Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Juha za guruja - drugič
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 17.11.2006
16.11.ob pol enih zjutraj je pravilno odgovoril Radoš. Sedaj mu dolgujem 10.000 SIT. Z juhico je bilo torej vse v redu, še veliko bolje pa bi bilo, če bi juhi priložili, recimo kupon s popustom in navodili, kje se juho da kupiti.
vzorec kreme s kuponom, ki sem ga dobil letos poleti v drogeriji v Clevelandu
Nikoli ne računajte na to, da se bo stranka sama domislila, kaj mora narediti. Če želite prodati več, morate stranki natančno povedati kaj mora narediti in jo tudi motivirati.
Vsi, ki strankam podarjate vzorčke ... priložite natančna navodila, kaj mora stranka narediti in za boljši učinek dodajte "podkupnino". Američani seveda to vedo. Na ta način je prodajal marketinški genij Claude Hopkins. Njegovo knjigo Scientific Advertising, si lahko brezplačno presnamete iz spleta. Gospod je namreč že tako dolgo mrtev (knjigo je napisal leta 1923), da je copyright potekel. Uživajte v branju, gre za najboljšo marketinško knjigo vseh časov. Tako vsaj misli vaš marketinški guru.
Kaj pa Knorr-ovci? Kako bo zastavljena njihova naslednja marketinška akcija?