Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Zlatni kuhar
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 1 30.09.2008
Jutri vodim delavnico »Nemoguće« v Zagrebu. Za 40 izbranih hrvaških direktorjev in podjetnikov. V hotelu, kjer bom predaval, slučajno danes kuha hrvaški državni kuharski prvak. In sem šel preizkusit kako dober je. V bistvu imam res srečo, kamor koli pridem naletim na kakšnega prvaka. Recimo v Londonu mi je pred leti čistil čevlje britanski državni prvak v čiščenju čevljev …
Kakšna je bila večerja? Odlična. Če bi imel s sabo še ženo, da bi strokovno komentirala kuharjevo početje, bi se imel še bolje.
Marketinški nauk tega zapisa?
Če je nekaj drago, potem se stranka prepriča, da je dobro.
Skratka zadovoljstvo strank raste s ceno, ki jo za izdelek ali storitev plača. Da gre za pravilo, ki velja 100% lahko potrdim tudi sam. Do sedaj sem predaval že zastonj, največ pa sem za svoj seminar udeležencem zaračunal 2000 evrov. Cenejši je bil seminar, cenejše je bilo predavanje, večja je bila verjetnost, da komu kaj ne bo všeč (pritoževali so se tudi nad sendviči, za katere ni bilo potrebno plačati …). S seminarja za 2000 evrov pa so seveda vsi odšli zadovoljni …
Je britanski prvak v čiščenju čevljev, res boljši od makedonskega čistilca čevljev, ki dela na Kamen mostu v Skopju? Kuha hrvaški kuharski prvak res bolje, recimo od kuharja v Slavkovem domu? V obeh primerih vam sam lahko povem, da odgovor ni nujno da. Dejstvo pa je, da titula »državnega prvaka« doda svoje in stranke so brez zadržkov pripravljene plačati več. In na koncu se še prepričajo, da je bilo res super.
Kako iz nič ustvariti vrednost? V svojo marketinško enačbo dodajte malo »celebrity« začimb.
Je britanski prvak v čiščenju čevljev, res boljši od makedonskega čistilca čevljev, ki dela na Kamen mostu v Skopju? Kuha hrvaški kuharski prvak res bolje, recimo od kuharja v Slavkovem domu? V obeh primerih vam sam lahko povem, da odgovor ni nujno da. Dejstvo pa je, da titula »državnega prvaka« doda svoje in stranke so brez zadržkov pripravljene plačati več. In na koncu se še prepričajo, da je bilo res super.
Kako iz nič ustvariti vrednost? V svojo marketinško enačbo dodajte malo »celebrity« začimb.
Komentarji:
- 02.10.2008 @ 10:04 mojcej
- Sama imam še eno mnenje: kdo pa bo priznal, da je za nekaj plačal dosti denarja in je tisto bilo za en dr...???