Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Edini jogurt
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 04.02.2009

Edini jogurt …

»Activia je EDINI jogurt, ki ima dokazano pozitiven učinek na upočasnjeno prebavo.«

Za takšno trditev moraš imeti jajca. In velik oglaševalski budžet. In dobre odvetnike. Verjetno pa tudi podcenjuješ svoje stranke, verjetno tudi misliš, da večina ljudi ne ve, da so vsi jogurti narejeni iz mleka …

liars

V marketingu zmagajo tisti, ki pripovedujejo boljše, verjetnejše zgodbe. Včasih pa se, če dovolj pogosto in dovolj naglas nekaj kričiš, zgodi, da za nos kar dolgo vlečeš kar veliko ljudi.

Ko sem študiral matematiko, so nas učili, da EDINI pomeni, da dokazano nikjer ne obstaja niti eden drug.

Matematičnega faksa nisem nikoli končal, morda tudi zato, ker je v matematiki potrebno vsako trditev dokazati. Dokazati brez napak. Meni pa to ni šlo ravno dobro od rok. Spomnim se, da sem na enem izpitu dokazal, da je trditev v nalogi pravilna, moj prijatelj Boštjan pa je dokazal, da trditev ni pravilna. Nobeden od naju ni naredil izpita. Ker nisva dovolj dobro dokazala. Ampak matematika ni marketing …

In kot vidite, sem končal v marketingu in prodaji. Kjer včasih lahko celo zaslužiš s kakšno trditvijo, ki jo je nemogoče dokazati oziroma niti ni nujno, da je resnična. Zanimivo, da je Activia samo v slovenskem oglasu EDINI jogurt, ki pospešuje prebavo. V oglasih za druge države, ki sem jih pregledal, so besedico EDINI izpustili.

Prodajalci Activie so EDINI prodajalci jogurtov v Sloveniji, ki si upajo trditi, da samo njihov jogurt pospešuje prebavo. V resnici še za to trditev nisem prepričan, da je resnična. Morda kakšen ekološki kmet kje za svoj jogurt trdi, da pospešuje prebavo.

Operiranje z besedami EDINI in VSAK je zelo nevarno, sploh če želiš kdaj narediti izpit iz matematične logike. V oglaševanju pa je vse stvar etike, budžeta, zdrave pameti in dobrih odvetnikov.

In (kozmetičnih) raziskav … »Preizkušeno na 34 ženskah …« All marketeers are liars …  


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
22.03.2009 @ 16:07 Aleš Lisac
Tekst v novem oglasu so spremenili. Sedaj pravijo: "Zame je to EDINI jogurt, ki pomaga ..." :)
21.05.2009 @ 10:11 danijel GOMBAČ
Preletavam takole vaše prispevke ker poskušam najti nakaj kar sem pred časom želel prebrati do konca pa sem moral na ihto preurediti prioritete. Tokrat sem se ustavil ob razglabljanjih za tale jogurt. Slogan je res pogumen, a le do točke ko ga resnično prebereš. Ker večina sprejme le osnovno sporočilo se skrije tisti pomembni vključek, ki varuje pred pretencioznostjo, resnično unikatnostjom in... bog varji, kako konkurenčno tožbo. Gre za besedico "dokazano". Ja, vsi jogurti in ostale namensko skvarjene, skisane, sesirjene in druge oblike mleka imajo nek učinek na prebavo. Nekatere tudi točno tako kot jo izpostavlja proizvajalec tega izdelka. Ampak, spet očitno, še nobeden tega ni dokazal. In to naredi ta izdelek upravičeno drugačen. Torej nauk- lahko si eden od mnogih, ki nosijo spodnjice narobe obrnjene, ampak ko boš to izpostavil boš poseben in unikaten. Za nekaj časa. Konkurenco preplavi panika in postane pogumnejša. Takrat se pa že izmislimo kaj novega, mar ne? Želim uspešen dan.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh