Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Čigav je zajec?
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 11.08.2008

Baterije.

Verjetno veste, da ima (vsaj ena) blagovna znamka baterij za maskoto zajca.

Morda veste katera blagovna znamka baterij je »posvojila« zajca?

a) Varta,
b) Druracell,
c) Energizer

Hm … kot kaže je zajec res priljubljena žival. Varta je pred leti pri nas v radijskem oglasu uporabila stavek: »Ko zajčki obmolknejo …«. Več o tej zgodbici lahko preberete tukaj.

Sicer pa je zgodba o zajčku zanimiva. Prvi ga je res uporabil Duracell. Ampak v ZDA so okoli leta 1989 pozabili obnoviti zaščito blagovne znamke in idejo jim je ukradel Energizer. Zajčka nista čisto enaka. Energizerjev ima večja ušesa, sončna očala, večji boben in je malce svetlejše roza barve. Kot, da ste to opazili …

Od takrat je pač v ZDA zajec v lasti Energizerja, v Evropi pa je zajec Duracellov. Več o Energizerjevem zajčku, ki je rojen leta 1989, lahko vidite tukaj, več o Duracellovem oldtimerju, ki se je rodil že leta 1973 pa tukaj.

Mislim, da vojna zajcev ne koristi nikomur.

zajec1

Na koncu večina potencialnih kupcev niti ne ve, čigav je zajec v resnici. Bolje kot, da se greš vojno zajcev je, da narediš nekaj popolnoma drugačnega, nekaj kar res ostane v glavah potencialnih strank.

Težava pri sporočanju koristi izdelka skozi maskoto je v tem, da si mnogokrat potencialni kupci zapomnijo maskoto, zapomnijo si celo glavno sporočilo oglasa (keep going and going – zdrži dlje, kot ostale baterije), pozabijo pa na to, za kateri izdelek je v resnici šlo.

Kaj pa vi, ste vedeli, čigav je zajček v resnici? 

zajec2


Komentarji:

11.08.2008 @ 22:10 Franci
Sem pristaš duracella in sploh nisem vedel, da ga še kdo uporablja ;)
12.08.2008 @ 09:08 Ljubo
Ja, jest tut ne ampak to vrjetno zato ker ne vidimo dosti ameriških reklam ane :)
14.08.2008 @ 17:39 DJ Lovro
Jaz pa sem 20 let na Berlusconijevi TV gledal samo reklame za Duračel z zajčki, ki tečejo ("Duračel" dura di piu' - Duracell traja dlje) in ker Italijani tako izgovarjajo, tako izgovarja kompletna Primorska. Ne poznam osebe, ki bi v mojih krajih rekla kdaj "Durasell", kot nas je želela pravilno poučiti njihova hostesa iz Ljubljane ob eni od promocij. Kaj mislite, me lahko kdaj naučijo drugače? Težko...

Ja, toliko je lahko močna ena reklama...

Čeprav za svoj prenosni mikrofon najraje že leta uporabljam Duracell, včasih kupim tudi Energizer, oboje dobro zdržijo. Rad plačam tudi 4 - 5 € za tako baterijo. Spomnim se legendarnih Zmaj-evih, ki niso zdržale po več kot 20 minut kontinuirane uporabe, to je kakšno urico normalnega govora in najav med glasbo ali še manj (včasih niti en cel večer uporabe), medtem, ko s temi baterijami oddelam tudi po deset večerov (kaj pa, če morda jaz manj "bluzim" po mikrofonu kot takrat?). Vem, da sem imel za pomembnejše dogodke tudi po tri zmaje v rezervi (za en večer! Aleš Lisac trdi, da raziskave kažejo, da tak in tak odstotek ljudi pa to potrebuje in so pripravljeni plačati več... Rabite sprožilec?

P.S. g. Alešu:

Če kaj delate z Duracell-om: za 10.000 € podpišem ekskluzivo za 3 leta, da DJ Lovro uporablja samo te baterije, naučil se bom izgovarjati "po naše" in ne po italijansko ter jih reklamiral na nastopih, plakatih, internet strani in tako naprej. Všeč so mi bili tudi eventi s Kanzyani-jem lani v Kopru, pa letos "tihi party" z DJ-i na Hrvaškem... Vrata so odprta!

Za konec še vprašanje: Kaj mislite, koliko baterij 9V je Lovro pokupil v zadnjih 14 letih, odkar operira z daljinskim mikrofonom, izračunajte, če porabim povprečno recimo tri na mesec? Sem dober kupec in koliko je še takšnih, ki bi si zaslužili podobno sodelovanje, npr. ozvočevalci prireditev, ki morajo npr. za en koncert z daljinci ozvočiti več pevcev ali voditeljev, uporabljajo daljinske sisteme sedaj tudi kitaristi, basisti, saksofonisti, trobentači, morda cel orkester?
na vrh