Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kako prepričati hotelske goste?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 20.07.2008
Pravkar odhajam iz hotela. Bil sem okolju prijazen gost. Vseh brisač nisem vsak dan zmetal na tla, ampak sem jih obesil na obešalnik in ponovno uporabil. K temu me je vzpodbudil tudi tale napis:
Obstaja pa še boljši napis, kot je tale. Kaj mislite, kaj bi morali napisu dodati, da bi za 33% povečali število gostov, ki reciklirajo brisače?
Znanstveno je dokazano, da en sam stavek za 33% poveča število gostov, ki se obnašajo okolju prijazno in reciklirajo brisače. Imate kakšno idejo? :) Jutri vam povem, sedaj pa moram na pot. Čaka me 9 ur vožnje.
Recimo če bi dodali napis v kopalnico bi prav gotovo razveselili goste, s tem pa nebi drastično povečali povpraševanja.
Mogoče bi morali to izpostaviti že na samem ponudbenem letaku ali reklami.
Recimo nek "EkoHotel" bi lahko pritegnil s tem da določen % od nočitve vloži v zaščito narave.
S tem bi se EkoHotel odrekel delu svojega zaslužka, vendar bi pritegnil veliko več ljudi. Vsak obiskovalec pa bi s tem naredili precej koristnega za naravo. :)
Kakšen stavek (tako bolj iz glave)?
- "V EkoHotelu bo tudi narava ponosna na vas"
- "Mi poskrbimo za Vas in naravo!"
...
LP, Sašo
To bi bil zagotovo en izmed stavkov, ki bi približno zalegel. Ali pa bi tudi povišal število gostov, ki reciklirajo brisače in so okolju prijazni za 33%, pa ne vem. ;-)