Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Požeruhi
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 16.03.2009

eleganca

Požrešnost ni samo nezdrava razvada, temveč je tudi greh. Tisti, ki se preveč bašejo s hrano, so grešniki. Verjetno se boste strinjali z mano, če vam rečem, da je pri hrani treba paziti na neko zdravo mero. Ko je človek enkrat sit, ni nobene potrebe, da bi še naprej jedel.

Večina pametnih ljudi kupi toliko hrane, kot jo potrebuje. Tudi kupovanje hrane na zalogo ni preveč smiselno početje. Ker se nam bo hrana prej ali slej pokvarila.

Kako pa je s kupovanjem znanja? S kupovanjem informacij?

»Požrešnost« je v tem primeru zaželena.


Prav nobene škode ni, če preberete kakšno knjigo več, in prav nobene škode ne bo, če boste šli na kakšen seminar več. V zadnjem času sem v stiku s še več podjetniki kot sicer. Po 4 velikih letošnjih seminarjih in še več manjših dobivam v zadnjih dveh mesecih okoli 150 mailov dnevno. In skoraj vsak dan se najde tudi kakšen v tem stilu:

» … tokrat ne bomo kupili nobene knjige, ker še tistih, ki jih imamo, nismo prebrali …«
» … na seminar ne bom prišla, ker smo podobne teme obravnavali že na fakulteti …«
» … na seminar ne bomo prišli, ker nimamo časa in ker smo trenutno v finančni krizi …«
» … na seminarju o direktnem marketingu smo bili že leta 1995, ali bodo tokrat teme kaj drugačne? …«

Vsi takšni in podobni izgovori so brez veze. Znanja ni nikoli dovolj. Seminarjev in knjig ni nikoli dovolj. Če svojih možganov ne boste ves čas zasipali z informacijami, bodo počasi zaspali. Na fakultetah se še zdaleč nismo naučili vsega. V večini panog znanje zastara po 4 ali 5 letih. Seveda so panoge, kjer znanje zastara še veliko prej.

Če vam Aleš Lisac prodaja knjigo, če vam Aleš Lisac prodaja seminarje, potem je samo en izgovor dober.

Pri miru vas bomo pustil in vam celo čestital, če mi boste rekli, da ste se odločili za kakšno drugo knjigo ali kakšen drug seminar. Razumel bom, da ne morete hkrati poslušati dveh seminarjev. Torej, razumel vas bom in vam prijazno prikimal, če boste pustili kakšen dodaten evro pri moji konkurenci, nikakor pa ne bom razumel, če boste rekli, da že vse znate in da imate knjig že dovolj.

In še en marketinški nauk tega zapisa. Kupec je kupec je kupec.

Kaj to pomeni? Kot je pred nedavnim na neki okrogli mizi povedal Milan Matos, direktor Mladinske knjige, Slovenci samo pri Mladinski knjigi kupijo 2 milijona knjig vsako leto. Seveda pa ne prodajo ene knjige vsakemu Slovencu. So ljudje, ki knjige kupujemo, in so ljudje, ki jih ne kupujejo.

Če prodajate, se splača usmeriti v tiste, ki že itak kupujejo, kar vi prodajate. Prepričati nekoga, ki knjig ne kupuje, naj kupi prvo, je težko in tudi drago. Prepričati nekoga, naj se udeleži svojega prvega seminarja v življenju, je težko, veliko lažje in ceneje je prepričati zasvojenca s seminarji (tak sem tudi jaz, samo v zadnjem letu sem poslušal približno 40 predavateljev), da pride na še en seminar več.

investirajte

Skratka, dragi moji, investirajte vase, razen če mislite, da ste slaba naložba.

Komentarji:

16.03.2009 @ 14:40 Srečko
Kar se kupovanja knjig tiče, se popolnoma strinjam. Povsem druga plat medalje pa je, ko govorimo o investiranju vase. Na kaj mislim? Nobene besede ni v članku zaslediti o spletnih portalih, knjižnicah, izposoji med prijatelji, ipd... Če se postavimo na stran kupca, dobimo precej drugačno sliko. Seveda je pridobivanje znanja le ena panoga, drugod - predvsem tam, kjer se da kaj koristnega kupit, pa je situacija spet drugačna. Jaz primerjave med investiranjem vase in prodajo oz. kupovanjem knjig ne bi delal na tak posplošen način. Marketinški vidik je v drugih panogah bolj slikovit.
16.03.2009 @ 22:11 Franci
slogan nad Vami je res dobr!!! Čestitke!!!!
17.03.2009 @ 06:47 bojan
Vaš izgovor o konkurenci je dober. A pri meni se sploh ne gre za konkurenco. Še vsaj 1 izgovor je dober (ta je moj): Ne vem zakaj bi vam dajal denar, če mi je ljubše dat ta denar avtentičnemu viru od katerega vi kopirate!!!
17.03.2009 @ 09:02 Aleš Lisac
Bojan, hvala za komentar. Čisto na kratko: Takoj po rojstvu nisem še nič vedel o marketingu, sčasoma pa sem se nekaj stvari naučil ...

Enako velja za vse ostale "avtentinčne vire". Jaz se trudim vse moje "avtentične vire" spoznati. In ponosno lahko povem, da sem veliko večino spoznal, peljal na večerjo, pripeljal v Slovenijo ... Mnogi moji "avtentični viri" so našteti med "Oglejte si tudi" na tej strani. prav vse sem pa vsaj enkrat omenil na tem blogu. Kdor redno spremlja moj blog, lahko brez težav hitro pride do ostalih gurujev, ki jih tudi zvesto priporočam. Tako tuje, kot slovenske!

Kar se pa vašega denarja tiče. :) Nobeno podjetje ne potrebuje denar vseh, nobeno podjetje ne more zadovoljiti vseh strank. Koliko strank potrebuje recimo ena gostilna? Toliko, da imajo polno, da poslujejo z dobičom. Enako velja zame in za moje podjetje - zadovoljnih strank imamo dovolj, kakšna več ni problem. V marketingu je tako, da je dobro, če imaš zveste in lojalne stranke, moraš pa imeti tudi nekaj takšni, ki so ti zelo nenaklonjeni. Potem počasi ustvariš močno blagovno znamko.
17.03.2009 @ 10:04 stric
strinjam se, da znanja ni nikoli dovolj in da je to vedno najboljša naložba...

se mi pa nadaljna izpeljava ne zdi najbolj posrečena...

če se še jaz navežem na lisac&co - imam vedno občutek neke površnosti (npr. knjige) in nekih rešitev na prvo žogo (blog, odgovori na vprašanja, seminarji) - da ne bo pomote, s tem ni nič narobe in gotovo izpolnjuje pričakovanja ciljne skupine - k čemur pričajo tudi zadovoljne stranke :)

drugi pa iščemo informacije in znanje drugje, tudi pri avtentičnih virih.

mislim, da vam nihče ne more očitati, da ne navajate virov... imam pa osebno raje te druge vire, zaradi bolj poglobljenih vsebin in načina podajanja - pri vas ostaja grenak priokus, ker ponavadi poskušate zraven prodati še kaj...
17.03.2009 @ 11:13 Aleš Lisac
Stric, priznam, kriv. Vedno poizkušam še kaj prodati.

Prodajalci se delijo na dve skupini. V prvi so tisti, ki vprašajo za naročilo, ki vsako priložnost izkoristijo za prodajo, v drugi skupini so pa tisti, ki imajo lačne otroke in so v recesiji. :)
17.03.2009 @ 16:37 stric
se strinjam! prodaje se pa definitivno lahko učimo pri vas!
17.03.2009 @ 21:25 Marjan
Ko sem bil na treningu za Mojstra nevrolingvističnega programiranja (NLP) je eden od trenerjev napisal zanimiv izrek, ki se ga pogosto spomnim.

Pravi pa takole: Lahko bi bil všeč mnogim, če ne bi želel biti všeč vsem.

Ker je to izjava Moma Kaporja dodajam originalno verzijo: "Mogao si se dopast mnogima, da se nisi htio svima."
na vrh