Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Just do it!
Seminarji
Komentarji:   7 19.02.2009

scott

Scott Bedbury, Sheraton Zagreb, 13.02. 2009.

Odličen seminar! Nekaj kratkih stavkov iz moje beležnice samo za vas, bralce dnevnika marketinškega guruja:


- blagovna znamka je vsota vseh izkušenj, ki smo jo imeli s to znamko. Vsak kontakt s stranko šteje!

- v Starbucksu vse zaposlene en dan učijo, kako pripravljati kavo, en dan pa je posvečen delu s strankami, delu z ljudmi, obnašanju s sodelavci. Vsak zaposleni mora stranko opaziti in pozdraviti, ji dati vedeti, da jo je opazil – v 60 sekundah ali prej. Primerjajte to z običajnim natakarjem, ki vas noče in noče opaziti in to niti takrat ne, ko želite plačati.

- pri Starbucksu ne gre za kavo. Starbucks je “third place”. Američani imajo dom (first place), potem hodijo v službo (second place), imajo pa tudi Starbucks, kjer se lahko malo odpočijejo od obeh. Starbucks je tudi najpopularneši kraj za prvi zmenek – saj se ta lahko konča že v nekaj minutah, lahko pa si tam več ur … Pa še varno je in vsi tudi vedo, kje je najbližji Starbucks.

- vedno se moramo vprašati, kako se stranka počuti, ko kupuje v našem podjetju, v naši trgovini.

- še ena o počutju … zadnja oseba, na katero Američani pomislijo, da bi se z njo pogovorili, ko zbolijo, so zdravniki …

- vsako podjetje bi moralo narediti 4-minutni video, kjer svojim zaposlenim pokažejo, za kaj v resnici obstajajo, za kaj so v poslu, kaj naredijo za stranke, kakšne občutke želijo, da stranka ima, ko kupi pri njih.

- v vsakem podjetju so “brand positive” zaposleni, to so tisti, ki so s srcem in razumom pri stvari, ki delajo v dobro podjetja. V vsakem podjetju je 50% “brand negative” zaposlenih. Tem je treba pokazati vrata, ker sicer s svojim odnosom in slabo voljo okužijo vse ostale.

- vaša pisarna veliko pove o vaši blagovni znamki.

- dobro premislite o vsaki točki, kjer lahko stranka pride v kontakt z vašim podjetjem. Vsaka točka šteje! Kupci podjetja mnogokrat sodimo po njihovih najšibkejših točkah. Slaba prodajalka, nezainteresiran telefonist, neažurna spletna stran … vse je lahko razlog, da si stranka ustvari slabo mnenje o vas, o vaši blagovni znamki.

- podjetja morajo izmeriti in ves čas spremljati, meriti izkušnjo, ki jo stranka dobi, ko kupuje, ko je v stiku s podjetjem.

- še enkrat … pomembno je, kako se stranka počuti, ko je pri vas.

Mi boste naredili eno uslugo? Zamižite, zaprite oči in si predstavljajte, da ste na idealnem seminarju. Opišite mi, kako se počutite, opišite, kaj se dogaja okoli vas. Hvala!
 

Dodaj komentar


Komentarji:

19.02.2009 @ 11:06 ANA
Da z njega odnesem, take koristne nasvete kot so zapisani tudi zgoraj; splošni in taki, ki jih lahko takoj apliciram na svojo znamko.
Jaz sem že dolgo mnenja, da bi morali naše prodajalce peljati malo v Ameriko, v skoraj katerokoli trgovino, da bi videli kako se dela. Men vedno znova doleti šok ko se vrnem, ker ne morem verjeti ošabnosti, nezainteresiranosti in pomanjkanju znanja o stvareh, ki jih prodajajo, naših prodajalcev. Ne vseh, nekatere izjeme se res potrudijo in imajo zraven srce, ampak velika večina pa žal ne.

Enkrat sem v knjigarni vprašala, če imajo mogoče revijo Pilates Style. Prodajalka je takoj vedela da jo nimajo in si takoj zapisala in mi je odgovorila, da bo vprašala odgovorne za nabavo in bo videla če bodo kaj zrihtali. Ni bilo par mesecev, ko sem revijo zagledala na polici.
In potem v isti knjigarni ne dolgo nazaj ponovno vprašam, če imajo revijo Domino. Prodajalka reče: ''Ne vem, nimam pojma, nisem še nikoli slišala zanjo, niti ne vem o čem bi bila ta revija''. Ji povem koncept revije in mi ošabno zamahne z glavo, da ne ve, prvič sliši, poglejte kje drugje.
19.02.2009 @ 12:56 Srečko
Mnenje o seminarju: idealnih reči na tem svetu ni, so boljše in so slabše (to velja tudi za seminarje)! Če pa bi že bil na kakšnem in bi slišal podobne reči, kot zgoraj, lahko dam predavatelju eno veliko priznanje in pohvalo.
20.02.2009 @ 10:36 JePr
Bravo! Vsa čast predavatelju Alešu- dobre 4ure skoraj neprekinjenega predavanja, pa ni kapljice potu na njegovem čelu - strašna kondicija. Poslušali smo ga vsi napeto, ko ob kakšnem dobrem filmu.
20.02.2009 @ 21:41 Sašo K
Idealen seminar (zame):

- ni mi treba od doma (hint: video konference oz. seminarji na daljavo :)

- ni mi treba delati zapiskov, ker se predavatelj potrudi in izdela kratek povzetek

- brez nepotrebnih ekskurzij daleč od teme seminarja. Kratko in jedernato.
21.02.2009 @ 11:13 peter
ana podobne izkušnje mam tudi sam. ko sem bil prvič v zda sem bil "šokiran" nad delom prodajalcev, natakarjev in ostalega osebja, kar nisem mogel verjeti, da je lahko taka vesoljna razlika v primerjavi z našimi doma. ko v sloveniji naročam hrano ali iščem kako zadevo v trgovini me skoraj boli srce. večini ljudem se ne da, delat, prodajat, živet.

saso k, pozabil si se nekaj. luštno punco, da ti vmes prinese pivo in pa bogatega očka, ki ti plača seminar.
01.03.2009 @ 04:15 DJ Lovro
Mega navdušen! Že doma sem "naspidiran", saj bo predaval Aleš Lisac, vsakič preseneti, obrne teme, navduši, čisto "na easy" izvem vse, ljudje budno spremljajo, sodelujejo, veliko izvem tudi od samih udeležencev, ki podajajo svoje izkušnje, dobim ideje tudi, česa ni dobro narediti ... Predavatelj si pomaga še z video projekcijo, tako so stvari še bolj jasne! Znani gost iz tujine posreduje še nekaj svojih izkušenj, da v sebi čutiš zmago, tudi, če ta ne pride ju3 ... Na koncu imam še možnost izbire kakšne zanimive knjige ali DVD-ja, nekaj dobim tudi v dar in še ... zame kotizacijo plača Toyota! Potem samo še "svizec" zavije čokolado in to je idealna varianta ... V veliko zadovoljstvo mi je tudi, ko si predavatelj vzame kakšno minuto za pogovor s posamezniki ter jim je na voljo praktično tudi po predavanju - treningu. Jasno mi postane, da moram zavihat rokave, ... Hvala, pridem spet!
25.10.2009 @ 12:29 jaša
Bravo, tudi sama mislim, da predstavitev vizije podjetja delavcem, odprt in iskren dialog med vodstvom in zaposlenimi, ...je nuja, današnje vodstvo(tukaj govorim predvsem o slovenskih podjetjih), se premalo zaveda tega, oziram imajo napačen pristop, pričakujejo da bo delavec razumel njihovo vizijo, hkrati pa se ne potrudijo razumeti, podpreti, zadovoljiti, poslušati zaposlenega, kajti ko nekdo začuti pripadnost, pomenbnost,.. potem je pripravljen, motiviran narediti več, boljše, pa tudi za manjše plačilo, zaposlene je potrebno obravnavati na več različnih načino hkrati, kot zaposleni, stranka, končni potrošnik, posameznik in posameznik kot del skupnosti, pa tudi pogled zaposlenega na vodstvo bi se moral spremeniti, torej obojestranska spremenba odnosa, izobraževanje in drugačna prezentacija,preedstavitev obeh, spremeniti je potrebno pogled
ok, popoln seminar
udobni stoli, miza oz. adekvatna podlaga za tiste, ki si delajo zapiske, odmori, kava...
energičen govornik, ki spreminja intonacijo glasu, pozitivno naravnani stavki, lahko razumljivo,veliko praktičnih primerov, občasna anegdota, za boljše vzdušje, vizualno okrepljen govor (projektor, ..)
pomenbna je raznolikost, mene monotonost uspava,..
to naj bi bil nekakšen splošni prikaz, o vsem tem bi se dalo še raspravljati in izpiliti
prpravljen materijal o poteku seminarja, vsebini, vaje (če so potrebne), za takšne, kot sem jaz, dodatno gradivo, kje ga lahko kupite , dobite , najdete
dvd seminarja, za kasnejšo obnovo
interakcija z udeleženci, govornik mora bit dostopen, govornik mora biti odprt, udeleženci morajo imeti občutek, da ga lahko nagovorijo, vprašajo, biti mora motivator in verjeti vase in svojo predstavitev, udeleženci ga morajo občutiti, nap. jaz rada vidim, da se podajo osebne izkušnje, iz tega lahko vidiš od kje oseba izhaja, kako dojema, sprejema okolico, situacije,.. in kako se odziva, in to ustvarja bolj pristen odnos med govornikom in poslušalcem, morate jim pokazati, da ste tam zato, ker jih želite nekaj naučiti, jim pomagati,...mora biti podan tudi občutek skupnosti, povezanosti, da imajo vsi udeleženci neke skupne cilje, želje, ki so pomenbni, to sprošča vzdušje v dvorani....
o tem bi se še dalo pisati, tukaj je potrebno združiti več stvari predavanje, ki govori različnim osebnostnim tipom in učnim tipom, in pa analiza vašega trenutnega stila
na vrh