Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
-
Dobre knjigeKomentarji: 64 30.07.2009
Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«
Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.
Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.
Za vas imam nagradno igro!
Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.
Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:
»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«
Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.
Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)
No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
Dober seznam potencialnih strank
Odlično ponudbo
Samozavest - da stranka točno ve, da si ti prepričan kaj ji prodajaš - da jo prepričaš, da izdelek/storitev nujno potrebuje
1. pri prečivanju je potrebno zelo dobro poznati KONKURENCO,
2. glede na izdelek, ki ga ponujamo imajo učinek prodaje tudi zunanji dejavniki (npr. prodaja biomasnih izdelkov - cena nafta pada povpraševanje močno upade),
3. vedno je treba poslusati stranke in ugotoditi njihovim zeljam, do neke mere,
4. jasna in razumljiva predstavitev izdelka,
5. primerjva izdelkov
lp
Lp
Enes, Andrej, Silva, Sara Žmavc, Anica, Matko, Urša, Dragica, Eda Kodrič, Marko, Goran Koležnik, Robert.
Natalie pravi:
Izbiro utemeljujem z Lakhanijevim uvodom v knjigo Prepričevanje:
"Lahko me pustite golega in brez denarja v kateremkoli ameriškem mestu, pa bom do konca dneva že imel obleko, hrano, streho nad glavo, delo, družbo in dovolj denarja v žepu za nov začetek. Zakaj? Ker natančno vem, kako prepričati človeka, da bo storil to, kar želim, da stori, in bova tako oba dosegla svoj cilj."
Prepričan mora biti tisti, ki prepričuje.
Jaz pa dodajam: Pri prepričevanju je marsikaj pomembno. Nekorektno je ves uspeh prepričevanja prisoditi eni sami zadevi. No, če že moram kaj postaviti na prvo mesto, potem mislim, da je najpomembnejše to KDO je tista oseba, ki prepričuje.
Pomembno pa je tudi, da prepričujemo prave ljudi (ki si želijo kar prodajamo, ki imajo denar) in da nudimo pravo zadevo.
Ponuditi pa moramo (od) rešitev - to je tisto kar se najbolje prodaja.
Zanima pa me ali je možno, da za nas, ki smo sodelovali v tej igri in če smo imeli vsaj delček prav, mogoče dobimo to knjigo (Prepričevanje) po kakšni znižani ceni?
Hvala za odgovor!
Podpiram nagradne igre, sploh pa takšne, preko katerih se lahko vsi udeleženci/bralci nekaj koristnega naučimo/naučijo.
Se strinjam z zadnjim zapisom Aleša, ponuditi moramo rešitve, ki bodo koristila podjetjem. Seveda je treba ponavadi te rešitve tudi podkrepiti z rezultati, ki so ključni za "pravo rešitev" (lahko tudi odločilni).
Vsekakor pa mora biti prodajalec prepričan vase in se samo-motivirati; mora se počutiti kot najboljši prodajalec na svetu. Prepričan mora biti v uspeh in hkrati to energijo in prepričanje prenesti na kupca. Seveda pa ne sme izgubiti motivacijo v kolikor mu prodaja ne uspe. Pomembno je, da ostanemo v stikih z potencialnim naročnikom. Dolgoročno dela to čudeže.
Recimo da nekomu predstavljate svojo storitev/produkt, pa takrat ni zainteresiran. Zahvalite se mu za čas in zapustite kolikor se da pozitivno. Prav gotovo se boste kje z njim srečali, takrat mu posvetite vsaj 5 minut (lahko tudi kavica); lahko tudi kdaj mimogrede skočite do njega če imate čas, samo da pozdravite. Med tem časom mu ne ponujajte ali prodajajte svoje storitve/produkte, videli boste, da bo sam začel spraševati po tem in po vsej verjetnosti naročil več kot ste sprva pričakovali.
To je nekakšen sistem ne-direktne prodaje, ki preverjeno deluje :)
LP