Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prevara?
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 25.03.2008

Elektronsko pošto vsi beremo s prstom na tipki Delete. Hitro in neusmiljeno brišemo vse, česar ne poznamo, vse, kar je sumljivo, vse, kar diši po viiiiiaaagggrrrri in podobnem. Včeraj sem dobil enega boljših, bolj prebrisanih in poskusov (celo slovenski je) prodaje s prevaro.

Dobil sem tole pismo:


Spoštovani!
Vaš prijatelj Andrej meni, da bi Vas tole utegnilo zanimati:

Spletna trgovina naravno-zdravje.com Vam ponuja preko 20 različnih izdelkov za boljše zdravje in boljšo spolnost. Vsi izdelki so bili testirani in izdelani do podtakosti in jih uporablja preko 10 milijonov ljudi po celem svetu.

Nudijo 60-dnevno garancijo z vračilom denarja v primeru nezadovoljstva z izdelki. Paketi so odposlani v roku 24 ur od prejetega plačila, dobite pa jih v manj kot 10 delovnih dneh.
Nudijo tudi popuste na večjo količino naročila. Odlikuje jih popolnoma varen in zaseben način naročila preko spleta ter hiter rok dostave.

Sedaj pa še presenečenje....
Andrej Vam podarja 5% popusta na vse izdelke pri nakupu preko spletne strani naravno zdravje. Vaša koda za popust je: 39249, veljavna pa je do 31.3.2008. Ko dodate izdelek/izdelke v košarico, vnesite kodo za popust, nato pa izberete "K blagajni".

Obišči stran naravno-zdravje.com s klikom na spodnjo povezavo . . .
http://www.naravno-zdravje.com

Lepo te pozdravljam in ti želim veliko zdravja,

Andrej (andrej107@gmail.com)

OTVORITVENA AKCIJA - priporočite 10 prijateljev in prejmite brezplačno nagrado: 10% popusta na vse izdelke iz naše ponudbe.
Kliknite tukaj:
Priporočilo prijateljem

Sporočilo vam je bilo poslano samo tokrat, saj vas nimamo v bazi uporabnikov, temveč so sporočila poslana samo od uporabnikov, ki vam priporočijo stran. Če menite, da vam je bil ta e-mail poslan neupravičeno, ali menite, da uporabnika ne poznate, prosimo pošljite celotno sporočilo na priporocilo@naravno-zdravje.com.

 

Dobro napisano, nekaj Andrejev seveda poznam, in čeprav sem sumil, da gre za prevaro, sem pismo odprl in kliknil na link. In prišel do viagri podobnih izdelkov.

Ta direktna pošta je bila uspešna v tem, ker je pritegnila mojo pozornost. Pismo sem odprl. Potem sem bil seveda razočaran, ker sem uvidel, da ne gre za mojega prijatelja Andreja, pač pa za prodajni trik.

Lekcija iz direktnega marketinga? S prevaro lahko zelo hitro skoraj vsakogar pripravite do tega, da bo prebral, kar ste napisali. Ampak od tega, da nekoga s prevaro pripravite k branju vašega pisma, pa do nakupa je dolga pot. Običajno v takem primeru do nakupa nikoli ne pride. Ker ljudje neradi kupujemo od nekoga, ki nas je prevaral že v prvem koraku.

Ko sem kot študent od vrat do vrat prodajal knjige, sem bil vsaj 90% uspešen! Da, če so me spustili v hišo ali stanovanje, sem potem tudi prodal. Ampak za razliko od nekaterih mojih kolegov, ki so v stanovanja prišli s prevaro (»Delamo anketo o …«), sem jaz vedno že takoj pošteno povedal, da prodajam knjige. Seveda so mi v glavnem zaprli vrata, ampak tisti, ki so me spustili v stanovanje, so pa kupili.

Naloga kuverte v klasični direktni pošti, naloga zadeve in pošiljatelja v elektronski pošti je, da pripravi prejemnika na vsebino. Če zlorabimo prejemnikovo zaupanje, bomo prodali manj. 

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
14.04.2008 @ 03:40 Miha
Mislim, da je tale mejl nezavedno dosegel velik učinek, saj kot primer prevare na vaši strani uživa brezplačno reklamo. Morda bo celo privedel do nekaj nakupov :)
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh