Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Obama e-mail marketing
Marketing
Komentarji:   0 21.01.2010

Predsednik Obama je na svojo listo od 5. maca 2008 do danes poslal 751 elektronskih sporočil. Svojim »navijačem« je torej poslal več kot 1 mail na dan (v povprečju 1,14 maila dnevno).*

obama

Barack H. Obama je zmagal na volitvah in je danes predsednik ZDA

Koliko mailov je torej pametno poslati svojim strankam in svojim potencialnim strankam?

Kako pogosto se splača komunicirati z vašimi strankami?

Želite enostaven, pošten in dobičkonosen odgovor vašega marketinškega guruja?

Komunicirajte čim pogosteje! Lahko tudi večkrat na dan.

Pod enim zelo pomembnim pogojem:

Glejte, da imate kaj pametnega povedati!

Če prepogosto komunicirate v stilu: »Še kaj kupite pri meni, čas je, da mi zopet prinesete nekaj evrov.«, se vas bodo stranke naveličale in vaših sporočil sčasoma ne bodo več opazile. Če pa so vaša sporočila zabavna, če imate kaj pametnega povedati, če imate za stranke kakšno darilo, potem lahko komunicirate zelo, zelo pogosto.

Kako pogosto komunicirate z najboljšimi prijatelji?

Premalo pogosto! Se strinjate, mar ne?

Kako lepo bi bilo, če bi se s prijatelji dobili večkrat na kakšni pijači, če bi se videli večkrat, če bi komunicirali še pogosteje … Ampak ne najdete časa, ne vzamete si dovolj časa. Vaše stranke so vaši PRIJATELJI, zato se z njimi tudi obnašajte tako!

Vam pišem zato, ker upam, da sva PRIJATELJA! Tudi v tem zapisu imam za vas darilo oziroma vabilo. Če želite, lahko pridete na največji slovenski marketinški seminar. Letos bosta poleg mene nastopala še dva predavatelja in ena predavateljica. Po zaslugi Toyote vstopnine ni. Vašo vstopnico je plačala Toyota! Vabljeni. 

*toliko mailov je dobil Denny Hatch, direktno marketinški guru, ki se ga splača brati


na vrh