Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Turkish viagra
Dnevnik guruja
Komentarji:   4 30.05.2008

Kdo bo prodal več?

V večini panog vsa konkurenčna podjetja trdijo eno in isto. Tako tudi v teh dveh primerih na fotografijah. Oba prodajalca trdita, da njuna turška viagra zagotavlja 5-krat v eni noči.

viagra1

viagra2

Kaj torej narediti, če tudi vaš konkurent trdi isto kot vi?

Jasno, da vaša konkurenca ni tako dobra kot vi, problem pa je v tem, da tega stranke ne vedo … Konkurenca pač trdi isto kot vi. Stranke vidijo, da vsi ponujate isto.

Kaj storiti?

Premišljujte tako dolgo, dokler ne odkrijete nekaj, kar imate samo vi. Nekaj, česar konkurenca nima. Odkrijte korist, ki je konkurenca strankam ne nudi. Pokažite, da ste vsaj v nečem drugačni. Vsak, prav vsak podjetnik, vsako podjetje ima nekaj, kar je edinstveno, nekaj, kar je strankam pomembno. Poiščite to edinstveno prodajno prednost in jo izpostavite.
 


Komentarji:

30.05.2008 @ 18:00 Miško
I ja bih ovo radio...

I tata bi vo radio sine :)
31.05.2008 @ 08:43 Gregor
5 times a night + quicky in the morning!

;-)
31.05.2008 @ 11:11 Aleš Lisac
Gregor odlično! :)
Edino, čez nekaj časa bi še konkurenca dodala tisti quicky in bi bila spet izenačena ... Edinstvena trditev bi bila recimo "President Clinton is our customer" + slika predsednika kako kupuje. :)
31.05.2008 @ 23:27 Gregor
Mislim, da bi se konkurenca na tržnici požvižgala na to, ali je Clinton dejansko bil tam in sami priložili slikico kakšnega mišičnjaka ala Van Dama ali Schwarzenegerja. :) :)
Je zanimiv tak "marketing na tržnici", kjer je trg pravzaprav še hujši v smislu, da so stranke še bolj nezaupljive in zadeve jemljejo z rezervo. Zato je po mojem mnenju najboljše, da se ne trudiš z neko "waw" ponudbo (ker jo v bistvu ponuja vsak), pač pa skušaš drugače - z nekim "brandom", z nečim full prepoznavnim in super lokacijo, da je najlažje kolegu razložit, kje si kupil to in to in kako bo nedvoumno razločil in razvidel, da gre za pravega trgovca. Seveda pa tovrsten brand + mouth-to-mouth marketing odpade na primeru viagre, saj dvomim, da moški ego dovoljuje takole odprt chat o tem, kje nabavljaš viagro. :) :)
na vrh