Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 11:20 Marjan
Garancija zadovoljstva z vračilom kupnine za izdelek oz. storitev.
06.11.2009 @ 11:25 Marko
Jaz rečem, da mnenja zadovoljnih strank oz. priporočila strank svojim prijateljem. Če mi prijatelj reče, da je te čevlje preizkusil in da jih nosi že en mesec brez problema, da so udobni itd. potem temu bolj zaupam, kot nekemu certifikatu.

lp, marko
06.11.2009 @ 11:43 melita
Poleg garancije za vračilo denarja v primeru nezadovoljstva, je zagotovljeno zanimanje potrošnika ob ZAGOTOVLJENI (lahko čisto simbolični) nagradi! Zelo banalno, ljudje smo navdušeni nad "zastonjkarskimi" zadevami, tudi če jih prav nič ne potrebujemo! "Če je pa zastonj!" :) Kot recimo tale vaša "akcija" knjiga za komentar! Le zakaj sem se odločila napisati le-tega? :)
06.11.2009 @ 11:47 mare
močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank je,
če si sam prepričan v moč / kvaliteto izdelka / storitve -
tako je najlaže prepričati tudi druge
Lep pozdrav
06.11.2009 @ 11:48 Suzana
Čao,

mene so učili, da je priporočilo strankinih prijateljev, ki so že kupili isti izdelek, najboljša reklama. Jaz tudi padem na isto foro, pa vem, da je to marketinška poteza.

Lep vikend!
06.11.2009 @ 11:50 Sassa
Če ponujam oz. prodajam določen izdelek/storitev, sem lahko najbolj prepričljiva, če vanj verjamem. Če ga sama uporabljam. Če imam z njim sama izkušnje.
Delam na banki. Vse bančne storitve imam urejene pri svoji banki. In le tako lahko kvalitetno ponudim določeno storitev potencialni stranki, saj imam vedno pripravljen odgovor na njen ugovor. Ker storitve poznam in jim zaupam tudi sama.
06.11.2009 @ 12:02 Marija
3.točka je, da omenimo da je ta izdelek NOV, to kupce vzpodbudi k nakupu, saj si misli, da če so drugi poizkusili mora tudi.
06.11.2009 @ 12:03 maja
poglavitno je ,da smo prepričani v artikel ali storitev,katero tržimo!
06.11.2009 @ 12:03 Rihard
Priporočilo ljudi, ki jim zaupamo ter s kakšno skrbnostjo ravnajo prodajalci s produktom. Lahko prodajaš vrhunsko obutev, ki jo vsi hvalijo in ima polno certifikatov, če bo "ležala" v neki košari, pomešane številke, brez embalaže, zraven hišnih copatov za 2 €, potem je meni osebno popolnoma vseeno kaj piše na njej in kaj govorijo o njej. Moj vtis bo ali je, da niti sami prodajalci ne verjamejo temu, kar piše.
06.11.2009 @ 12:04 cifer
Ženske se odločamo na osnovi estetskega vtisa, ki ga dobimo, ko izdelek zagledamo. Zato je pomembno, kako je predstavljen.
Dobro deluje tudi dejstvo, da tisti, ki nekaj ponuja, ta izdelek sam tudi uporablja. Otrok v taksnih cevljih,
ki bi jih strankam pohvalil?
na vrh