Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako prepričati hotelske goste?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 20.07.2008

Pravkar odhajam iz hotela. Bil sem okolju prijazen gost. Vseh brisač nisem vsak dan zmetal na tla, ampak sem jih obesil na obešalnik in ponovno uporabil. K temu me je vzpodbudil tudi tale napis:

brisace

Obstaja pa še boljši napis, kot je tale. Kaj mislite, kaj bi morali napisu dodati, da bi za 33% povečali število gostov, ki reciklirajo brisače?

Znanstveno je dokazano, da en sam stavek za 33% poveča število gostov, ki se obnašajo okolju prijazno in reciklirajo brisače. Imate kakšno idejo? :) Jutri vam povem, sedaj pa moram na pot. Čaka me 9 ur vožnje.


Komentarji:

21.07.2008 @ 15:58 Alex
mogoče kuponček za brezplačno pijačo v hotelskem baru;)?
21.07.2008 @ 17:47 Aleš Lisac
Ne Alex. :) Tokrat je šlo kar brez vsake podkupnine! Zvečer napišem več.
21.07.2008 @ 20:39 Sašo
Hmmm, na kakšen načim bi jih lahko prepričali??
Recimo če bi dodali napis v kopalnico bi prav gotovo razveselili goste, s tem pa nebi drastično povečali povpraševanja.
Mogoče bi morali to izpostaviti že na samem ponudbenem letaku ali reklami.
Recimo nek "EkoHotel" bi lahko pritegnil s tem da določen % od nočitve vloži v zaščito narave.
S tem bi se EkoHotel odrekel delu svojega zaslužka, vendar bi pritegnil veliko več ljudi. Vsak obiskovalec pa bi s tem naredili precej koristnega za naravo. :)

Kakšen stavek (tako bolj iz glave)?
- "V EkoHotelu bo tudi narava ponosna na vas"
- "Mi poskrbimo za Vas in naravo!"
...


LP, Sašo
22.07.2008 @ 00:21 Sašo K.
Jaz bi dodal sliko. Ne vem, če je to skrivna fora, ki poveča odziv za 33%, ampak kakšna skica bi gotovo vsaj malo pomagala.
22.07.2008 @ 08:47 Helena
Sama menim, da bi povečali spoštovanje napisa s tem, da bi se stranki zahvalili s prijaznim napisom, ker to počne.
To bi bil zagotovo en izmed stavkov, ki bi približno zalegel. Ali pa bi tudi povišal število gostov, ki reciklirajo brisače in so okolju prijazni za 33%, pa ne vem. ;-)
na vrh