Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 12:36 Bojana
vračilo denarja za razočaranega kupca, ki prinese nazaj obutev - še bolj pa prepriča resnična kvaliteta, ki jo kupec že na oko lahko oceni ob nakupu in temu primerno ugodnejša cena.
06.11.2009 @ 12:36 Ana
Lastno zadovoljstvo in pozitivna izkušnja z idelkom je pravzagotovo močnejše.

Lp,

Ana
06.11.2009 @ 12:36 MojcaK
Absolutno garancija na zadovoljstvo. Odkar smo na podjetju uvedli novost garancijo na zadovoljstvo, se je tudi prodaja povečala in ljudje ne dvomijo več toliko. Če jim izdelek ni všeč ga enostavno vrnejo in s tem nimajo stroškov in komplikacij.
Garancija na zadovoljstvo in vračilo denarja.
06.11.2009 @ 12:37 Andrej
Strinjam se z vsemi tistimi, ki ste zapisali, da je najmočnejše orodje brezpogojna garancija. Menim pa, da je brezpogojna garancija relativno enako učinkovito ne glede na vrednost predmeta ali njegov pomen, ki ga ima za nas.

Primer: vračilo denarja v primeru nezadovoljstva z Actimelom se sliši super in mene osebno prepriča. Večina ljudi ob tem pomisli "če je podjetje tako sigurno, da daje takšno garancijo, potem mora biti izdelek res super". Seveda je to psihološki "trik", saj tudi v primeru relativnega nezadovoljstva (ali vsaj odsotnosti navdušenja) stranka verjetno ne bo zahtevala vračilo denarja, saj ima s tem ogromno stroškov, prav tako pa tudi izgubo časa (shraniti je potrebno račune, rezati kartončke, vse skupaj poslati, izpolniti obrazec s podatki, itn.)

Podobno je, če garancijo ponuja trgovina - do trgovine se je namreč potrebno zapeljati. Osebno vidim ravno v tem razlog za uspeh kataloške prodaje - čeprav lahko stranka vse vrne, je potrebno blago preizkusiti, zapakirati nazaj, odpeljati se na pošto, izpolniti obrazec za pošiljko...)

Ravno v tem, da garancija zahteva aktivnost kupca (unovčenje garancije) je po mojem mnenju razlog, zakaj so garancije tako uspešne, in sicer ne glede na dejansko kvaliteto storitve ali prodanega blaga. Menim, da bi morala biti stranka izrazito nezadovoljna, da bi si vzela čas in zahtevala vračilo denarja.

Glede na to, da podjetje Lisac&Lisac ponuja brezpogojno garancijo zadovoljstva, bi bilo zanimivo vedeti, koliko strank dejansko zahteva vračilo denarja, koliko strank pa bi v neodvisni anketi izjavilo, da so popolnoma zadovoljni.

Kaj menite, da bi se zgodilo, če bi vam prodajalec stanovanja ponudil brezpogojno garancijo, v smislu da lahko stanovanje vrneš brez obveznosti v roku npr. enega leta od prvotne prodaje? Gre seveda za (z vidika kupca) zelo dobro garancijo, saj ne vsebuje nobenega tveganja. Zopet pa je tu na mestu vprašanje, kolikšen % kupcev bi stanovaje dejansko vrnilo, pa tudi koliko potencialnih kupcev bi takšna garancija prepričala. Osebno bi se mi zdela takšna garancija malo sumljiva, saj si predstavljam, da večja kot je vrednost garancije (oziorma več lahko prodajalec zaradi unovčenja garancije izgubi), večje je tveganje, da prodajalec svoje garancije ne bo spoštoval.
06.11.2009 @ 12:46 Jernej
Lahko bi tud rekli za nek izdelek da je podoben nekemu izdelku iz preteklosti (ki je dokazano uspešen, dober...) ampak da smo ga še izboljšali. lp
06.11.2009 @ 12:48 BOJAN
Za pridobivanje novih strank je po moje najpomembnejša 100% garancija na zadovoljstvo z vračilom denarja. Ko pa je stranka že naša in nam zaupa pa maksimalno korekten odnos do stranke.
Tem komentarjem raznih institucij pa osebno ne zaupam (nič ne rečem čez to v Hoferju. Mogoče je pa vse res. Ne verjamem pa, da je vaša žena preverila pri omenjenem podjetju ali je res podalo oceno kvalitete za ta model čevljev, ki ga je kupila).
K temu nezaupanju je pripomogel tudi članek, ki je bil pred časom v financah, ko so vprašali v Gorenje ali res priporoča uporabo praška za pomivalni stroj znanega proizvajalca praškov, ki se v reklamah in na embalaži hvali z tem, da ga priporočajo vsi največji proizvajalci bele tehnike in med njimi je navedeno tudi Gorenje. V Gorenju niso o tem vedeli nič. Seveda jih pa ne moti, da se njihovo ime brezplačno pojavlja v reklamah in na embalaži.
06.11.2009 @ 12:48 Damijan
Priporočilo osebe ki ji zaupa (prijatelj... pač zadovoljni kupec)!
06.11.2009 @ 12:52 Jana
vauuu koliko komentarjev....se vidi, da vsi pišemo, da bi kaj dobili.....
kaj pa če bo veliko odgovorov blizu?
06.11.2009 @ 12:55 Alenka
Klasična money back garancija je zastarela in ne funkcionira več tako kot je včasih. Malo modificirana pa dela čudeže..... Zato je najbolši način prepričevanja je vračilo 110 % ali več % kupnine + stroškov v primeru vračila zaradi nezadovoljstva in seveda čim daljši rok za uveljavljanje pravice do povračila (dolžina roka in višina "vračila" je pa odvisna od tega, koliko si prodajalec lahko privošči).
06.11.2009 @ 12:58 Matej
vsekakor garancija na zadovoljstvo je eden glavnih spodbujevalcev k nakupu, čeprav menim, da ljudje tega ravno ne zastopijo oz. se ne poslužejo vrnitve izdelkov, če z njim niso zadovoljni.. Še posebej lepo je, če kupiš kremo in jo po nekajkratni uporabi lahko vrneš, ker ti ne ustreza. Vsekakor se bodo ljudje vračali v tvojo trgovino, če jim nudiš to garancijo
na vrh