Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Turbo marketinška lekarna
-
MarketingKomentarji: 3 04.06.2008
Včeraj sem bil v eni od ljubljanskih lekarn. Šel sem po kapljice za nos za sina. V lekarni, na približno 20 kvadratnih metrih površine, sem naštel 8 velikih plakatov (večina samostoječih) za različna zdravila, kreme za sončenje, dodatke prehrani itd.
Od farmacevtov se seveda o marketingu lahko veliko naučimo. Farmacevtske družbe obvladajo. Zakaj so postavili plakate v lekarno? Ker že prostor sam zvišuje kredibilnost njihovih sporočil. Če potencialna stranka vidi tak plakat v lekarni, si seveda misli: »Tole bo pa že dobra roba, saj jo sicer ne bi smeli oglaševati v lekarni.« Sama lokacija je v tem primeru neke vrste priporočilo.
Lokacija je dobra tudi zato, ker je vse, kar stranka vidi na plakatih, možno kupiti le slab meter in pol stran. Težava nastane takrat, ko lekarnarji ne znajo reči ne spretnim farmacevtskim pospeševalcem prodaje in dovolijo oglaševati praktično vsakomur.
Morda pa so zadevo v lekarni testirali in ugotovili, da je optimalno število plakatov pri njih 8. Če jih postavijo več, nihče ne najde blagajne, če jih je manj, pa prodaja upade. Morda, kdo bi vedel. :)
farmacevti imajo tudi veliko denarja
zanimiv pristop je tudi kako zdravnike zalagajo s pisarniški pripomočki z oznakami družb in zdravil.. zdravniki predpišejo zdravila..