Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Leta 2008 nov hotel Palace
Marketing
Komentarji:   1 22.11.2006

"Minister za kulturo Vasko Simoniti in predsednik uprave Istrabenza Igor Bavčar sta v Portorožu simbolno položila temeljni kamen ob obnovi starega hotela Palace. Poudarila sta, da je obnova hotela, ki naj bi bila zaključena v začetku leta 2008, plod sodelovanja države, gospodarstva in lokalne skupnosti. Po besedah direktorja Istrabenz hotelov Portorož Igorja Okorna bo vrednost celotne investicije 37,5 milijona evrov. Otvoritev investitorji načrtujejo spomladi 2008."

tako se bere današnja novica na www.24ur.com. Marketinška lekcija?

Hotel gradijo že nekaj časa. Vsaj od februarja letos. Tisti, ki redno hodimo v Portorož, to vemo. Temeljni kamen, pa so simbolno položili danes. Zapomnite si, da se o novicah ne poroča. Pameti novice USTVARJAJO. Temeljni kamen položiš takrat, ko imaš ministra pri roki, temeljni kamen položiš takrat, ko ti poročanje medijev najbolj koristi.

Testno vprašanje, da vidim, če ste razumeli zapis:

Kdaj boste naredili veliko otvoritveno zabavo ob otvoritvi vaše nove picerije?

a) ja isti dan, ko prvič sprejmemo goste vendar, saj takrat je otvoritev, mar ne?

b) nekaj mesecev po otvoritvi, takrat ko že vse "štima" in takrat, ko vemo, da bomo dobili pomembe goste o katerih bodo (rumeni) mediji poročali

Pravilni odgovor je seveda b. V marketingu vi odločate o tem kdaj se kaj zgodi. Marketing je precej bolj pragmatična veda, kot pa recimo zgodovina. Čeprav tudi zgodovinarji niso od muh :)


Dodaj komentar


Komentarji:

22.11.2006 @ 16:42 Robi
Kot primorec pa menim da če bi se kako leto ( vsaj 10) prej odločili za sanacijo tega hotela jih verjetno nebi prišel 37 mio € in bi se jim investicija začela že vračati.
na vrh