Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Always
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 13.04.2010

97% žensk, ki so preizkusile Always Infiniti, izdelek priporoča prijateljicam. Ostalim 3% žensk, pa itak ni nič nikoli všeč …

always

Zanimiv oglas mar ne? Seveda ne gre za nič novega. Poglejmo podoben oglas, ki je bil objavljen pred 90 leti. V oglasu trdijo, da tri četrt vseh žensk uporablja določeno vrsto mila.

milo

Takšni oglasi delujejo, ker ljudje radi delamo tisto, kar delajo vsi ostali. Kamor gre čreda … Nauk za podjetnike, prodajalce? Če se vaš izdelek dobro prodaja, če ga uporablja veliko strank, to vsekakor na glas povejte novim potencialnim strankam. Ker boste še povečali prodajo.


Dodaj komentar


Komentarji:

13.04.2010 @ 21:33 $-uporabnik
pozdravljeni g. Lisac!
Imam eno vprašanje za vas. V članku ste pisali o tem, da ljudje radi počnemo tisto, kar delajo tudi drugi (kar je jasno logično). In zadnje čase opažam v oglasih številke obstoja, recimo: Krema x z vami že 45 let!, ipd.

Zanima me ali tudi takim številkam ljudje zaupamo? Kot strokovnjak na tem področju mislim, da boste odgovor vedeli.

Hvala.
13.04.2010 @ 22:37 Borut
97% žensk je REKLO, da BI izdelek priporočalo. Če malo bolj pomislimo, bi jih verjetno samo kakšnih 70% res priporočalo, če bi ... no, verjetnojih bo samo kakšnih 25% tudi v resnici priporočalo.

Vidite, kako se da 25% pretvoriti v 97%? Zelo preprosto. Samo vprašate: ali bi tak izdelek priporočale svojim prijateljicam? (Ste opazili pogojnik v vprašanju?)

In prav nič se niso zlagali, za svojo trditev imajo znanstvene dokaze - od vseh 100 žensk jih je 97 odgovorilo z da.

Ste si predstavljali, da bo 97% žensk priporočalo izdelek? Hm, preberite znova.
14.04.2010 @ 09:22 Grascakinja
Borut, če malo poznate angleško slovnico, seveda veste, da se v indirektnem govoru v angleščini "will" spremeni v "would", tako da je vaša trditev glede pogojnika "BI" malce iz trte izvita. Za osvežitev: http://www.britishcouncil.org/learnenglish-central-grammar-would.htm
Pa tudi prijateljice si dobre stvari, verjeli ali ne, res rade priporočamo med seboj....
26.04.2010 @ 13:43 Mirko
Letnicam in številkam ljudje načeloma zaupamo, pa jim nebi smeli. En večjih "nategov" je reklamna kampanja Laškega... že od 1825 ... v resnici je pa vmes podjetje večkrat propadlo in gre za popolnoma drugo podjetje kot 1825
na vrh