Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Največje slovensko marketinško predavanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   29 19.01.2008

Dnevnik marketinškega guruja se vam splača brati. Ker vam na tem mestu odkrijem veliko. Zelo veliko. Marsikdo mi pravi, da celo preveč. Dnevnik marketinškega guruja je vaš pogled v zakulisje. Od leta 1989, ko sem s tremi partnerji ustanovil svoje prvo podjetje, sem videl in izkusil marsikaj. In se tudi kar nekaj naučil.

In večino tega kar vem, kar znam, sem vam pripravljen povedati. Mnogi se bojijo deliti znanje. Ampak zakaj? Ko nekoga nekaj naučite se zgodi dvoje: oseba, ki ste jo nekaj naučili je bogatejša, zna več. Vi pa zato, ker ste nekomu nekaj povedali, ne veste nič manj. Običajno celo veste več. Učitelji (guruji) od samega procesa učenja, odnesejo celo več kot učenci.

Skratka pripravljen sem vam priznati vse kar vem o marketingu. Ker vas cenim, ker vam želim dobro in ker vse to koristi tudi meni. Vse jasno, mar ne?

4000udelezencev

Drug teden bomo prešteli vstopnice (vsak je oddal vstopnico, ali povedal podatke) in povedali natančno število udeležencev. Prvi podatki kažejo, da smo se zelo približali, če ne celo presegli številko 4000! Poglejte sami in presodite.Kliknite na sliko.

Še par besed o četrtkovem seminarju. Šlo je za največje slovensko dobrodelno, marketinško, motivacijsko predavanje vseh časov. Prijavljenih je bilo nekaj čez 4200 udeležencev. Osip je bil, glede na to, da vstopnine ni bilo, zanemarljiv. Bravo, čestitam vsem, ki ste (so) prišli.

Udeleženci so bili z dogodkom zelo zadovoljni. Kako vem? Povedali so mi. :)

podpisovanje

Eno uro po predavanju sem udeležencem podpisoval svojo novo knjigo in so mi povedali. Videlo se jim je v očeh. In preko 3000 udeležencev je oddalo zapiske s predavanja. In mnogi so v zapiskih zapisali, da so se ravno včeraj odločili, da bodo v svojem osebnem ali poslovnem življenju nekaj SPREMENILI. In na to sem ponosen, zelo ponosen.

Seminar je bil dobrodelen. Udeleženci so darovali preko 120.000 evrov. Vsak po svoji vesti in svojih zmožnostih. Lisac tega denarja ni videl. Spet sem v praksi dokazal, da tisto o čemer govori, tudi delam. Naredite obratno, bodite uporniki, sem povedal udeležencem seminarja. In ta seminar je dokaz uporništva, dokaz, da se da narediti vse ravno nasprotno, kot to delajo vsi ostali v panogi in ob tem še zaslužiti.

Kaj smo naredili obratno? Praktično vse.

alesinsmiljan

Slovenci se v poslu pogosto izogibamo sodelovanju. Ne vem zakaj, ampak tako pač je. S Smiljanom sva pokazala, da je sodelovanje koristno, zabavno in neškodljivo za ego enega in drugega. :)

Obratno je to, da vsi ostali za seminarje prodajajo vstopnice, mi pa smo zadevo naredili brezplačno. Obratno je to, da je bilo na seminarju dvestokrat več ljudi, kot na običajnih seminarjih. Obratno je bilo to, da smo vsakemu udeležencu podarili knjigo in CD. Drugačno je bilo mesto prireditve, običajni seminarji se ne dogajajo v Hali Tivoli. Na običajnih seminarjih ni glasbenih vložkov in govora župana. Običajnih seminarjev ne snemajo s 4 kamerami (DVD bo na voljo v kratkem :)). In še kaj bi se našlo.

Marketinška razlaga dogodka? Vse skupaj lahko razumemo tudi kot en velik, dolg, učinkovit oglas. Oglas, ki ga nihče od prisotnih ne bo pozabil. Nikoli. In o svoji izkušnji bodo tudi povedali znancem, sodelavcem, prijateljem. Oglas, ki je trajal dobre tri ure, oglas, ki je bil poučen, na koncu pa še darili za vsakega udeleženca.

O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :) 


O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :)

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
23.01.2008 @ 18:09 Zvoni
Hja, tudi jaz se strinjam s Petro. Tudi mene je bilo sram moje nehvaležnosti. Ampak milijonkrat slišani nasveti, pač ne gredo radi v uho. Knjiga pa... Natisnjen blog. Brez komentarja. In to vsakega.
23.01.2008 @ 19:22 Mimi
Nasvet Aleša Lisca: "Glej kaj dela množica pa naredi obratno!" :))

Drobni tisk: množica je bila na seminarju, jaz sem se držala nasveta in nisem šla. In sem srečna, zadovoljna. :))

Bytheway, gospod Lisac, mislim da bo ta vaš nasvet potrebno malo preurediti, drugače ne boste nič več zaslužili.
23.01.2008 @ 23:45 Sašo
Poglejte, postavite se v njegovo kožo. Kaj bi vi naredili brezplačno?
Povedali osnove ali predavali o najnovejšem sistemu oz. pristopu trženja? Ker si nebi obetali zaslužka sem 100% da tisto prvo.
Zakaj? Ker bi zadovoljili večino, bili bi zadovoljni in nazadnje pripeljali na svoj plačljivi naslednji seminar (ki bi recimo predaval o najnovejšem sistemu trženja) več novih ljudi.
Dejstvo je da pri takšni masi ljudi (4000) ne moreš zadovoljiti vsakega, če zadovoljiš večino je tvoj načrt uspešen in si lahko obetaš v prihodnje tudi večji obisk plačljivih seminarjev.

Drugače pa saj veste "nikoli ne želite nekomu nekaj, česar si sami nikoli nebi želeli". Slabe beseda so kot bumerang, ki 3x priletijo nazaj.

Glede pohvale ekipe ki stoji Alešu ob strani pa tako, če bi jih hvalil vsepovprek bi se pokvarili, kar nebi bilo ravno najbolje.
Sem pa 100% da se jim osebno velikokrat zahvali, ker so del njegove uspešne ekipe; da bi pa to obešal na zvon je pa nesmiselno.

Aleš be like you are and stay No.1.


LP
24.01.2008 @ 08:48 Petra
Aleš, si pa presenetil, da si se oglasil, kar ti štejem v velik plus.

In imaš prav, ko berem te tvoje alinejce. Na predavanju je bilo res par stvari, ki jih doslej še nisi razkril javnosti. MOJ splošen vtis je bil pač tak, kakršen je bil, da s seminarja ne odhajam bogatejša za kakšno novo informacijo, spoznanje, ker so stari, že večkrat slišani primeri novitete povsem porinili v ozadje.

Če bi oglaševal seminar v smislu: "Pridite na marketinško masovko, na sproščeno marketinško druženje (jaz si predstavljam, da beseda "seminar" pomeni nekaj drugega, kar smo slišali v četrtek), luštno se bomo imeli, pogledali si bomo nekaj primerov iz prakse, ki jih morda že poznate, ponovili bomo, katerih napak si v poslu ne smete privoščiti,..." si včeraj ne bi dala duška. Dobila bi točno tisto, kar si (bi) obljubil. Jaz pa na iskreno besedo, čeravno ne obeta neke eksluzivnosti, bombastičnosti in veleumnosti, veliko dam. Itak nas že vsi po malem "nategujejo". Res bi bila (priznam: sem!) užaljena, da to počne tudi marketinški guru, ki na svojih seminarjih rad omenja 10 božjih zapovedi.

Še Sašotu kratek Re:. "nikoli ne želite nekomu nekaj, česar si sami nikoli ne bi želeli." Na kaj že se to nanaša? Ne kritizirajte drugih, če ne želiš sam slišati (še vedno pravim dobronamerne) kritike? Verjetno bi jo sama težko "požrla dol", če bi o sebi mislila, da sem najboljša. Ker pa tega o sebi ne mislim (niti ne mislim, da bi bila zmožna pripraviti boljši seminar, kot ga je Aleš z ekipo), sama zase rečem, da bi bila vesela konstruktivne kritike. Najlepše je brat vrstice, ki te kujejo v zvezde, malo manj tiste, kjer te tlačijo v drek. Vse tisto, kar ostane na površju, je nekako prebavljivo, če znamo tu in tam sestopit z oblakov in si priznat: "Ej, tale ima pa tuki in tuki prav in tole pa tole bi res lahko naredu boljš."

Sašo, upam, da imaš prav in da Aleš ekipo svojih vsaj privat kdaj pohvali. Javno je ni. Ampak Aleš, ker si priznal, da to ni bilo prav, ti je že pol odpuščenega. Lucky you! :-)
24.01.2008 @ 18:54 Lucija
Nisem izkoristila dobrodelnega predavanja, zato sem z radovednostjo prebirala komentarje... in dobila neštetokrat slišan (pa tudi doživet) markentiški nauk: "najzahtevnješe in najbolj kritične so vedno tiste stranke, ki dobijo nekaj zastonj. In tiste, ki jim damo pevelik popust."
Ob tej priložnosti moram g.Alešu na glas reči HVALA za vse zastonj dano znanje in upam, da se me bo ta nauk tudi mene kaj bolj prijel...
25.01.2008 @ 08:35 martin
Lisac ali Lisac? Kdo bo privabil več ljudi? Mogoče bi bilo primernejše vprašanje: Po katerem dogodku so stranke bolj zadovoljne?
26.01.2008 @ 01:02 Lado
Aleš, bil sem na seminarju in se podpišem pod vse pozitivne komentarje. Vse je stvar pričakovanj in dobil sem več kot sem pričakoval od tovrstnega in takšnega dogodka. So pa očitno nekateri pričakovali preveč... Ja, fantje in dekleta, za več bo pa treba tudi kaj plačati, a ne?
Sem pa pogruntal še eno zadevo in marketinški nauk, za katerega nisem zasledil, da bi nam ga Aleš doslej v zvezi s tem dogodkom zaupal.
Dejstvo je, da ima Aleš veliko bazo svojih zvestih strank in poslušalcev. In enako dejstvo je, da ima tudi Smiljan veliko bazo svojih zvestih strank in "vernikov", kot so se nekateri izrazili. In dejstvo je, da sta si njuna pristopa (marketing in motivacija) kar v več pogledih kompatibilna.
In kaj sta modra moža storila? Poleg vsega že doslej slišanega sta si izmenjala batzi svojih strank. Po moji oceni je vsak svojo bazo povečal za vsaj 30-50%. In s pametno obdelavo novih sta si oba pridobila nove "vernike". Bistro, ni kaj! Kaj meniš, Aleš, imam prav? ;-)
29.01.2008 @ 23:40 Borut
Tudi jaz sem bil na predavanju in me že od takrat nekaj zanima:
Omemba elanovih smuči, podana je bila tudi cena, mislim da so bile okoli 250 eur. Je bila to reklama?:)

Drugače pa super predavanje, se vidimo še kdaj.

Pozdrav od družboslovnega informatika ;)
07.02.2008 @ 11:57 Damir
Tole je bilo moje prvo tovrstno predavanje in najbolj me je presenetila ravno mnozica. Namrec, ko je nekdo na odru rekel, da naj damo kazalec leve roke na celo, je to dejansko naredilo 99% obiskovalcev... Brez, da bi vedeli zakaj... Podobno je bilo naprej, ko je spet nekdo na odru rekel, da on hoce, da naj si vsi zapisemo eno besedo (nevem katero, sem pozabil...). Spet 99% ljudi v dvorani je zacelo pisat, kar jim je bilo receno.

Zanimivo... :-)
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
na vrh