Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj 4 hands massage …
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 8 23.04.2008
Včeraj sem šel na masažo. Naročen sem bil na masažo z bambusom. Ampak šefica je imela zame presenečenje. Rekla je, da priporoča »four hands massage«. No, pa naj bo, sem rekel. Odločitve seveda nisem obžaloval. Štiri roke so vsaj dvakrat boljše kot dve. Priznam.
Marketinški nauk?
Šefica poljskega masažnega salona je odlično izrabila v tistem trenutku neizkoriščeno premoženje. Imela je maserko brez stranke. Namesto da bi prosta maserka pila čaj, jo je poslala v akcijo. Rezultat? Bolj zadovoljna stranka in 100% izkoriščeni maserki. Saj veste, če prodajaš storitve, je še kako pomembno, da čim bolje izkoristiš vse proste kapacitete. Vprašajte hotelirje – prazne sobe so nekaj, česar ne marajo.
Šefica je s svojo potezo povečala verjetnost, da stranka pride ponovno. Kreirala je nov izdelek, ki si ga bodo stranke, ki ga enkrat preizkusijo, prav gotovo ponovno naročile. Prodajalci lahko vedno ponudijo več tistega, kar prodajajo. Pa naj gre za 30% več zobne paste, 10% več mleka ali pa dve roki več pri masaži. Sploh pa je bolje ponuditi več, kot pa pospeševati prodajo s popustom. Mene popust in navadna masaža ne bi prepričala. Za dve roki več, pa bi sedaj, ko vem, kako zadeva poteka, rade volje plačal več.
Kot vidite, je možno čisto iz vsakega dogodka potegniti kakšno marketinško lekcijo. Bom šel na tole masažo vsaj še enkrat, morda se pa še česa domislim. Aja, čisto mimogrede … Ženo sem tudi povabil, pa se ji na masažo ni dalo iti. Ko bo tole prebrala …
Bodo dve prosti roki vedno na voljo?
Bo ševica pripravljena zaposliti še eno maserko, zato, da bo lahko vedno ponudila takšno "obogateno" storitev?
Stranke se bodo namreč razvadile in bodo v prihodnje zahtevale čedalje boljše storitve!
Ali pa bo šefica pogruntala še kaj boljšega... :-))))))))
Podjetja ki bodo lahko nudile nove variante, kako zadovoljiti stranke in jim ponudile več, si lahko obetajo nedvomno večje povpraševanje in večji dobiček :)
LP
Plačaš eno, obdelujeta te dve. Mislim, da ga (skoraj) ni moškega, ki bi se branil česa takega...