Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Piercing ali tatoo?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 2 09.10.2008
Recimo, da ste lastnik trgovine, mimo katere sem se peljal danes popoldne … In recimo, da morate v kratkem času prodati vsaj 50 piercingov in vsaj 30 tatoojev (če vam ne uspe, bodo vaši otroci lačni).
Kaj boste naredili?
Boste »žrtve« iskali na ulici, ali boste raje poklicali svoje stalne stranke, ki imajo že najmanj dva piercinga in dva kvadratna metra tatoojev?
Odgovor je enostaven in samo po sebi umeven, mar ne? Nihče pri zdravi pameti ne bo šel recimo prepričevati moje mame naj se tetovira, ali si privošči piercing ali dva. Najboljše stranke za takšne hece so tisti, ki se itak že luknjajo in tetovirajo.
Pravilo velja za čisto vsak posel. Lažje in ceneje je prodati osebi, ki določeno storitev ali izdelek pozna in uporablja, kot iskati nove stranke.
Ne vem pa, zakaj podjetja znova in znova investirajo tone denarja v pridobivanje novih strank, denarja, ki jim leži na dosegu roke, denarja, ki ga imajo v stalnih strankah, pa ne vidijo in ne znajo izkoristiti.
Že ves čas se sprašujem, ali je to pač napaka, ki je kljub vsemu obisku ni še nihče opazil, ali pa je to PODTAKNJENA NAPAKA, da bi čimveč ljudi opozorilo nanjo in tako vzpostavilo kontakt s podjetjem... Kar tisti, ki takšne napake opazijo, so bolj verjetne stranke (ker berejo spletne strani), kot tiste ki jih ne (imajo pa mogoče dva m2 tatoojev).