Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Šarlatan
Dobre knjige
Komentarji:   6 10.07.2009

Od prevarantov se lahko veliko naučimo. Trenutno berem knjigo Charlatan. Knjiga govori o Johnu R. Brinkleyu, ameriškem brezsramnem prevarantu. Leta 1917 je zaslovel in obogatel s kirurškim posegom, ki naj bi moškim vrnil upadajočo potentnost.

Za kakšen kirurški poseg je šlo?

Verjeli ali ne, John R. Brinkley je kozje žleze presajal na ljudi. Še bolj konkretno … kozja moda je presadil v moškega pacienta.

brinkleyknjiga

S tem nonsensom je postal slaven, postal je tudi eden najbogatejših Američanov. Jasno, da te operacije niso moškim vrnile mladosti, mnoge je pohabil, veliko jih je umrlo.

Ampak ko ljudje nekaj želijo verjeti, potem jih takšne »malenkosti«, kot so recimo dejstva, ne prepričajo. Avtor tudi lepo pokaže na povezavo med mediji in prevaranti. Mnogi mediji objavijo kakršen koli oglas, samo da jim nekdo plača.

V tistih časih so recimo tudi do 50% vsega denarja ameriški časopisi dobili od takšnih ali drugačnih prodajalcev »zdravil«. Hm … če dobro premislimo, farmacevtska in kozmetična podjetja so še danes med glavnimi financerji medijev.


Knjiga Charlatan je zares zanimivo in poučno branje.

Ko sem bral to knjigo, sem se spomnil na tale oglas, ki ga zadnje čase pogosto objavljajo v enem (morda več) izmed slovenskih brezplačnikov.

No, v primerih tabletk za povečanje penisa vsaj ni potrebno pod nož. In tudi precej cenejše so, kot so bile Brinklyeve operacije (v današnjem denarju je Brinkleyeva presaditev stala okoli 20.000 evrov!).

Ja, (naivni) ljudje vedno radi kupujejo enostavne rešitve za kompleksne probleme. Recimo tabletka, ki ti vrne mladost, mazilo proti celulitu, investicija v delnico s 60% letnim donosom …

Prevaranti bodo vedno imeli dovolj dela in dovolj strank.

V knjigi so podrobno opisane marketinške metode, ki jih je uporabljal John R. Brinkley. Med drugim je bil pionir radijskega oglaševanja. Nekaj časa je bil lastnik najmočnejšega radijskega oddajnika v ZDA. Pozneje pa je oddajnik prestavil v Mehiko in od tam oddajal v ZDA. Oddajnik je bil tako močan, da so njegov radio lahko poslušali na Finskem!

Brinkley je bil tudi inovator na področju političnega marketinga. Ko se je odločil, da bo kandidiral za guvernerja, je z zasebnim letalom letel od mesta do mesta. Oba kandidata je premagal za več kot 50.000 glasov, čeprav se je v volilno kampanjo vključil 5 tednov pred volitvami. Ker se je prijavil tako pozno, njegovega imena ni bilo na volilnih lističih. Zato so morali volivci njegovo ime na listke napisati. Volilna komisija pa je razveljavila vse glasove, kjer so njegovo ime napačno zapisali, črkovali. In je izgubil.

Skratka, tale Šarlatan je obvladal vse marketinške metode. Od njega se lahko vsi veliko naučimo. Tudi to, da se uporaba še tako dobrega marketinga na dolgi rok ne izplača, če tisto, kar prodajaš, strankam v resnici ne koristi.

Brinkley, ki je bil prevarant, je končal bedno. In prav je tako.

Dodaj komentar


Komentarji:

12.07.2009 @ 23:33 aleš
21.Junij je mimo, Aleš pa še vedno s konjem ?
14.07.2009 @ 04:29 milenko
eno offtopic vprasanje

kaksne cena se ti zdi bolj privlačna za oko

5,9 evra al 6,5?

al pa še bolš bi bilo če bi mi ti lahko povedu kakšno psihološko bolj primamljivo ceno med 5,8 in 7 evri.

Hvala
15.07.2009 @ 07:36 Lojze
Po moje 6,99 ;)
15.07.2009 @ 07:45 Lojze
Je pa npr. zanimiva tale študija....
Raziskovalci iz Kalifornije so dokazali, kako velika je moč marketinga, in sicer tako, da človeško percepcijo užitka spodbudite lahko že s tem, da vinu postavite višjo ceno. Prostovoljcem so dali na voljo vina "različnih cenovnih razredov" in jih vprašali, kaj menijo o njih ter med okušanjem merili tudi aktivnost dela možganov, v katerem se pojavlja učinek ugodja.

Prostovoljci so preizkušali vina, ki so imela ceno 5 dolarjev, 10 dolarjev, 35 dolarjev, 45 dolarjev in 90 dolarjev. Ljudje so konsistentno zagotavljali, da jim je okus vina, ki stane 90 dolarjev boljši od tistega, ki stane 5 dolarjev in okus vina po 45 dolarjev boljši od tistega, ki je stal 35 dolarjev. Enako so pokazali tudi procesi v možganih.
V raziskavi pa je bil seveda trik, saj so »poskusni zajčki« preizkušali le tri vina, pri katerem je bilo vino pod številko 2 predstavljeno po ceni 10 in 90 dolarjev. V drugi raziskavi so preizkuševalci ocenjevali vina brez cen, v tem primeru pa jih je večina ocenila najcenejše vino kot najboljše. Raziskava je pokazala predvsem, da ni vse le v izdelku, temveč se veliko ugodja spodbuja iz celotne izkušnje uživanja.
15.07.2009 @ 11:35 Sašo
milenko
Vprašanje katera vrednost bi bila najbolj primerna če se odločaš med 5,9 in 7.
Predlagam 6,4

LP
15.07.2009 @ 11:59 Aleš Lisac
Milenko, odvisno od izdelka, storitve, od ciljev ...

Včasih s ceno 7.00 evra poudarimo, da je zadeva vredna denarja in s tem sporočamo kupcem nekaj drugega, kot če govorimo o 5.99.

Zapomnite si, cena je tudi nosilec informacije, veliko pove o tem, kaj in kako prodajamo.

Na koncu pa seveda odloča testiranje.
na vrh