Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Najprej vzbudite pozornost
Marketing
Komentarji:   11 15.11.2009

Stara marketinška formula (AIDA – Attention, Interest, Desire, Action) pravi, da moramo, če želimo kaj prodati, najprej vzbuditi pozornost potencialne stranke. To pa je dandanes čedalje težje. Ker je količina informacij, do katerih imamo dostop v vsakem trenutku, vse večja in večja.

Nekje sem bral, da smo ljudje danes v enem dnevu izpostavljeni toliko informacijam, kot so jim bili pred 200 leti ljudje v enem letu.

Bodite torej inovativni v prvi črki AIDA formule. Poiščite način za pritegovanje pozornosti. Zadnjič sem pri blagajni v Mercatorju zagledal tole.

aida1

Nič posebnega, oglas za žvečilne gumije. Ampak mojo pozornost je vzbudila lučka na embalaži, ki je utripala. Elektronika je vse cenejša in očitno ena lučka na embalaži ne stane veliko. Vsekakor so pritegnili mojo pozornost. Izvlekel sem telefon in lučko na embalaži slikal.

Ne, kupil nisem. Za nakup moramo pravilno zadostiti tudi ostalim trem točkam formule AIDA.

Kaj pa ste vi naredili posebnega, da ste vzbudili pozornost pri svojih potencialnih strankah?

Zavedati se morate, da vaše potencialne stranke ne zanimate niti vi niti vaši izdelki.

Za pozornost strank moramo zadnje čase plačevati vse višjo in višjo ceno. Naj vam povem še po angleško – pay attention please! Poudarek je seveda na besedi PAY …

Hvala, ker ste prebrali ta zapis. Najlepša hvala.


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
15.11.2009 @ 22:27 Matej Žagar
Zadnjič sem s svojo punco prav tako bil na blagajni ter opazil tole zadevco (tudi mene je pritegnilo). Takoj sem ji (punci) rekel: "Dobra marketinška fora" :). Hja, je res da tudi jaz nisem takrat kupil, je pa moja punca :P. Žvečilni gumiji so tisti klasični - lističi, kar danes rekdo vidiš. Drugače pa nič posebnega...
15.11.2009 @ 23:03 sivolasi
Dejansko je največji poblem, da smo ljudje izpostavljeni ogromnim količinam informacij.

Da smo kar malce siti in naveličani, ko se je o Humarju govorilo celih 4 ali 5 dni. Da se nas naslednja vest o cunamiju z 200.000 mrtvimi ne bo več dotaknila.
Da nas tudi tistih 20, ali 200, ki bo v Sloveniji umrlo za novo gripo, ne bo prizadelo, češ: meni se pa to že ne more zgoditi.

Če postajamo NEobčutljivi za tujo nesrečo, zagotovo postajamo manj občutljivi tudi za "sporočilnost" reklam.
Osebno si sicer poskušam zapomniti tudi, ali predvsem slabe reklame in tiste artikle iz teh reklam zagotovo ne bom kupoval.

Četudi bo na njihovi embalaži utripala lučka, ali jih po sredi Müllerja promovirala razgaljena mladenka...

Na srečo pa verjetno kakšen % ljudi še "pade" na utripajočo lučko, ali na razgaljeno mladenko...
16.11.2009 @ 06:46 Roman
Mene ta lučka pri blagajni ni nikoli dirnula, folk pa očitno rabi en signal.

Enkrat smo se neki štosiral med hojo in oponašal elektronske signale, pa na nobenega človeka nismo hotl vplivat, kar tko.

En tip pa je šel pred nami, ga še opazil nismo.

In potem jaz začnem kar tako brez veze piskati: "Tu, tu, tu..."

In tip se ustavi, ker se je na podlagi signala očitno nekaj spomnil, se obrne za 45 stopinj in nadaljuje pot v drugi smeri.

In isto je s to lučko, povzroči reakcijo.

Ni pa jim uspelo narediti najbolj inteligentne akcije...
16.11.2009 @ 11:34 Vitalka
Mene pa je pritegnilo nekaj drugega, čeprav vem, da je bilo prej izjema kot pravilo. V moji domači trgovini, tudi najboljši sosed, ki niti ni tako majhna, so imeli na poličkah pred blagajno, kjer so običajno čigumiji, prazne police. In to tako prazne, da sem pomislila, ja kaj hudiča se pa lahko zgodi, da čigumijev zmanjka...škoda ker nisem slikala...ampak verjetno si lahko predstavljate. Morda pa so ugotovili, da je to tudi marketinški trik, da so ustvarili pomanjkanje?
16.11.2009 @ 15:49 Anomis
Tale lučka je preprosta fora, ki pritegne. Se strinjam, da je ok. Nekaj mora oglas na preprost ali vsaj vpadljiv način ločiti od vseh ostalih, ki jih je danes vse povsod ogromno.
16.11.2009 @ 17:30 Domen
Ko že omenjamo "lučko", se sprašujem le zakaj ves Las Vegas kar žari od svetlobe in je baje najbolj svetla točka na Zemlji ? :))
16.11.2009 @ 17:51 Zvonko Pukšič
Ja, pozornost. Tisto, čemur namenjamo svojo pozornost, privlačimo v svoje življenje. Zakon privlačnosti je vedno bolj poznan in prisoten v zavesti ljudi. In zagotovo si tega želi vsak proizvajalec. Močno se strinjam s trditvijo guruja, da je zelo pomembno pritegniti pozornost potencialnih kupcev. Kako pa sprožiti še namero?
17.11.2009 @ 00:02 borut
Ljudje padamo na vse kar se sveti, je lepo zapakirano, na lučke itd... kot opice... dobesedno nismo nič boljši od njih. Je pa pri tovrstnih akcijah res vse pomembno, se pravi AIDA v popolnosti, drugače ni prodaje...
Še zanimivost - pred leti, ko sem prodajal računalnike, sem imel priložnost videti "opice" na delu. Na polici sem imel iste diskete, pol v rumeno-modri embalaži in drugo polovico v taki lepi rdeči... Rdeče so šle za med, rumeno-modre pa sem moral šenkavat ob nakupu računalnika, da sem se jih znebil... Ne moreš verjamet...
17.11.2009 @ 07:38 Lojze
Priznam,tudi meni je zadeva pritegnila pozornost na ¨prvo žogo¨zaradi izstopajoče utripajoče lučke,samo že v naslednjem trenutku mi je bilo vse skupaj vsiljivo, odbijajoče...tako,da mene niso prepričali.
18.11.2009 @ 08:50 Tine
Včerajšnjega seminarja ne bo noben pokomentiral? Vedno imaš nek odstotek ljudi, ki jim neka zadeva ni všeč. Ne vem kako je ponavadi, ampak proti koncu je biila zadeva za marsikoga že kar nevzdržna, zato so tudi odhajali (10 video pričevanj, kako je ona najboljša?). Sam sem pomislil (glede na to, da spletna stran o coachingu ni ne vem kaj - najbrž je to tudi kakšen ameriški trik) - da obstajajo prav predavatelji, ki se koncentrirajo na CEE regijo, kjer brijejo norce iz udeležencev (oz. pridejo čez pri tistih, ki se jim zdi nekdo, ki govori angleško "kul":)

Tudi backstreet boys so najprej zasloveli v Evropi.

Ne rečem, da določeni deli predavanja niso bili uporabni... vendar na koncu je izpadlo kot, če kupite moje DVDje (ga je kdo kupil?), potem boste pa res znali. Za tako vrsto seminarja bi pričakoval da je brezplačen (če bi plačal 400 eur bi prosil, če lahko dobim najmanj toliko tudi nazaj).
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh