Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Lisac TV - naš prvi webinar
Seminarji
Komentarji:   5 18.03.2009

Včeraj smo za naše najbolj zveste stranke in člane Lisac&Lisac e-kluba pripravili naš prvi webinar. O tem sem mislil nekaj napisati, pa mi je eden od gledalcev, gospod Miran Janežič, napisal mnenje, ki ga kar v celoti objavljam tukaj. Hm ... zanimiva reč, prispevke za na moj blog, bi mi lahko pisali drugi ... :)

webinar

Miran pravi:

"Nekaj razmišljanj o današnjem webinarju - Kako vaše stranke zakleniti pred konkurenco?

Danes sem v blagem popoldnevu sedel za računalnikom s slušalkami na ušesih in čakal na webinar!


Včeraj smo za naše najbolj zveste stranke in člane Lisac&Lisac e-kluba pripravili naš prvi webinar. O tem sem mislil nekaj napisati, pa mi je eden od gledalcev, gospod Miran Janežič, napisal mnenje, ki ga kar v celoti objavljam tukaj. Hm ... zanimiva reč, prispevke za na moj blog, bi mi lahko pisali drugi ... :)


1. webinar Aleša lisca from David Mrvar on Vimeo.

Miran pravi:

"Nekaj razmišljanj o današnjem webinarju - Kako vaše stranke zakleniti pred konkurenco?

Danes sem v blagem popoldnevu sedel za računalnikom s slušalkami na ušesih in čakal na webinar!
S pričakovanji? Absolutno, ampak ne le glede vsebine .... hm, že včeraj takoj ob vabilu me je začelo zeloo zanimati kaj dejansko pomeni "približno 38 minut" v svetu marketinškega guruja in matematika.... in sem bil navdušen!

No, da ne bom dolgovezil... v nadaljevanju sem poskušal nekako strukturirano zapisati svoje vtise in misli ob gledanju webinarja. V splošnem sem zelo navdušen nad takšno obliko podajanja znanja in informacij, vendar, ker sprašujete po mnenju, sem zapisal brez pretiranega leporečenja – upam, da to ne bo povzročilo kakšne zamere!

Torej:

- ura se mi je zdela kar primerna,
- alternativa tej uri bi lahko bila pozno popoldanska,
- če govorimo o internetu, ki je v osnovi časovno neomejen, bi bilo za nas, končne gledalce najbolj udobno, da si lahko takšen webinar ogledamo v nekem časovnem obdobju (npr. dan ali več),

- webinar nudi enkratno možnost zapiskov, v enem oknu se gleda, v drugem se lahko piše zapiske, ni potrebno spreminjati fokusa, obračati glavo ...

- če nekdo na rač. nima zvoka /zvočnikov mu takšen video izgleda popolnoma dolgočasen in nima pretirane želje si ga ogledati popoldne ali pa poiskati slušalk... zato se mi zdi, da bi bilo bolj udobno vse skupaj preseliti v drugačno okolje (koreografijo).

- po mojem mnenju se mora video od avdio intervjuja bistveno razlikovati. Za nekaj minut sem danes poskusil prekriti sliko ... Razumel/dojel sem enako dobro, tudi brez slike. Fino bi bilo, če bi za direktnim prenosom stala montaža, ki bi v živo montirala /dodajala posamezne prosojnice, grafikone...

- igrani vložki (plačaj položnice...) so se mi zdeli zelo zanimivi. Stoje z več gibanja bi me še bolj pritegnilo...

- chat in ostala vzporedna dogajanja odvračajo pozornost od same teme. Vendar bi bilo zelo udobno, če bi recimo imel vsak webinar vprašanja in odgovore v nekem časovnem obdobju... npr. vprašam v obdobju prikaza webinarja, dobim video odgovor, kar se mi zdi najbolj prepričljivo, ker je s tem stranka prepričana, da odgovarja prava oseba in ne ostalo osebje.

- ob tem se mi je porodila še ena misel zakaj sploh webinar, zakaj ne kar Lisac.tv (če registrirate domeno, računam na biznis :)

- še ena gesta mi je pritegnila veliko pozornost, ko ste zaprli prenosnik sem najprej pogledal znamko prenosnika in v glavi je seveda takoj sledilo vprašanje: Ali Dell kaj prispeva za takšno reklamo? No potem sem se seveda razgledal tudi po ostalih predmetih okolice ...

Še nekaj kontrolnih podatkov za vaše opravljene meritve:

Ura                   Število prisotnih      (ni prištetih tistih 12, ki so gledali na velikem platnu)
15:00                65
15:05                71
15:10                80
15:12                83
15:13                96
15:16                81
15:20                82
15:24                84
15:27                90
15:31                88
15:33                85
15:34                83

Tehnika je ob hitri povezavi delovala brezhibno, z izjemo prekinitve v največjem navalu obiskovalcev (96)."

Sedaj pa še dva moja stavka:

Zadevo bomo nedvom ponovili, oziroma ponavljali v rednih intervalih. Tudi na blogu vas bom obvestil o naslednjih webinarjih. Nekateri bodo namenjeni samo našim članom, drugi bodo na voljo brezplačno vsem.

Posebej pa sem ponosen ravno na tole zadnjo razpredelnico. Praktično nihče mi ni s seminarja (webinarja) pobegnil. To pa je velik uspeh, kajti zelo enostavno se je odklopiti, če ti predavatelj ni zanimiv, če ti nekdo "vdre" v pisarno, če ...

Poleg tega komentarja sem dobil še 19 drugih. Hvala vsem, mnenja bomo upoštevali, tale oblika izobraževanja bo postala naša redna praksa.

Komentarji:

18.03.2009 @ 09:32 Vesna
Webinair se mi je zdel zanimiv, časovno ustrezno dolg, tudi terminsko ustrezen (čeprav jih Američani običajno organizirajo ob 12h, 13h ali 14h). Moj predlog (po izkušnjah podobnih webinair-jev iz ZDA): kadar je tema zahtevnejša, je fino, če predavanje spremljajo prosojnice (powerpoint), tako da namesto da vidimo predavatelja, predavatelja samo slišimo, na zaslonu pa vidimo ppt prezentacijo.

Lep pozdrav,
Vesna
19.03.2009 @ 09:13 Boštjan
Fino bi bilo, da bi bili webinarji na voljo za download.
Za vse tiste, ki si jih ne morejo ogledati v živo.
19.03.2009 @ 13:51 Aleš Lisac
Bomo poskrbeli za ponovitev, morda tudi za download.
19.03.2009 @ 14:01 Srečko
Popolnoma se strinjam s predlogom za download, pa tudi prosojnice so nadvse dobra ideja. Na splošno je izobraževanje s pomočjo webinarjev velik korak naprej. Me prav zanima, kako se bodo ostale - predvsem izobraževalne institucije odzvale na to obliko. Upajmo na najboljše...
23.03.2009 @ 20:57 Sergej
Teleseminarji niso nič novega za tiste, ki več let spremljamo spletne tržnike milijonarje v tujini. Alex Mandossian zasluži lepe denarce zgolj s teleseminarji - in bi lahko bil zgled za marsikoga v Sloveniji z načini, kako zaslužiti s praktično isto vsebino (e-knjiga, avdioposnetek, teleseminar, e-časopis itd).
Dam pa kapo dol za oranje ledine med tržniki v Sloveniji. Brezplačni teleseminarji (avdio ali video) so namreč fina stvar za doseganje večjega statusa eksperta v očeh poslušalcev oz. gledalcev ... vmes pa večkrat vzpodbudiš k nakupu lastnih plačljivih stvari, jasno. Ampak tudi to je potrebno znati, da nisi vsiljiv (nasvete glede tega pa ne dajem brezplačno :-).
na vrh