Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dobri prodajalci svoje trditve dokažejo!
Marketing
Komentarji:   11 10.04.2009

Kadar prodajamo moramo svoje trditve tako ali drugače dokazati. Ljudje smo nezaupljivi. Ni dovolj, da podjetje trdi, da ima odlične izdelke, trditve je potrebno dokazati. Trditve o izdelku ali storitvi lahko dokažemo z mnenji zadovoljnih strank. Včasih je dovolj, da vse skupaj dobro opišemo. Še bolje pa je, da recimo z video posnetkom prikažemo delovanje izdelka. V tem so zelo dobri prodajalci pralnih praškov, ki nam vedno pokažejo, kako njihov detergent opere tisto, kar običajni detergent ne more oprati. Še boljše pa je, če se kupec lahko sam prepriča, da izdelek deluje.

Poglejte kaj na tem video posnetku prodajam. Zanima me vaše mnenje, sem vas uspel prepričati v odlično delovanje izdelka, ki ga »prodajam«?

 


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
11.04.2009 @ 11:12 Pero
Aleš kako naj pa prepričajo mene ker sem plešast?
11.04.2009 @ 12:30 Damjan
Po ogledu videa si mislim: Lisac je zaradi koristoljubnih razlogov pripravljen ogrožati lastno varnost in varnost drugih udeležencev v prometu.
Drugič posadite za volan kakšno dolgolasko in komentirajte s sovoznikovega sedeža. Pa brez zamere!
11.04.2009 @ 15:42 Marko
Tudi sam sem razmišljal isto že ob prejšnjem prispevku z bloga.

drugače pa dober nasvet, nazorej, le proti koncu tudi s protivetrno zaščito veter v laseh :)

lp
11.04.2009 @ 20:36 Aleš Lisac
Pero ... :) pa saj plešaste še bolj piha v glavo, mar ne?
Damjan, čisto nič ne zamerim. Komentarji na mojem blogu so vedno dobrodošli in do sedaj nisem zbrisal še niti enega. Vaše mnenje cenim in spoštujem. Iz vsakega mnenja se nekaj naučim. Ideja o dolgolaski je priznam zelo dobra. :) Mislim, da varnosti sebe in drugih nisemm ogrožal, mislim tudi, da v glavnem pišem blog zato, ker želim pomagati vsem, ki jih zanima marketing, posel, prodaja.
Je pa res, da sem trdno prepričan, da več ljudem pomagam, več ničel bo na mojem bančnem računu. Prej ali slej.

Marko - če prideš za kakšen kamion, potem se zvrtinčen zrak prebije v kabino :), ne glede na mrežo.
12.04.2009 @ 00:25 Sašo
Če bi imel cabrioleta bi definitivno iskal rešitev da na sestanke nebi prišel skuštran ;)
In ta protivetrna zaščita je definitivno dobra rešitev.
12.04.2009 @ 22:01 Matija
V primeru, da bi bil pred odločitvijo, ali imeti mrežo v kabrioletu ali ne, bi me omenjena demonstracija prepričala. Zanimivo.
14.04.2009 @ 11:08 Irena
Definitivno zadeva najbolj deluje, če se sam prepričaš o uporabnosti in učinkovitosti ( pri praških učinkovitosti ni-razen na TV; torej naj ne poskušajo na enak način-pri uporabnikih ) predstavljenega izdelka. Aleš, ne vem sicer, če bi kupila mrežo; mislim, da bi kazila izgled cabrioleta - veter v laseh je lahko včasih fajn stvar :-)
14.04.2009 @ 14:08 stric
se strinjam z Damjanom. Varnost na prvem mestu!

Guru ;) bi se moral zavedati svoje odgovornosti in biti zgled tudi na področjih, ki niso neposredno povezani z marketingom....
14.04.2009 @ 20:04 Biokmetovalec
Takšen način predstavitve (video) verjetno res v neprimerno krajšem času pove bistveno več kot npr. pisna ponudba. In tudi gradi zaupanje v izdelek.

Vsekakor pa drži, da je potrebno najti ljudi s kabrioletom.

Nikakor pa ne razumem, v čem je sama ponudba ali način predstavitve nevaren?

Nevarnost nas v življenju spremlja že od - vključno - samega rojstva naprej...
16.04.2009 @ 05:18 DJ Lovro
Jaz sem pa videl, da je Aleš z očmi budno spremljal dogajanje na ogledalih v kabini in levo - desno! Ker govori spontano, ga nič kaj preveč ne zmoti ...

Mislim, da ljudje, ko se vozijo v paru ali jih je še več, včasih še dosti bolj debatirajo med sabo o nepotrebnih stvareh in med vožnjo mislijo še na milijon drugih stvari in ... res je, nekateri tudi zapeljejo s ceste ali se kam zabijejo, žal ... Meni se enako dogaja, če poslušam Lisac-ov CD v avtu, zato tega ne priporočam in opozarjam: ne poslušajte ga med vožnjo, ker vam postane bolj zanimiv kot vožnja in zna biti še dosti hujše kot telefoniranje ali kaj podobnega (npr. dolgolaska v naročju, ha, ha, ha, ...). Opažam, da so tudi sopotniki včasih živčni, če raje poslušam Lisac-ov CD kot pa njih. Sorry, Aleš, jaz tega med vožnjo ne bom več poslušal, doma pa večkrat na "repeat"!

Imam še eno idejo! Lisac & Lisac Party!!! Namesto, da vrtim hit glasbo, bom predvajal serijo Lisacovih nasvetov, kaj se vam zdi? Če bo kdo zraven zaspal, plača rundo, za kazen ... kdor zdrži npr. 5 CD-jev, dobi bonus pri predavanjih ali kaj podobnega ... ali ga nagradimo z obiskom "tihe sobe" (brez zvoka!) z masažo in svežim sadjem ter dovolimo abstinenco po želji ...

Primešajte še svoje vsebine!
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh