Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Just do it!
-
SeminarjiKomentarji: 7 19.02.2009
Scott Bedbury, Sheraton Zagreb, 13.02. 2009.
Odličen seminar! Nekaj kratkih stavkov iz moje beležnice samo za vas, bralce dnevnika marketinškega guruja:
- blagovna znamka je vsota vseh izkušenj, ki smo jo imeli s to znamko. Vsak kontakt s stranko šteje!
- v Starbucksu vse zaposlene en dan učijo, kako pripravljati kavo, en dan pa je posvečen delu s strankami, delu z ljudmi, obnašanju s sodelavci. Vsak zaposleni mora stranko opaziti in pozdraviti, ji dati vedeti, da jo je opazil – v 60 sekundah ali prej. Primerjajte to z običajnim natakarjem, ki vas noče in noče opaziti in to niti takrat ne, ko želite plačati.
- pri Starbucksu ne gre za kavo. Starbucks je “third place”. Američani imajo dom (first place), potem hodijo v službo (second place), imajo pa tudi Starbucks, kjer se lahko malo odpočijejo od obeh. Starbucks je tudi najpopularneši kraj za prvi zmenek – saj se ta lahko konča že v nekaj minutah, lahko pa si tam več ur … Pa še varno je in vsi tudi vedo, kje je najbližji Starbucks.
- vedno se moramo vprašati, kako se stranka počuti, ko kupuje v našem podjetju, v naši trgovini.
- še ena o počutju … zadnja oseba, na katero Američani pomislijo, da bi se z njo pogovorili, ko zbolijo, so zdravniki …
- vsako podjetje bi moralo narediti 4-minutni video, kjer svojim zaposlenim pokažejo, za kaj v resnici obstajajo, za kaj so v poslu, kaj naredijo za stranke, kakšne občutke želijo, da stranka ima, ko kupi pri njih.
- v vsakem podjetju so “brand positive” zaposleni, to so tisti, ki so s srcem in razumom pri stvari, ki delajo v dobro podjetja. V vsakem podjetju je 50% “brand negative” zaposlenih. Tem je treba pokazati vrata, ker sicer s svojim odnosom in slabo voljo okužijo vse ostale.
- vaša pisarna veliko pove o vaši blagovni znamki.
- dobro premislite o vsaki točki, kjer lahko stranka pride v kontakt z vašim podjetjem. Vsaka točka šteje! Kupci podjetja mnogokrat sodimo po njihovih najšibkejših točkah. Slaba prodajalka, nezainteresiran telefonist, neažurna spletna stran … vse je lahko razlog, da si stranka ustvari slabo mnenje o vas, o vaši blagovni znamki.
- podjetja morajo izmeriti in ves čas spremljati, meriti izkušnjo, ki jo stranka dobi, ko kupuje, ko je v stiku s podjetjem.
- še enkrat … pomembno je, kako se stranka počuti, ko je pri vas.
Mi boste naredili eno uslugo? Zamižite, zaprite oči in si predstavljajte, da ste na idealnem seminarju. Opišite mi, kako se počutite, opišite, kaj se dogaja okoli vas. Hvala!
Jaz sem že dolgo mnenja, da bi morali naše prodajalce peljati malo v Ameriko, v skoraj katerokoli trgovino, da bi videli kako se dela. Men vedno znova doleti šok ko se vrnem, ker ne morem verjeti ošabnosti, nezainteresiranosti in pomanjkanju znanja o stvareh, ki jih prodajajo, naših prodajalcev. Ne vseh, nekatere izjeme se res potrudijo in imajo zraven srce, ampak velika večina pa žal ne.
Enkrat sem v knjigarni vprašala, če imajo mogoče revijo Pilates Style. Prodajalka je takoj vedela da jo nimajo in si takoj zapisala in mi je odgovorila, da bo vprašala odgovorne za nabavo in bo videla če bodo kaj zrihtali. Ni bilo par mesecev, ko sem revijo zagledala na polici.
In potem v isti knjigarni ne dolgo nazaj ponovno vprašam, če imajo revijo Domino. Prodajalka reče: ''Ne vem, nimam pojma, nisem še nikoli slišala zanjo, niti ne vem o čem bi bila ta revija''. Ji povem koncept revije in mi ošabno zamahne z glavo, da ne ve, prvič sliši, poglejte kje drugje.
- ni mi treba od doma (hint: video konference oz. seminarji na daljavo :)
- ni mi treba delati zapiskov, ker se predavatelj potrudi in izdela kratek povzetek
- brez nepotrebnih ekskurzij daleč od teme seminarja. Kratko in jedernato.
saso k, pozabil si se nekaj. luštno punco, da ti vmes prinese pivo in pa bogatega očka, ki ti plača seminar.
ok, popoln seminar
udobni stoli, miza oz. adekvatna podlaga za tiste, ki si delajo zapiske, odmori, kava...
energičen govornik, ki spreminja intonacijo glasu, pozitivno naravnani stavki, lahko razumljivo,veliko praktičnih primerov, občasna anegdota, za boljše vzdušje, vizualno okrepljen govor (projektor, ..)
pomenbna je raznolikost, mene monotonost uspava,..
to naj bi bil nekakšen splošni prikaz, o vsem tem bi se dalo še raspravljati in izpiliti
prpravljen materijal o poteku seminarja, vsebini, vaje (če so potrebne), za takšne, kot sem jaz, dodatno gradivo, kje ga lahko kupite , dobite , najdete
dvd seminarja, za kasnejšo obnovo
interakcija z udeleženci, govornik mora bit dostopen, govornik mora biti odprt, udeleženci morajo imeti občutek, da ga lahko nagovorijo, vprašajo, biti mora motivator in verjeti vase in svojo predstavitev, udeleženci ga morajo občutiti, nap. jaz rada vidim, da se podajo osebne izkušnje, iz tega lahko vidiš od kje oseba izhaja, kako dojema, sprejema okolico, situacije,.. in kako se odziva, in to ustvarja bolj pristen odnos med govornikom in poslušalcem, morate jim pokazati, da ste tam zato, ker jih želite nekaj naučiti, jim pomagati,...mora biti podan tudi občutek skupnosti, povezanosti, da imajo vsi udeleženci neke skupne cilje, želje, ki so pomenbni, to sprošča vzdušje v dvorani....
o tem bi se še dalo pisati, tukaj je potrebno združiti več stvari predavanje, ki govori različnim osebnostnim tipom in učnim tipom, in pa analiza vašega trenutnega stila