Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kreativnost
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 13.01.2009
Kreativnost ni nekaj, kar se zgodi pod vplivom trave ali alkohola. Tudi ni prirojena, od boga dana veščina. Kreativnosti se lahko nauči vsak. Obstaja veliko knjig na to temo. Bistvo kreativnosti je dober opomnik. Kadar iščemo rešitev za določen problem, samo preigramo vsa vprašanja iz opomnika. Jaz en tak opomnik imam, o kreativnosti pa bom letos tudi predaval na krajšem seminarju.
Predstavljajte si naslednji problem. Pri prodaji tuša morate povečati dobiček. Ena od možnosti je, da izboljšate izdelek. Da naredite nekaj, česar drugi še niso naredili. Na mojem opomniku je tudi vprašanje:
»Kaj bi lahko dodali vašemu izdelku, da bi bil edinstven in bolj privlačen?«
Po delavnici »Nemoguće«, ki sem jo vodil konec leta 2008 v Zagrebu, mi je eden od udeležencev podaril tale tuš. Tuš je krasen primer kreativnosti. Proizvajalec (izumitelj), je našel odgovor na zgoraj zastavljeno vprašanje. Tušu je dodal tabletke s C vitaminom. Z enim polnjenjem se približno tri mesece tuširate z vodo, ki je obogatena s C vitaminom. Priznam, da voda, ki gre skozi ta tuš, lepo diši. C vitamin pa tudi ne more škoditi, mar ne? Poleg tega pa ta tuš tudi lepo razprši vodo in prihrani nekaj pri porabi vode. Lep, enostaven izum.
Kaj bi lahko dodali vašemu izdelku, vaši storitvi, se vprašajte tudi vi. Na to vprašanje lahko odgovorite tudi, če nimate svojega podjetja. Prav gotovo delate v kakšnem podjetju in dobre ideje so povsod dobrodošle.
Osebno sem mnenja, da to ne drži, tudi, če nekdo prebere 28 knjig na to temo.
Zakaj?
Nekateri smo/so odprti za nekaj, drugi za nekaj drugega, tretji (ni jih tako malo) za (skoraj) nič.
Prepričan sem, da je kreativnost predvsem posledica vzgoje, okolja, vpliva šol, katere smo obiskovali, vpliva kroga ljudi, v katerem smo se gibali v mladosti ter kroga, v katerem se gibljemo sedaj, svetovnega nazora in seveda še mnogih drugih faktorjev.
Nekomu, ki ni prebral niti ene take knjige, so se okoliščine in ostalo, kar sem naštel, poklopile, da je kreativen kar tako, brez da bi vedel, od kje mu ta (dobra) lastnost.
Drugi pa bo, kot rečeno, prebral pol knjižnice, pa bo le malo ali popolnoma nekreativen.
Podobno je tudi pri spolnosti, kjer velike, celo ogromne količine literature, interneta kakšnemu prav tako nič ne pomagajo.
Tudi kar se tiče spolnosti si lahko naraven talent (odvisno od okoliščin, dogajanj v mladosti in ostalih zgoraj omenjenih dejavnikov), ali pa nisi talentiran.
Kaj malega se seveda že da priučiti, vendar boš za zahtevnega,senzibilnega partnerja, ki je recimo naraven talent :), še vedno le povprečen, ali podpovprečen ljubimec. Žal.
- sanjč
- kritik
- realist.
Kdor meša vse hkrati, ne doseže napredka.
Učenje iz knjig daje gole infomacje. Potrebna je praksa, ki pa se pridobi na delavnicah in treningih ter nadgradi z vsakdanjo uporabo.
— Albert Einstein
Mislim, da to velja na vseh področjih.
Kar se tiče originalnega zapisa lahko pa dopolnim samo toliko.
Ni treba, da gre za kakšno veliko, radikalno spremembo. Niti ni treba, da gre spremembo na izdelku ali sploh fizično spremembo.
Primer: pred prazniki smo enega od naših izdelkov začeli prodajati v novi embalaži. Namesto puste škatle iz tankega kartona je bila nova embalaža privlačne, božično rdeče barve, iz kakovostnega, debelega kartona in z mehanizmom za zapiranje na magnet.
Rezultati so bili očitni. Ko sem dal na spletno stran nove slike je konverzija poskočila za nekaj %, poleg tega pa je produkt takoj postal zanimiv v čisto novem segmentu.
Nauk: ni vse kreativno, kar se zdi "kreativno".
če bi bilo drugače, bi marsikaj izgledalo drugače,problemi bi se lažje in trajnejše reševali.
Se pa strinjam,da se da marsičesa naučiti-priučiti.
Vzgoja, vpliv šol in kroga ljudi, ki so vplivali na nas ni nič drugega kot učenje. S poslušanjem, opazovanjem in lastnim doživljanjem.
Verjetno si hotel povedati, da različni ljudje za "naučiti se kreativnosti" rabimo različno količino časa. In v to tudi sam verjamem.
Verjemi, da Aleš Lisac zelo "globoko" pozna življenje.