Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj "Katja in Jure sta šokirana."
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 29.07.2010

Katja in Jure Bricman sta šokirana, pišejo v včerajšnji Lady. Ker nepridipravi ponarejajo njune skodelice. V Lady so tej šokantni novici namenili celo stran. Oglasna stran po ceniku v Lady sicer stane €.3.900. Seveda pa ta objava nikakor ni oglas. Gre za pomembno novico.

Vsi, ki se ukvarjamo z marketingom, vemo, da je članek veliko bolj učinkovit kot oglas.

katja

Nauk za podjetnike? Če boste imeli novico vredno objave, če se boste malo vrteli okoli novinarjev in urednikov, vam to lahko prinese veliko denarja. Blagovne znamke se ne zgradi z oglaševanjem, temveč s publiciteto.

Publiciteta je običajno skoraj brezplačna. Seveda se spodobi, da se novinarjem in urednikom zahvalite … :)

Vsi, ki prodajate izdelke in storitve, pomislite, kako boste prišli do objav v medijih. Zavedati se morate, da je morda 10% objav v časopisih, ali na TV delo novinarjev. Vse ostalo so oglasi, prepisane novice različnih svetovnih agencij in prispevki, ki jih na takšen ali drugačen način v medije lansirajo podjetja in posamezniki.

Še eno vprašanje za bralce mojega bloga, ki razmišljajo s svojo glavo. Kaj mislite, koliko novinarjev sodeluje pri pripravi tedenske številke Lady in Nove? In še malo bolj zapleteno vprašanje, koliko novinarjev napiše članke za eno številko Dela ali Dnevnika?
 


Dodaj komentar


Komentarji:

29.07.2010 @ 14:09 Aleš Lisac
Še oblikovni komentar, izven konteksta današnje objave ... Belih črk na črni podlagi ne bo praktično nihče bral. Takšna postavitev oglasa, ali članka dokazano zmanjšuje branost. Že samo napačna izbira fonta, lahko zmanjša branost in razumevnje teksta za 70% in več. Belih črk (v velikih količinah) na črni podlagi pa razen hudo zainteresiranih bralcev (sorodniki v članku omenjeni in podobno :)) nihče ne bo bral. Oblikovalci so s črno podlago naredili vtis dramatičnosti in odgnali bralce ...
29.07.2010 @ 14:46 sivolasi
Lady: štirje ali pet novinarjev?

Najbrž piše članke tudi glavna urednica, samo, da se podpiše kdo drug, kajti to, da piše gl. urednica, se v Sloveniji (še) ne spodobi. Je pa najbrž realnost.

Lahko, da sem glede števila novinarjev hudo falil. :)

Bodo pa lastniki medijev prej ali slej naučili slovensko 10 ali 20 Kitajk, ki jim bodo brskale po spletu in pisale članke za 199 dolarjev mesečno, kar je vseeno dosti manj, kot dobi za podobno delo slovenski novinar.

Ali pa mogoče 20 Srbkinj, ki so nam po mentaliteti vseeno dosti bliže, kot Kitajke. Te pa bodo pripravljene pisati za 349 dolarjev mesečno. Sem prepričan v to, ne govorim napamet. Prepričan vsaj glede Srbkinj.

Za mojo spletno stran sem recimo dobil dve ženski, ki mi (zaenkrat brezplačno) pišeta o spolnosti.

Zakaj pišeta zastonj? Ker:
1. nimata formalne izobrazbe
2. ker jima je to početje všeč
3. ker si verjetno na ta način polnita ego
4. ker na ta način nekako tudi izživljata svoje neizživete fantazije.

Je še kdo, ki bi z menoj sodeloval brez plačila? Hec, ki žal (ali na srečo) postaja realnost!
29.07.2010 @ 20:44 denis
Ugibam, ampak pri Lady in Novi sodeluje verjetno 5-7 novinarjev.

Za eno številko Dela ali Dnevnika je pa verjetno zadolženo 15-20 novinarjev, kar vključuje tudi dopisnike.
30.07.2010 @ 08:19 sivolasi
V osemdesetih letih je nek časopis "delalo" takole čez palec dvakrat do trikrat več novinarjev, kot danes.

Danes?
Lahko govorim o fotografih in snemalcih, ker to sceno poznam. Plače katastrofalne, dela za 10-12 ur dnevno, nadure se ne plačujejo, honorarji zun. sodelavca/snemalca na Pop-u manj kot 5 evrov na uro.
V Nemčiji za tak honorar NIHČE niti ne sname pokrovček s kamere! Še manj pride v službo.

Nekateri novinarji pri nas morajo poleg intervjuja posneti še video. Se to sploh da? Se da, vendar je kvaliteteta takega priučenega snemalca slaba.

Še slabše pa je, če novinarsko delo opravi kar snemalec, kar se včasih tudi dogaja...

Žal je taka racionalizacija očitno potrebna, ne mi pa govorit, da ni padla kvaliteta. Pa še kako je padla!

Po drugi strani pa (berite komentarje na spletu) je povprečen uporabnik spleta čedalje bolj zahteven, a istočasno ni pripravljen za nič plačati.
02.08.2010 @ 12:36 Žan Nekrep
Zanimivo zna biti za vse podjetnike http:// www.vidnivmedijih.si

Prvi v Sloveniji, ki vam pomagajo do objav v medijih na način, da plačate le za dejansko objavo (glede na medij, doseg itd.)

Kmalu bo zadeva predstavljena v živo na enem najbolj poslušanih radijev - Valu 202.
24.09.2010 @ 13:02 Simon
No, Aleš, vem da si sodeloval z Lady in da veš koliko novinarjev jo napiše, torej nam izdaj to številko.

Jaz bi rekel, da za Lady praktično ni potrebnih novinarjev. Tisti o katerih Lady piše (slabo ali dobro) zagotovo kar sami pokličejo in ustvarjajo "novice". Nek pisec mora samo to pretvoriti v članek.
24.09.2010 @ 14:12 Aleš Lisac
Simon, tri ali štiri. :)
na vrh