Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Ime je pomembno!
Marketing
Komentarji:   3 07.12.2006

Ni vseeno kako poimenujete svoje podjetje, otroka, ali izdelek. Ime mora biti takšno, da pove nekaj o izdelku ali storitvi. Nekaj takšnega kar govori o kakovosti ...

tetovo

Sliko sem posnel v Tetovu. Če že pokličeš taksi, pokličeš taksi Mercedes, mar ne? Ime veliko pove o edinstveni prodajni prednosti tega podjetja. In leta 1968 so delali res dobre Mercedese. Nobenih težav z elektroniko ...


Komentarji:

07.12.2006 @ 17:45 Super Tine
Ugibam, da ste bili v Makedoniji z avtom, ki je bil registriran v Sloveniji (reg.nalepka-desni kot) :-) ;

No, verjetno večina ljudi ne kupuje "izdelka" ampak kupujejo blagovno znamko,ta pa včasih izigra kakovost...
07.12.2006 @ 20:15 Aleš Lisac
Super Tine, "divim se oštrini tvog zapažanja". En citat iz Alan Forda. Ja, res sem bil tam s svojim avtom. Lani.
08.12.2006 @ 17:53 Super Tine
Oko sokolovo = )
na vrh