Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Ovdje je boravio i radio drug Tito
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 11.05.2010

V soboto smo se z barko ustavili na Visu. S skuterji smo se podili po otoku in šli preverit tudi nekdanje začasno Titovo domovanje na Visu. Hm … težko verjamem, da je tovariš Tito dolgo časa preživel v tej neudobni luknji.

tito

Sliši pa se seveda odlično. Tito je bil mojster marketinga in prodaje. Iz sebe je naredil svetovno znano blagovno znamko. Ki je v njegovih najboljših časih res močno sijala. Seveda je treba blagovno znamko vzdrževati, sicer prej ali slej izgubi svoj sijaj.

Kaj je še značilnost odličnih blagovnih znamk? Vse odlične blagovne znamke imajo na eni strani »vernike«, oboževalce, lojalne pripadnike in na drugi strani sovražnike. Prav nobene znane blagovne znamke se ne morem spomniti, ki ne bi imela poleg oboževalcev tudi velike skupine ravnodušnih, celo sovražno nastrojenih ljudi.

Če imaš rad Union, po navadi ne maraš Laškega, če imaš rad saab, se ti zdijo vozniki bmw-ja nastopači postavljači, če voziš bmw, misliš, da so vozniki saabov čudaki, če imaš Apple, če kupuješ v Tušu, če …

Dobre blagovne znamke imajo še eno skupno značilnost. Pripovedujejo zgodbo. Bill Gates je menda začel v garaži, Tito se je skrival v votlinici na Visu, Stenmark je bil zvest Elanu, Messija so v Barcelono vzeli še kot majhnega dečka in ga z zdravili povečali, blejsko kremno rezino so prvič spekli pred …

Dobra blagovna znamka ima svojo zgodbo. Zgodbo, ki jo pripovedujejo znova iz znova. Tito je imel res veliko zgodb …


Dodaj komentar


Komentarji:

11.05.2010 @ 13:33 sivolasi
Vse, kar ste napisali, seveda še kako drži.

Dodajam pa še nekoga z zgodbo.
To ste vi, mag. Lisac. Imate zgodbo, imate kilometrino, imate rezultate, imate mnogo prijateljev in zagotovo tudi nekaj sovražnikov. Ki pa vam morajo, če ne drugega, priznati, da uspešno ustvarjate vašo zgodbo. :) Bravo!
11.05.2010 @ 13:45 Aleš Lisac
Sivolasi, ko so Tita v enem intervjuju vprašali, če kaj uživa v lovu (intervju je bil po eni od Titovih lovskih odprav), je stari odgovoril:

"Ma puno smo mi toga pobili!"

in se smejal na vsa usta ... Znal je ustvarjati svojo zgodbo. Pa vse njegove žene, pa štafeta, pa več rojstnih dnevov, pa ... Mojster pač.
Sicer pa hvala za pohvalo (zadnje čase nekaj veliko hvaliva en drugega :)).

Laskanje v marketingu, kot sicer v življenju deluje. Mora pa biti iskreno.

Tita sem si sicer v srednji šoli zapomnil po ukoru, ki "sem ga dobil zaradi njega". Iz cele pedagoške smo šli namreč trije sošolci in ena sošolka med komemoracijo za Titom, namesto v telovadnico poslušat govore in jok, na pivo ... In je padel ukor. Pa še razredničarka je jokala ...
Danes verjetno ne dajejo več ukorov, če manjkaš na kakšni proslavi ...
11.05.2010 @ 18:38 ervinator
Ne bi dvakrat rekel, da danes ne dobijo v šolah ukora za neudeležbo. In to za praktično isti namen: v Ljubljani so šolarji obvezni iti na pohod PST (četrtek in petek pred 9. majem).
12.05.2010 @ 18:24 andrej
Prav je, da gredo mladi po Poteh prijateljstva v Ljubljani; naj vedo, kdo se je boril za domovino in ni prisegal Hitlerju. Kaj pa je hotel Hitler sSlovenci so pa pozabili ali pa bili OR / oprezne riti / In takšni so danes glavni borci za svoje koristi seveda.
Tito je bil del naše zgodovine in je bil prizna po celem svetu. In kaj so danes Janša in njemu podobni: politikanti in takšni bodo šli v zgodovino.
14.05.2010 @ 10:50 sivolasi
@Adrej: res je.
Pustimo socer debate o tem, kako "težek" je bil Slovencem/
Jugoslovanom komunizem.

Je pa dejstvo, da je komunistična partija Jug. štela okrog 2 miljona ljudi, pa hudo dvomim, da si je napolnilo žepe kaj več kot 20.000 članov. Vsak stoti torej.

Danes? Praktično vsi (razen zelo redkih izjem), ki so v politiki, ali gospodarstvu, so tam, da si napolnijo žepe. In to iz leve, pa tudi iz desne politične opcije, da bo jasno.
Če ne polnijo žepe sebi, pa so tam zato, da pridobivajo posle za svoje znance (provizija.com-zveni znano, kajne?), ali lobirajo, kar pa tudi ni zastonj....

Tito zagorovo ni bil marketinški strokovnjak, pa tudi dvomim, da je imel za to področje kakšnega strokovno podkovanega sodelavca.
Enostavno se je pojavil v pravem času na pravem mestu.

Poteza, s katero pa je ustvaril tretji pol svetovne politike (neuvrščeni), pa je bila za tiste čase IZJEMNA.
na vrh