Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Lisac TV - naš prvi webinar
-
SeminarjiKomentarji: 5 18.03.2009
Včeraj smo za naše najbolj zveste stranke in člane Lisac&Lisac e-kluba pripravili naš prvi webinar. O tem sem mislil nekaj napisati, pa mi je eden od gledalcev, gospod Miran Janežič, napisal mnenje, ki ga kar v celoti objavljam tukaj. Hm ... zanimiva reč, prispevke za na moj blog, bi mi lahko pisali drugi ... :)
Miran pravi:
"Nekaj razmišljanj o današnjem webinarju - Kako vaše stranke zakleniti pred konkurenco?
Danes sem v blagem popoldnevu sedel za računalnikom s slušalkami na ušesih in čakal na webinar!
Včeraj smo za naše najbolj zveste stranke in člane Lisac&Lisac e-kluba pripravili naš prvi webinar. O tem sem mislil nekaj napisati, pa mi je eden od gledalcev, gospod Miran Janežič, napisal mnenje, ki ga kar v celoti objavljam tukaj. Hm ... zanimiva reč, prispevke za na moj blog, bi mi lahko pisali drugi ... :)
1. webinar Aleša lisca from David Mrvar on Vimeo.Miran pravi:
"Nekaj razmišljanj o današnjem webinarju - Kako vaše stranke zakleniti pred konkurenco?
Danes sem v blagem popoldnevu sedel za računalnikom s slušalkami na ušesih in čakal na webinar!
S pričakovanji? Absolutno, ampak ne le glede vsebine .... hm, že včeraj takoj ob vabilu me je začelo zeloo zanimati kaj dejansko pomeni "približno 38 minut" v svetu marketinškega guruja in matematika.... in sem bil navdušen!No, da ne bom dolgovezil... v nadaljevanju sem poskušal nekako strukturirano zapisati svoje vtise in misli ob gledanju webinarja. V splošnem sem zelo navdušen nad takšno obliko podajanja znanja in informacij, vendar, ker sprašujete po mnenju, sem zapisal brez pretiranega leporečenja – upam, da to ne bo povzročilo kakšne zamere!
Torej:
- ura se mi je zdela kar primerna,
- alternativa tej uri bi lahko bila pozno popoldanska,
- če govorimo o internetu, ki je v osnovi časovno neomejen, bi bilo za nas, končne gledalce najbolj udobno, da si lahko takšen webinar ogledamo v nekem časovnem obdobju (npr. dan ali več),- webinar nudi enkratno možnost zapiskov, v enem oknu se gleda, v drugem se lahko piše zapiske, ni potrebno spreminjati fokusa, obračati glavo ...
- če nekdo na rač. nima zvoka /zvočnikov mu takšen video izgleda popolnoma dolgočasen in nima pretirane želje si ga ogledati popoldne ali pa poiskati slušalk... zato se mi zdi, da bi bilo bolj udobno vse skupaj preseliti v drugačno okolje (koreografijo).
- po mojem mnenju se mora video od avdio intervjuja bistveno razlikovati. Za nekaj minut sem danes poskusil prekriti sliko ... Razumel/dojel sem enako dobro, tudi brez slike. Fino bi bilo, če bi za direktnim prenosom stala montaža, ki bi v živo montirala /dodajala posamezne prosojnice, grafikone...
- igrani vložki (plačaj položnice...) so se mi zdeli zelo zanimivi. Stoje z več gibanja bi me še bolj pritegnilo...
- chat in ostala vzporedna dogajanja odvračajo pozornost od same teme. Vendar bi bilo zelo udobno, če bi recimo imel vsak webinar vprašanja in odgovore v nekem časovnem obdobju... npr. vprašam v obdobju prikaza webinarja, dobim video odgovor, kar se mi zdi najbolj prepričljivo, ker je s tem stranka prepričana, da odgovarja prava oseba in ne ostalo osebje.
- ob tem se mi je porodila še ena misel zakaj sploh webinar, zakaj ne kar Lisac.tv (če registrirate domeno, računam na biznis :)
- še ena gesta mi je pritegnila veliko pozornost, ko ste zaprli prenosnik sem najprej pogledal znamko prenosnika in v glavi je seveda takoj sledilo vprašanje: Ali Dell kaj prispeva za takšno reklamo? No potem sem se seveda razgledal tudi po ostalih predmetih okolice ...
Še nekaj kontrolnih podatkov za vaše opravljene meritve:
Ura Število prisotnih (ni prištetih tistih 12, ki so gledali na velikem platnu)
15:00 65
15:05 71
15:10 80
15:12 83
15:13 96
15:16 81
15:20 82
15:24 84
15:27 90
15:31 88
15:33 85
15:34 83Tehnika je ob hitri povezavi delovala brezhibno, z izjemo prekinitve v največjem navalu obiskovalcev (96)."
Sedaj pa še dva moja stavka:
Zadevo bomo nedvom ponovili, oziroma ponavljali v rednih intervalih. Tudi na blogu vas bom obvestil o naslednjih webinarjih. Nekateri bodo namenjeni samo našim članom, drugi bodo na voljo brezplačno vsem.
Posebej pa sem ponosen ravno na tole zadnjo razpredelnico. Praktično nihče mi ni s seminarja (webinarja) pobegnil. To pa je velik uspeh, kajti zelo enostavno se je odklopiti, če ti predavatelj ni zanimiv, če ti nekdo "vdre" v pisarno, če ...
Poleg tega komentarja sem dobil še 19 drugih. Hvala vsem, mnenja bomo upoštevali, tale oblika izobraževanja bo postala naša redna praksa.
Lep pozdrav,
Vesna
Za vse tiste, ki si jih ne morejo ogledati v živo.
Dam pa kapo dol za oranje ledine med tržniki v Sloveniji. Brezplačni teleseminarji (avdio ali video) so namreč fina stvar za doseganje večjega statusa eksperta v očeh poslušalcev oz. gledalcev ... vmes pa večkrat vzpodbudiš k nakupu lastnih plačljivih stvari, jasno. Ampak tudi to je potrebno znati, da nisi vsiljiv (nasvete glede tega pa ne dajem brezplačno :-).