Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Dokaz
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 20.10.2008

Danes sem predaval v hotelu Ribno na Bledu. Prilagam fotografijo preproge v dvigalu.

ribno1

Uganete, kakšna bo preproga jutri? :)

V marketingu ni dovolj, da imate dober izdelek ali storitev. Tudi dokazati morate, da je vaša trditev resnična. Preproga v dvigalu naredi vtis. Dokaže, da v hotelu skrbijo za čistočo. Morda nič bolj kot v katerem drugem hotelu ... ampak jaz verjamem, da imajo bolj čisto kot drugje. Že preprogo v dvigalu menjajo vsak dan ...


Dodaj komentar


Komentarji:

21.10.2008 @ 11:36 franci dragan
Odlična poslovna poteza! Kakšen veličasten vtis,da vsak dan zamenjajo preprogo.Malo čudno bi zgledalo,da bil bil četrtek v nedeljo.Vsa pohvala tebi in vodstvu hotela. Lep pozdrav! Franci Dragan
21.10.2008 @ 20:04 Aleš Lisac
Evo še poročilo z današnjega obiska hotela. :)
22.10.2008 @ 00:41 Sašo
Zanimivo :)
Po mojem je ta ideja razveselila marsikaterega obiskovalca.
23.10.2008 @ 19:18 Mladen
Res dobra ideja!
Mogoče se je nekdo od vodstva ali zaposlenih spomnil, mogoče, pa je kdo od njih bil na križarjenju in videl to v dvigalih na ladjah, kjer se uporablja ta dobra fora, katero si vsak zapomni in pove naprej, že vrsto let. No, saj ni važno kdo se je spomnil, efekt je pravi.
23.10.2008 @ 19:22 Mladen
No, naj dodam še eno slikico, če bo šlo!
Lp
05.11.2008 @ 02:00 Lovro
Uaaaaa! Gremo vsi na križarjenje, bomo dobili še več dobrih idej!!!
na vrh