Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj »Bikini ready« – 14-dnevni program
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 30.04.2010

Marketinška formula AIDA (Attention Interest Desire Action) pravi, da je najprej treba vzbuditi pozornost. Pogosto podjetja na to formulo pozabijo in njihova sporočila ostanejo neopažena.

bikini

Spet drugi pa pretiravajo in obljubljajo zvezde … Ali marketing pretiravanja deluje?

Po mojem mnenju deluje … Žal še predobro. Vsak teden mi vsaj en podjetnik pove svojo zgodbo, ki gre nekako takole: »Naši izdelki so boljši, vendar tega kupci ne vedo, ker naša konkurenca trdi, da so njihovi izdelki vsaj tako dobri kot naši. Ampak ne govorijo resnice, testi kažejo, meritve kažejo, da smo …«

Ljudje pogosto kupujemo enostavno rešitev za kompleksen problem. S pomočjo kosmičev nobena v 14 dneh ne bo »Bikini ready!«, ampak sliši se pa izvrstno in takšna embalaža vsekakor vzbudi pozornost. Kot v mnogih drugih primerih tudi tu ne gre le za nakup kosmičev, temveč za nakup upanja.

Če želimo rezultate, tako v poslu kot v osebnem življenju, se moramo potruditi. Vložiti nekaj truda, časa, denarja …

Mislim, da vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo, lahko kdaj pa kdaj tudi malo pretiravamo. Ampak samo, da vzbudimo pozornost. Potem pa moramo takoj povedati resnico. Navsezadnje je iskrenost še vedno marketinška metoda, ki deluje in se na koncu tudi izplača. Vsaj jaz sem prepričan, da je tako.


Dodaj komentar


Komentarji:

30.04.2010 @ 16:09 $-uporabnik
Sam bi temu rekel zavajanje kupcev
na vrh