Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Turkish viagra
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 4 30.05.2008
Kdo bo prodal več?
V večini panog vsa konkurenčna podjetja trdijo eno in isto. Tako tudi v teh dveh primerih na fotografijah. Oba prodajalca trdita, da njuna turška viagra zagotavlja 5-krat v eni noči.
Kaj torej narediti, če tudi vaš konkurent trdi isto kot vi?
Jasno, da vaša konkurenca ni tako dobra kot vi, problem pa je v tem, da tega stranke ne vedo … Konkurenca pač trdi isto kot vi. Stranke vidijo, da vsi ponujate isto.
Kaj storiti?
Premišljujte tako dolgo, dokler ne odkrijete nekaj, kar imate samo vi. Nekaj, česar konkurenca nima. Odkrijte korist, ki je konkurenca strankam ne nudi. Pokažite, da ste vsaj v nečem drugačni. Vsak, prav vsak podjetnik, vsako podjetje ima nekaj, kar je edinstveno, nekaj, kar je strankam pomembno. Poiščite to edinstveno prodajno prednost in jo izpostavite.
I tata bi vo radio sine :)
;-)
Edino, čez nekaj časa bi še konkurenca dodala tisti quicky in bi bila spet izenačena ... Edinstvena trditev bi bila recimo "President Clinton is our customer" + slika predsednika kako kupuje. :)
Je zanimiv tak "marketing na tržnici", kjer je trg pravzaprav še hujši v smislu, da so stranke še bolj nezaupljive in zadeve jemljejo z rezervo. Zato je po mojem mnenju najboljše, da se ne trudiš z neko "waw" ponudbo (ker jo v bistvu ponuja vsak), pač pa skušaš drugače - z nekim "brandom", z nečim full prepoznavnim in super lokacijo, da je najlažje kolegu razložit, kje si kupil to in to in kako bo nedvoumno razločil in razvidel, da gre za pravega trgovca. Seveda pa tovrsten brand + mouth-to-mouth marketing odpade na primeru viagre, saj dvomim, da moški ego dovoljuje takole odprt chat o tem, kje nabavljaš viagro. :) :)