Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Obupna prodajalska taktika?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 25.03.2010
Prodajalec IBONA se je mojega brata lotil na zanimiv način. Naročnino na IBON mu je poskušal prodati na običajne načine. Ko brat ni pokazal večjega zanimanja, pa je prodajalec na dan privlekel zanimiv razlog za nakup …
Rekel je, da sedaj naročniki na IBON lahko vidijo, kdo vse si je ogledal njihove bilance. Za dokaz je bratu poslal (po mailu!) seznam podjetij, ki so si ogledovala bilance podjetja Lisac&Lisac. Zanimivo, mar ne?
Nisem prepričan, da je tole legalno, še manj pa se mi zdi etično in moralno. Zadeva v praksi izgleda torej takole. Lisac kupi naročnino na IBON. In potem po bazi brska, gleda bilance podjetij. Potem pa Ibonovci vsa podjetja, katerih bilance sem si ogledal, o tem obvestijo ta podjetja. »Pssst! Samo, da veste, Lisac si je ogledal vašo bilanco …«
Kot bi vam recimo Facebook omogočal, da si na klik ogledate seznam vseh, ki so si ogledali vaš profil … Hm, saj morda pa to že počnejo …
Saj vem, eden od hudo močnih psiholoških sprožilcev je tudi RADOVEDNOST. Marsikdo bi bil rad muha, marsikdo bi rad pokukal v tujo spalnico, marsikoga zanima, kdo se zanima zanj in za njegovo podjetje.
Ampak, čisto vsega, kar nam je v času »velikega brata« na voljo, pa res ne smemo uporabiti za povečanje prodaje. Kaj pa mislite vi?