Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zakaj -44%?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 04.12.2008
Ure, ure, ure!
Iz ladijskega zvočnika je pred nekaj trenutki odmevalo naslednje sporočilo:
»Save 15% to 44% on designer watches like Seiko, Citizen, Tag, Tissot, Bulova and more!«
Ponudba velja seveda samo danes! Mene zanima, kje so vzeli ravno 44%? Zakaj ne 50% in zakaj ne 41% ali 47%? Podjetje Carnival se po mojem mnenju zelo dobro spozna na marketing. Na ladji Carnival Liberty, kjer se trenutno nahajam, je nekaj manj kot 3000 potnikov. Primerna skupina za različne marketinške teste. Leto ima 52 tednov. Pomnožite 52 s 3000.
Če Carnival želi testirati in jaz sem prepričan, da ves čas testira, potem ve, da 44% popust deluje bolje kot 43% ali 49% ali 70% popust. Prepričan sem, da Carnival ve, kateri popust deluje najbolje – natančno so ugotovili, pri kateri številki zaslužijo največ.
Vedeti morate tudi, da ima Carnival okoli 40 ladij in da zaslužijo več, kot zasluži s turizmom cela Hrvaška. In vsi mi, ki nimamo na voljo toliko časa, denarja in tako velike testne skupine, se lahko od podjetij, kot je Carnival, veliko naučimo.
Na enem od naših seminarjev bom vsekakor poskusil tudi s 44% popustom na vse knjige. Bomo videli. Lep pozdrav s karibskega morja.
Potniki itak ne vedo, da je bila recimo prejšnji teden ponudba drugačna. Takšno testiranje se dogaja tudi pri nas ... vem za veliko primerov pametnih trgovcev, ki s pomočjo testov določajo cene, popuste, pozicijo izdelkov na policah itd.
...glede na to, da je parkirišče prazno, se zgleda akcija ni obnesla. ;)
LP