Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Črni petek
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 29.11.2008

V ZDA so imeli včeraj črni petek. Črni petek je, dan, ko trgovine tradicionalno drastično znižajo cene (nekaterih) izdelkov.

toys

In čreda navali ... V trgovini z igračami, je prišlo celo do strelskega obračuna in smrtnih žrtev. Ker sta si dva preveč želela iste, drastično znižane igračke ... V enem od Wal Martov pa je čreda to smrti poteptala uslužbenca.

Kupci čakajo na odprtje trgovskih centrov v dolgih vrstah. Daljših, kot so bile v Jugoslaviji vrste za gorivo. Trgovine se odprejo že ob 5. uri zjutraj in še prej ... Sam sem pred leti (letos sem se trgovinam raje izognil) videl ljudi v pižamah, kako so se sprehajali po trgovskih centrih! Neverjetno, kaj lahko pohlep naredi iz sicer dokaj normalnih Američanov.

Včeraj je bilo v ZDA več deset poškodovanih v gnečah po shopping centrih. In kot sem že omenil, tudi brez žrtev ni šlo.

Trgovci pa pravijo, da boljšega črnega petka v  zadnjih letih še niso imeli. Črni petek je črn zato, ker od tega datuma naprej, pa vsaj do novega leta vse trgovine poslujejo dobičkonosno - skratka so v črnih številkah. Še več o črnem petku lahko preberete na Wikipedii.

Tole vam pišem iz Miamija. Takoj po prihodu v hotel, sem za urico prižgal TV. In se sprehajal po kanalih. Na prav nobenem od vsaj 100 pregledanih programov niso govorilo o recesiji. Zanimivo, mar ne? Več o tem, kaj o recesiji mislim jaz, pa preberite 1. decembra v moji Večerovi kolumni. 


Dodaj komentar


Komentarji:

29.11.2008 @ 21:17 Zvoni
Že dolgo se nisem oglasila, pa vendarle vprašanje... Kaj si mislil z "dokaj normalnimi Američani"? Meni se že dolgo, če sploh kdaj, ne zdijo normalni...:-) Tudi pri nas jim je ratal; s tem ko forsirajo POP tv, ki je čista njihova programska shema, zastraševanje ljudi skozi poročila in akcijski, super ekstremni, nasilni holiwoodski zalogajčki. Upam, upam, da ljudje spregledujejo. Lep pozdrav vsem in ne NASEDAJTE...
29.11.2008 @ 21:55 Zasebnik
Načrt za lastno življenje! Dan ima 24 ur, teden 156, mesec, leto... Če jih zapolniš, niti ni časa za "raznorazna prisostvovanja". Po mojem mnenju se, če je to, o čemer g. Aleš Lisac poroča, res, veliko ljudi ravna po načrtu, ki so ga naredili tisti, katerim je to "profesija". Vprašanje, če smo ljudje res tako pohlepni. Lahko pa, da nekatere vodi ne njihova lastna, ampak pamet tistih, katerim je to "profesija" . Gredo pač tja, kjer "mislijo da se za njih nekaj dogaja".
30.11.2008 @ 19:16 Marko
kako ne poročajo o recesiji? cnn? fox news? bbc? še sam gledam poročanja o recesiji na teh kanalih
01.12.2008 @ 15:42 Aleš Lisac
Iz današnjega večera:

Aleš Lisac, marketinški svetovalec: "Največji oglaševalec v tem trenutku je recesija." Stran 8
http://www.vecer.com/clanek2008120105383936
01.12.2008 @ 23:04 Sašo
Bi se kar strinjal z napisanim za Večer, mediji vedno ustvarjajo neko aktualno "temo" o kateri se govori. Nekatere trajajo manj, nekatere pa dlje časa. Nekatere so tudi izmišljene ali se postavijo z določenim namenom (da nekomu pomagajo ali škodujejo). Vsekakor pa se bo "recesija", po mojem, precej časa zadržala v naših mediji. Javne razprave z znanimi osebami, sploh ekonomisti, pa bodo definitivno naredile velik vtis na ljudi, bolj v smeri straha..
Pred časom sem nekje pobral, da bi naj bila najboljša vlada tista, ki ima ljudstvo dobesedno podrejeno; da se ljudstvo boji oblasti. ...no to pa je že druga zgodba ;)

Recesija + marketing... pa bi se res dalo nekaj ven iztisniti, sploh pa ko bodo prazniki mimo :)

LP, Sašo
na vrh