Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Rdeči bik ali počasna krava?
Marketing
Komentarji:   5 14.08.2009

Naredite obratno!

Vsak podjetnik bi si moral postaviti naslednje vprašanje: »Kako bi se dalo zaslužiti kakšen dodaten evro s tem, da naredim vse obratno, kot to dela moja konkurenca?«

Primer iz panoge pijač. Na trgu je poplava energijskih pijač. Rdečega bika seveda (še dolgo) ne bo nihče prehitel. Ker so bili prvi, ker so naredili nekaj drugače kot ostali. Kaj pa sedaj?

Počasna krava bi znala biti pravi odgovor v stilu »naredimo vse obratno«. V pločevinki vam postrežejo s pomirjevalno akupukturno seanso.

Še več zanimivosti inovativnih idej na »your daily fix of entrepreneurial ideas«.


Dodaj komentar


Komentarji:

14.08.2009 @ 13:38 sivolasi
Se močno strinjam! Dalamo na tem.

Bi bilo pa treba obrniti tudi kakšen slogan. Zakaj? Ker so že neverjetno zlajnani.

Mercator-najboljši sosed.
v
Mercator-najhujši lopov (za vašo denarnico)...

Moje sanje-novo stanovanje.
v
Novo stanovanje? Nemogoče stanje!

Najboljši ta hip.
v
Ampak res samo ta hip. Kaj pa potem?

Hočem samo reči, da se da skoraj vsakemu sloganu zavdati...
In osmešiti firmo, ki nam ga pošilja.

Facebook so že pred meseci preimenovali v Fejstf.k.
Nisem prepričan, da novo ime širi dobre enrgije v zvezi s FB-jem...
Razen če pristanemo na tisto, da je še tako slaba reklama bolje kot nič...
14.08.2009 @ 13:50 Matej Žagar
@sivolasi: se strinjam s tabo!
19.08.2009 @ 22:17 Iztok De
Ja zanimivo. Zanimivo bo tudi spremljati kako se bo odrezal "novinec" na tem področju - Alcohol Killer - podobna energijska pijača, ki pa se je odločila marketinško zasnovati nižanje alkohola. Sedaj če res deluje ne vem. Možakar na sejmu pravi da zagotovo deluje... No škodi zagotovo ne.

Zanimivo bo videti rezultate.

Aja še to. Baje pripravljajo tudi Celulit Killer...

Zanimivo...
21.08.2009 @ 10:18 sivolasi
Če jim dejansko uspe narediti delujoči Velulit-killer, pa mogoče še Strije-killer, da o Špeh-killerju niti ne govorim, se bodo brez dvoma v šestih mesecih uvrstili na lestvico desetih najbogatejših zemljanov...
23.08.2009 @ 13:41 Aleš Golli
En zelo dober primer "naredite obratno": http://despair.com/viewall.html
na vrh