nas privlači gneča. Če je gneča, potem se očitno splača čakati, dajmo, postavimo se v vrsto tudi mi.

hervis2

Gneče niti ni tako težko ustvariti, saj imamo čarobne beside, kot so zastonj in popust. Umetnost je ustvariti gnečo brez teh besed. Umetnost je ustvariti gnečo in pri tem še zaslužiti.

Veste, kaj pomaga? Prvi izmed marketinških P - Produk (izdelek). Če imamo odličen izdelek, bo gneča tudi brez popustov. Primer? Recimo vrsta čakajočih na Iphone … Celo več so pripravljeni plačati, kot je uradna cena …

Da, dragi moji, v prodaji res pomaga, če imaš odličen izdelek ali odlično storitev. Preveč podjetij računa na marketinške trike, namesto da bi se lotili tistega, zaradi česar so v poslu. Vsi, ki se ukvarjamo s poslom, moramo najprej narediti naslednje: izboljšati moramo svoj izdelek, svojo storitev. Potem dodamo še kakšen marketinški trik in policija nas bo morala varovati pred velikim navalom strank. 


Dodaj komentar


Komentarji:

08.09.2010 @ 14:11 sym
Se strinjam, da marketinši triki še vedno znova delujejo na kupce. Predvsem pri starejših znancih opažam, da bodo vstopili v vsako prodajalno, kjer piše na vratih "akcija" ali kaj podobnega, in kupili stvari, ki jih ne potrebujejo, ampak ker so pač bili v akciji... brezglavo potrošništvo - za podjetja seveda odlično, za potrošnika pa res uprašanje, kaj dejansko potrebuje...
08.09.2010 @ 14:27 Aleš Lisac
Kako je ta naš izlet v Hervis videla moja žena: http://jackie4grace.wordpress.com/2010/09/08/kazen-mora-biti-vzgojna/
08.09.2010 @ 15:00 Almira
če nimaš dobrega izdelka, ti še tako ugoden popust in razno razni triki ne bodo pomagali ;)
08.09.2010 @ 18:42 Marko
Hmmm, prikrita reklama za Hervis !?
09.09.2010 @ 08:23 ana
Mene gužva vedno odbije - če je, se dostikrat enostavno obrnem - me vse mine že pri vhodu ...
09.09.2010 @ 11:07 Nataša
Se zelo strinjam.
10.09.2010 @ 12:05 Poslovni-utrip.si
Škoda časa v dobi spletnih nakupov!

http://www.poslovni-utrip.si
na vrh