Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Gotovci, Čepini in penzija za vrhunske športnike …
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 9 15.07.2009
Lani sem na hrvaškem morju v njihovih tračih bral o družini Gotovac. Letos se zgodba nadaljuje. Nekaj podobnega, kot so na Hrvaškem Gotovci, so pri nas Čepini. Samo da sta Gotovca še vedno skupaj, čeprav sta se seveda že večkrat razšla.
Trenutna vroča zgodba je to, da so očka Gotovca ujeli na radar, ko je vozil 230 km/h. V svojem AMG Mercedesu. Pijan ni bil, je pa imel s sabo ženo, hčer in telesnega stražarja. Pa še neke tablete brez recepta so policisti našli v avtu. In pištolo.
Seveda dovolj za naslovno stran tračev in dovolj, da se z Gotovci začne prispevek o družabni kroniki na TV.
Vsi, ki ste imeli kdaj priložnost slišati Anteja Gotovca ali Aleša Čepina, ste verjetno opazili, da ne gre ravno za visoko izobražena znanstvenika. Prej obratno … Ampak tako hrvaški Gotovci kot pri nas Čepini znajo z mediji. Znajo se prodati.
Pojavljanje v medijih pa na koncu tudi unovčijo. Vsakič ko se v Sloveniji Murko pojavi v medijih, je to tako, kot bi mu nekdo nakazal nekaj evrov na njegov račun. Medijska prepoznavnost je dobra zadeva.
Če te vsi poznajo, je verjetnost, da ti bo nekdo prinesel kakšen evro, veliko večja, kot če te nihče ne pozna. Gotovci, Čepini, Murkoti znajo svojo medijsko pojavljanje unovčiti.
Sedaj pa še beseda o športnikih, ki bi radi imeli za svoje dosežke dosmrtno penzijo. Res dobri športniki imajo v času svojih uspehov veliko medijsko pozornost. In ta medijska pozornost je velik KAPITAL, ki ga morajo potem, ko se kariera konča, samo znati unovčiti.
Če znajo denar s pomočjo medijev narediti Gotovci in Čepini, je to toliko lažje vrhunskemu športniku. Nekdo, ki mu je navdušeno ploskala vsa država, ima blagovno znamko, ima kapital, ki ga je treba samo negovati in odnesti na žiro račun. Seveda pa je upravljanje z blagovno znamko delo, ki se ne konča z metom kovinskega predmeta na travo, potem pa konec.
Na upravljanju, razvijanju blagovne znamke je potrebno delati. Slavo, pridobljeno s vrhunskimi športnimi dosežki, je zelo lahko pretvoriti v evre. Ampak s tem se je treba ukvarjati in na tem je treba delati. V Sloveniji imamo primere športnikov, ki so iz svojega imena naredili blagovno znamko, ki so svoje športne dosežke izkoristili v poslovne namene in imamo športnike, ki niso na tem področju naredili praktično nič.
Ne vem, zakaj bi nekomu dali dosmrtno penzijo, samo zato, ker je enkrat zmagal v nekem športu. S to zmago si je itak priboril milijonkrat ugodnejši izhodiščni položaj za nadaljnje zmage v življenju.
Morda pa lahko podjetniki stopimo do vlade s kakšno zahtev v stilu športnikov. Vsem podjetnikom, ki smo do sedaj v svoji karieri plačali več kot milijon evrov davkov, dajmo dosmrtno penzijo. Takšno skromno, recimo samo 500 evrov. Za zasluge za slovenski narod. Za milijon zaslug … Šala. :)
Nobenih penzij za posebne zasluge, delat je treba!
Ne da bi delal reklamo, vendar je v življenju / poslu / športu enako kot pri tenisu: izbrati si moraš partnerja, ki je dober tam, kjer si ti slab. In očitno je samopromocija in "kovanje žezla dokler je še vroče" v domeni lokalnih "kekcev" in "kvazi zvezd z 2 x 300 ml silikona in temo v glavi" nekaj, kar ne zna vsak.
Predlog: Kozmus naj pokliče Murka (oz. njegov PR štab) pa mu naj dajo kak nasvet.
Za konec pa še en nasvet: če si javna figura, te ljudje ne smejo pozabiti. V svetu PR-a ni slabih novic; so samo tiste, ki jih ljudje preberejo in tiste, ki jih ne...
Kar se pa teh "zvezdic" tiče... dejmo raje malo razmislit, kakšnim trivialnostim oz neumnostim posvečamo svoj čas, ki bi ga lahko namenil svojemu delu ali osebnostni rasti!
Dokler sem bila tudi jaz samo v službi, mi to ni bilo najbolj jasno. Dokler se pač najdejo takšni, ki poslušajo 1001 izgovor, zakaj bi nekomu moralo pripadati to in to, se bodo našli tudi takšni, ki bodo vedno polni izgovorov. Vsi drugi so krivi, vse je narobe, godi se jim krivica.
Vse to pa je vlaganje energije v to, da NI TREBA pljuniti v roke. David je dobro komentiral - če ne zna sam, se naj obrne na tiste, ki znajo.
Všeč mi je ta primerjava s podjetniki. A prvo, kar sem se naučila, ko sem postala podjetnica je bilo, da te TAKOJ najdejo vsi, ki bi od tebe nekaj imeli. Mene AJPES nikoli ne vpraša ali želim plačati objavo letnega poročila. Kaj pa imam jaz od tega?
Po drugi strani pa popolnoma razumem težnjo športnikov. Zakaj pa ne bi poskusili, ko pa vsi, ki poskusijo, nekaj dobijo. Poglejte samo kmete; če je slaba letina, so subvencije zaradi suše, toče ..., če pa je letina dobra, pa so subvencije za nizko ceno... ???????!!!!!!????????
Aleš, prav je, da ste se spotaknili ob to zahtevo po privilegijih. Upam, da se boste še ob katero in da bo počasi ljudem vedno bolj jasno, da JE TREBA DELAT!
Pomagati se jim mora že v času kariere, ker se železo kuje, ko je vroče. Dajmo en del sredstev, ki jih namenjamo za promocijo Slovenije v svetu, dodeliti vrhunskim športnikom, pa naj delajo promocijo za Slovenijo. Slovenija bo bolje promovirana (tisti, ki se ob tem stavku počutite ogovorjeni, se prosim zamislite nad učinkovitostjo svojega dela), pa še športniki bodo dobili nekaj začetnega kapitala za odskok v podjetniške vode, kjer pa, kot je že Aleš ugotovil, imajo prednost.
Vrhunski športniki imajo namreč sponzorje in zanje opravljajo promocijske aktivnosti. Enako bi morala biti država sponzor in vrhunski športniki bi zanjo opravljali promocijske aktivnosti. Dobili bi več turistov, razvijal bi se turizem in država bi pobrala več davkov. Win-win, a ne?
Zato nima vsak športnik možnosti odigrati junaka / klovna v medijih.
Športniki... Kaj je pa narobe z vojaško ali policijsko penzijo, ki jo boste dobili glede na to da ste tam zaposleni?