Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kreativnost
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 13.01.2009

Kreativnost ni nekaj, kar se zgodi pod vplivom trave ali alkohola. Tudi ni prirojena, od boga dana veščina. Kreativnosti se lahko nauči vsak. Obstaja veliko knjig na to temo. Bistvo kreativnosti je dober opomnik. Kadar iščemo rešitev za določen problem, samo preigramo vsa vprašanja iz opomnika. Jaz en tak opomnik imam, o kreativnosti pa bom letos tudi predaval na krajšem seminarju.

Predstavljajte si naslednji problem. Pri prodaji tuša morate povečati dobiček. Ena od možnosti je, da izboljšate izdelek. Da naredite nekaj, česar drugi še niso naredili. Na mojem opomniku je tudi vprašanje:

»Kaj bi lahko dodali vašemu izdelku, da bi bil edinstven in bolj privlačen?«

tuš

Po delavnici »Nemoguće«, ki sem jo vodil konec leta 2008 v Zagrebu, mi je eden od udeležencev podaril tale tuš. Tuš je krasen primer kreativnosti. Proizvajalec (izumitelj), je našel odgovor na zgoraj zastavljeno vprašanje. Tušu je dodal tabletke s C vitaminom. Z enim polnjenjem se približno tri mesece tuširate z vodo, ki je obogatena s C vitaminom. Priznam, da voda, ki gre skozi ta tuš, lepo diši. C vitamin pa tudi ne more škoditi, mar ne? Poleg tega pa ta tuš tudi lepo razprši vodo in prihrani nekaj pri porabi vode. Lep, enostaven izum.

Kaj bi lahko dodali vašemu izdelku, vaši storitvi, se vprašajte tudi vi. Na to vprašanje lahko odgovorite tudi, če nimate svojega podjetja. Prav gotovo delate v kakšnem podjetju in dobre ideje so povsod dobrodošle.  


Komentarji:

11.01.2009 @ 14:05 sivolasi
Ne ugovarjam vašemu zapisu, ugovarjam le stavku, da se kreativnosti lahko nauči vsak.
Osebno sem mnenja, da to ne drži, tudi, če nekdo prebere 28 knjig na to temo.
Zakaj?
Nekateri smo/so odprti za nekaj, drugi za nekaj drugega, tretji (ni jih tako malo) za (skoraj) nič.

Prepričan sem, da je kreativnost predvsem posledica vzgoje, okolja, vpliva šol, katere smo obiskovali, vpliva kroga ljudi, v katerem smo se gibali v mladosti ter kroga, v katerem se gibljemo sedaj, svetovnega nazora in seveda še mnogih drugih faktorjev.

Nekomu, ki ni prebral niti ene take knjige, so se okoliščine in ostalo, kar sem naštel, poklopile, da je kreativen kar tako, brez da bi vedel, od kje mu ta (dobra) lastnost.
Drugi pa bo, kot rečeno, prebral pol knjižnice, pa bo le malo ali popolnoma nekreativen.

Podobno je tudi pri spolnosti, kjer velike, celo ogromne količine literature, interneta kakšnemu prav tako nič ne pomagajo.

Tudi kar se tiče spolnosti si lahko naraven talent (odvisno od okoliščin, dogajanj v mladosti in ostalih zgoraj omenjenih dejavnikov), ali pa nisi talentiran.

Kaj malega se seveda že da priučiti, vendar boš za zahtevnega,senzibilnega partnerja, ki je recimo naraven talent :), še vedno le povprečen, ali podpovprečen ljubimec. Žal.
12.01.2009 @ 12:49 Marjan Račnik
Kreativnosti se ni treba učiti. Treba ji je le dovoliti, da ponovno zaživi. Bistvo kretivnosti so prepričanja in strategije. Kaj si mislim o svoji ustvarjalnosti in o samem sebi? Kako se lotim kretivnega procesa? Pomembno je tudi ločiti kreativni proces na faze:
- sanjč
- kritik
- realist.

Kdor meša vse hkrati, ne doseže napredka.

Učenje iz knjig daje gole infomacje. Potrebna je praksa, ki pa se pridobi na delavnicah in treningih ter nadgradi z vsakdanjo uporabo.
13.01.2009 @ 19:27 Sašo K
"Genuis is 1% talent and 99% percent hardwork..."
— Albert Einstein

Mislim, da to velja na vseh področjih.

Kar se tiče originalnega zapisa lahko pa dopolnim samo toliko.

Ni treba, da gre za kakšno veliko, radikalno spremembo. Niti ni treba, da gre spremembo na izdelku ali sploh fizično spremembo.

Primer: pred prazniki smo enega od naših izdelkov začeli prodajati v novi embalaži. Namesto puste škatle iz tankega kartona je bila nova embalaža privlačne, božično rdeče barve, iz kakovostnega, debelega kartona in z mehanizmom za zapiranje na magnet.

Rezultati so bili očitni. Ko sem dal na spletno stran nove slike je konverzija poskočila za nekaj %, poleg tega pa je produkt takoj postal zanimiv v čisto novem segmentu.
13.01.2009 @ 20:03 polde
C vitamin je kislina. Dvomim, da komu paše, da se tušira s kislino.
Nauk: ni vse kreativno, kar se zdi "kreativno".
13.01.2009 @ 20:27 stanko
Kreativnost je osebna lastnost,ki pa žal ni dosledno podeljena vsakomur,
če bi bilo drugače, bi marsikaj izgledalo drugače,problemi bi se lažje in trajnejše reševali.
Se pa strinjam,da se da marsičesa naučiti-priučiti.
14.01.2009 @ 11:11 Biokmetovalec
Sivolasi, preberi še enkrat svoj zapis. V nadaljevanju demantiraš svoje prepričanje, da se kreativnosti ne more naučiti vsak.

Vzgoja, vpliv šol in kroga ljudi, ki so vplivali na nas ni nič drugega kot učenje. S poslušanjem, opazovanjem in lastnim doživljanjem.

Verjetno si hotel povedati, da različni ljudje za "naučiti se kreativnosti" rabimo različno količino časa. In v to tudi sam verjamem.

Verjemi, da Aleš Lisac zelo "globoko" pozna življenje.
14.01.2009 @ 12:18 Aleš Lisac
Verjetno se bomo vsi strinjali, če rečem, da je veliko lažje biti kreativen, če ne začenjaš vedno z nepopisanim papirjem, ampak si pomagaš s "plonk listkom". Check liste so zato, da si postaviš prava vprašanja. Prava vprašanja pomagajo, tisti z več talenta, pa s pomočjo pravih orodij delajo čudeže.
na vrh