Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Social proof - nadaljevanje
Seminarji
Komentarji:   2 23.11.2009

Preberite moj zapis z naslovom »Social proof«. Čisto na kratko povedano … ljudje radi delamo tisto, kar delajo vsi drugi. V prodaji to zakonitost najbolje izkoristimo tako, da potencialnim strankam povemo, da se določen izdelek ali storitev odlično prodaja.

ales lisac banja luka

Aleš Lisac, 30. 10. 2009, v Banja Luki predavam 150 podjetnikom, direktorjem

poslovna simulacija

Poslovna simulacija Zlato puščavskih kraljev, Trebnje, 11. november (podobno je bilo 12. novembra v Zagrebu in 13. novembra v Beogradu)

marketinška delavnica

Delavnica Nemogoče, Ljubljana, 13. november – 123. ponovitev najbolje prodajane marketinške delavnice v Sloveniji

terri levine ljubljana

Terri Levine, Ljubljana, 17. november – več kot 300 udeležencev

terri levine zagreb

Terri Levine, Zagreb, 19. november

Zakaj sem objavil te fotografije? Ker vam želim pokazati, da tudi v teh časih pravi vodje, direktorji, podjetniki investirajo vase in v svoje zaposlene. Ker se splača!

Izobražujte se, berite, obiskujte seminarje, potem pa s pridobljenim znanjem nekaj naredite.

Naredite nekaj! 


Dodaj komentar


Komentarji:

24.11.2009 @ 09:17 Lojze
Evo,osebno investiram tako vase,da berem ta blog....pa po njem ne izgledam tako utrujeno kot Aleš na fotki po tenisu;))))....se je pa pokazalo,da je eden največjih sprožilcev pri ljudeh še vedno pohlep(glej prispevek Avtoriteta-176 ljudi je za zdaj komentiralo zadevo ob obljubljeni nagradi,jaz pa je namerno nisem-ker se cenim:))))....srečno potrošniška družba,veseli december se bliža;)
24.11.2009 @ 09:41 Palma ( http://palma.blog.siol.net/ )
Vlagati v svoje znanje se vedno splača, tako ali drugače, če ne kratkoročno pa dolgoročno. Poleg tega tudi vsako znanje ne stane. Pri tem pa kvaliteta ne trpi (vedno).

Sama rada veliko berem, se izobražujemo tako formalno kot neformalno. Ker pa občasno vodim tudi seminarje, lahko tudi iz druge perspektive vidim, koliko pomeni ljudem pridobivanje novih znanj, še posebej če prepoznajo praktično uporabnost teh znanj.
na vrh