Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Okradli so me!
Dnevnik guruja
Komentarji:   18 27.03.2009

Včeraj mi je na razprodanem seminarju (govoril sem o najmočnejšem marketinškem orodju, ki deluje na planetu Zemlja – o priporočilu) eden od udeležencev povedal, da sem bil okraden.

Pokazal mi je link do spletne strani, s katere je mogoče sneti moj DVD s posnetkom seminarja »Recesijsko odporen marketing«. Tudi sam sem pogledal na to spletno stran in videl, da so si zmikavti moj DVD do danes presneli že 161-krat!

Sedaj sem pa slabe volje.

Pa veste, zakaj sem slabe volje? Zato, ker me niso res pošteno okradli. Samo 161 ukradenih DVD-jev … To je premalo.

Si predstavljate, kako »nezadovoljen« bi šele bil Aleš Lisac, če bi si njegov DVD na računalniku ogledalo 100.000 Slovencev? To pa bi bila kraja, mar ne? Vem, vem, preveč sem optimističen. Ampak pomislite, če bi se mi to res zgodilo, potem se lahko dodatno okronam še za marketinškega carja, marketinškega generala, marketiškega nadguruja …

Nauk te zgodbe? Danes zmaga tisti, ki uspe svojo zgodbo povedati čim več pravim ljudem. V resnici mi gode, da si presnemavajo moj DVD. Več ljudi pogleda moj DVD, bolje zanje in bolje zame. In čisto na koncu bom na račun tega, da so mi sunili DVD-je, še celo nekaj zaslužil.


Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
27.03.2009 @ 16:07 Komac
Mislim, da pravilno razmišljate. Boji založb in lastnikov avtorskih pravic so dolgoročno izgubljeni. Morda dobijo kdaj pa kdaj kakšno tožbo, ampak prej ali slej jih bo to pokopalo.

Potrebno je ubrati drug pristop in tako kot založbam prodaja glasbe ne pada zaradi širitve piratskih verzij, tudi vi niste na slabšem, če si je nekdo tako nelegalno prenesel vaš DVD. Taki tako ali tako najverjetneje nikoli DVDja oz. glasbe ne bi kupili. Tako brez dela in stroškov ustvarjate potencialni krog strank, ki bodo morda nekoč nekaj kupili, oz. vsaj gradite na svojem imenu. Kvalitetni produkti se bodo vedno prodajali, kdor prodaja "šrot", se ima pa opravičeno za bati tudi konkurence, kot je podzemni svet interneta.
27.03.2009 @ 16:08 pirat
http://www.partis.si/torrent/podrobno/58025
27.03.2009 @ 16:11 Aleš Lisac
Moje tri knjige "Iz dnevnika guruja", ki so seveda v elektronski obliki ves čas na voljo na tem blogu, so šle do sedaj med moje bralce v klasični tiskani nakladi preko 5500. Čeprav so na voljo zastonj na tem blogu ...
27.03.2009 @ 21:31 Lisac&Lisac-Recesijsko odporen marketing
Zanimiv naslov. Glede na to da je v Sloveniji nacionalni sport prebrati nekaj v smisli "kdo je koga ubil , kdo je komu kaj ukradel, kdo je koga obtožil itd" ste popolnoma zadeli z naslovom in kot sami pravite "naredili bolečino prebrati nekaj zanimivega". Dejansko ste privabili ljudi k branju članka na blogu in predvsem ste jih spodbudili da bodo vas dvd, presneli! Vedno znate presenetiti v pozitivnem smislu in to se Vam se kako dobro obrestuje. Dejansko je uploder na torrent strani ustvaril več koristi kod škode ker je naredil za Vas breplačno reklamo!(brezplačna reklama- sanje vsakega prodajalca) Več ko bo takih zadev bolj boste prepoznavni - večji boste imeli obisk na seminarjih(moram reči da so fantastični)

p.s. brezplacno lahko dvd snamete tudi na spletni strani http://www.mininova.org/tor/2424592
sponzor predavanja je bila TOYOTA
29.03.2009 @ 13:55 Sašo
Zanimivo da celo "naši" obešajo na našo torrent stran (Partis) vsebino, s tem pa reskirajo da jih bo kdo dobil in jih ovadil zaradi nespoštovanja avtorskih pravic.

Kaj lahko potemtakem pričakujemo? Še več "brezplačnih" DVD-jev na partisu, avtor pa bo imel izgubo. Ali ni bolje da se investira nekaj denarja in kupi original, s tem bo zadovoljen avtor in vi sami ker imate ta DVD. Pa še preganjal vas nihče nebo; kvečem je možnost da kot zvesti kupci dobite še kakšno nagrado.

Če pogledamo kršenje avtorskih pravic in število download-ov, je sama cena toliko višja da bo "piratu" prinesla zelo velike stroške.
1. zaradi kršenja avtorskih pravic,
2. zaradi nelegalnega kopiranja in posredovanja vsebine (tu je pomembno tudi število download-ov)
3. škodovanje poslovanju avtorja
...
Če pogledam je okoli 220 nelegalnih downloadov, kar je za 11.000€ izgube. Osebo, ki je dodala "torrent" pa mislim da ni tako težko najti, vsaj tiste ki dajejo vsebino na Partis.

Komac, zakaj bi bili boji založnikov in avtorjev izgubljeni? Ni težko izračunati kakšen je finančni izpad, kdo je kršil zakon... Pokopalo jih ne bo, kvečem bo pokopalo osebo, ki je kršila avtorske pravice.


LP
29.03.2009 @ 15:54 Lisac&Lisac-Recesijsko odporen marketing
Sašo ne bodi pameten.Kot da ti nisi nikoli nič iz partisa,mojblinka ... in drugih slo trackerjev + ostalih svetovnih trackerjev downloadal!
29.03.2009 @ 16:28 Sašo
Ne govorim o tem kaj sam delam, ampak se postavljam v kožo avtorja.

Recimo da si sam avtor neke knjige, kmalu pa ugotoviš da se je pojavila na internetu v elektronski obliki. Prodal si 500 knjig, downloadanih pa bi bilo kakih 3000... Po mojem tudi ti nebi bil vesel ;)
29.03.2009 @ 17:10 Lisac&Lisac-Recesijsko odporen marketing
Bil bi! Ker se mi s tem širi krog ljudi- mojih potencialnih kupcev ostalih zadev (seminarjev.......). Kako to izkoristiti je pa dandanes umetnost vsakega "marketinškega guruja".
29.03.2009 @ 21:52 Sašo
No če pogledava da imaš več stvari, potem se strinjam... bi se splačal za reklamo dati kaj takega gor, za promocijo oz. samopromocijo ;)
Odvisno od tvojega namena in cilja ki ga želiš doseči.
Če bi bil avtor recimo kakšne knjige, pa bi po mojem drugače gledal.
Podobno je tudi s slikami ter glasbo, kar avtorjem ne prinese nekega dobička prav zaradi piratstva...

Je pa vsekakor pametno premisliti malce širše, se pravi če si recimo glasbenik, z nelegalnimi mp3 lahko narediš precejšnjo promocijo ter posledično povečaš obisk svojih koncertov.

Glede piratstva pa je res da se ga ne bomo znebili, prvi problem je sama cena izdelovalcev programov/iger, drugič ker se na drugi strani pospešeno prodajajo naprave ki imajo že par 100Gb oz. Tb prostora... Problem je v samem konceptu razvoja, na eni strani podpirajo in nudijo vse pripomočke ki so izključno namenjeni za to, na drugi pa nasprotujejo temu.
Za kaj lahko človek uporablja tako velik prostor? Vema da večinoma za "skladiščenje" nelegalne vsebine, ki jo posamezniki tako ne uporabljajo, samo da lahko rečejo da jo imajo... ;)

Lep večer
30.03.2009 @ 08:40 Aleksander
Pozdravljeni! Ravno ste me spomnil, da vas povprašam, kako je s posnetkom predavanja za pravnike oz. odvetnike?
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh