Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Največje slovensko marketinško predavanje!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 29 19.01.2008
Dnevnik marketinškega guruja se vam splača brati. Ker vam na tem mestu odkrijem veliko. Zelo veliko. Marsikdo mi pravi, da celo preveč. Dnevnik marketinškega guruja je vaš pogled v zakulisje. Od leta 1989, ko sem s tremi partnerji ustanovil svoje prvo podjetje, sem videl in izkusil marsikaj. In se tudi kar nekaj naučil.
In večino tega kar vem, kar znam, sem vam pripravljen povedati. Mnogi se bojijo deliti znanje. Ampak zakaj? Ko nekoga nekaj naučite se zgodi dvoje: oseba, ki ste jo nekaj naučili je bogatejša, zna več. Vi pa zato, ker ste nekomu nekaj povedali, ne veste nič manj. Običajno celo veste več. Učitelji (guruji) od samega procesa učenja, odnesejo celo več kot učenci.
Skratka pripravljen sem vam priznati vse kar vem o marketingu. Ker vas cenim, ker vam želim dobro in ker vse to koristi tudi meni. Vse jasno, mar ne?
Drug teden bomo prešteli vstopnice (vsak je oddal vstopnico, ali povedal podatke) in povedali natančno število udeležencev. Prvi podatki kažejo, da smo se zelo približali, če ne celo presegli številko 4000! Poglejte sami in presodite.Kliknite na sliko.
Še par besed o četrtkovem seminarju. Šlo je za največje slovensko dobrodelno, marketinško, motivacijsko predavanje vseh časov. Prijavljenih je bilo nekaj čez 4200 udeležencev. Osip je bil, glede na to, da vstopnine ni bilo, zanemarljiv. Bravo, čestitam vsem, ki ste (so) prišli.
Udeleženci so bili z dogodkom zelo zadovoljni. Kako vem? Povedali so mi. :)
Eno uro po predavanju sem udeležencem podpisoval svojo novo knjigo in so mi povedali. Videlo se jim je v očeh. In preko 3000 udeležencev je oddalo zapiske s predavanja. In mnogi so v zapiskih zapisali, da so se ravno včeraj odločili, da bodo v svojem osebnem ali poslovnem življenju nekaj SPREMENILI. In na to sem ponosen, zelo ponosen.
Seminar je bil dobrodelen. Udeleženci so darovali preko 120.000 evrov. Vsak po svoji vesti in svojih zmožnostih. Lisac tega denarja ni videl. Spet sem v praksi dokazal, da tisto o čemer govori, tudi delam. Naredite obratno, bodite uporniki, sem povedal udeležencem seminarja. In ta seminar je dokaz uporništva, dokaz, da se da narediti vse ravno nasprotno, kot to delajo vsi ostali v panogi in ob tem še zaslužiti.
Kaj smo naredili obratno? Praktično vse.
Slovenci se v poslu pogosto izogibamo sodelovanju. Ne vem zakaj, ampak tako pač je. S Smiljanom sva pokazala, da je sodelovanje koristno, zabavno in neškodljivo za ego enega in drugega. :)
Obratno je to, da vsi ostali za seminarje prodajajo vstopnice, mi pa smo zadevo naredili brezplačno. Obratno je to, da je bilo na seminarju dvestokrat več ljudi, kot na običajnih seminarjih. Obratno je bilo to, da smo vsakemu udeležencu podarili knjigo in CD. Drugačno je bilo mesto prireditve, običajni seminarji se ne dogajajo v Hali Tivoli. Na običajnih seminarjih ni glasbenih vložkov in govora župana. Običajnih seminarjev ne snemajo s 4 kamerami (DVD bo na voljo v kratkem :)). In še kaj bi se našlo.
Marketinška razlaga dogodka? Vse skupaj lahko razumemo tudi kot en velik, dolg, učinkovit oglas. Oglas, ki ga nihče od prisotnih ne bo pozabil. Nikoli. In o svoji izkušnji bodo tudi povedali znancem, sodelavcem, prijateljem. Oglas, ki je trajal dobre tri ure, oglas, ki je bil poučen, na koncu pa še darili za vsakega udeleženca.
O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :)
O največjem marketinškem predavanju vseh časov bom seveda še pisal. Če ste zadevo zamudili ali pa, če želite vse skupaj videti še večkrat, potem imam za vas dobro novico. DVD s posnetkom bo kmalu na voljo. :)
Drobni tisk: množica je bila na seminarju, jaz sem se držala nasveta in nisem šla. In sem srečna, zadovoljna. :))
Bytheway, gospod Lisac, mislim da bo ta vaš nasvet potrebno malo preurediti, drugače ne boste nič več zaslužili.
Povedali osnove ali predavali o najnovejšem sistemu oz. pristopu trženja? Ker si nebi obetali zaslužka sem 100% da tisto prvo.
Zakaj? Ker bi zadovoljili večino, bili bi zadovoljni in nazadnje pripeljali na svoj plačljivi naslednji seminar (ki bi recimo predaval o najnovejšem sistemu trženja) več novih ljudi.
Dejstvo je da pri takšni masi ljudi (4000) ne moreš zadovoljiti vsakega, če zadovoljiš večino je tvoj načrt uspešen in si lahko obetaš v prihodnje tudi večji obisk plačljivih seminarjev.
Drugače pa saj veste "nikoli ne želite nekomu nekaj, česar si sami nikoli nebi želeli". Slabe beseda so kot bumerang, ki 3x priletijo nazaj.
Glede pohvale ekipe ki stoji Alešu ob strani pa tako, če bi jih hvalil vsepovprek bi se pokvarili, kar nebi bilo ravno najbolje.
Sem pa 100% da se jim osebno velikokrat zahvali, ker so del njegove uspešne ekipe; da bi pa to obešal na zvon je pa nesmiselno.
Aleš be like you are and stay No.1.
LP
In imaš prav, ko berem te tvoje alinejce. Na predavanju je bilo res par stvari, ki jih doslej še nisi razkril javnosti. MOJ splošen vtis je bil pač tak, kakršen je bil, da s seminarja ne odhajam bogatejša za kakšno novo informacijo, spoznanje, ker so stari, že večkrat slišani primeri novitete povsem porinili v ozadje.
Če bi oglaševal seminar v smislu: "Pridite na marketinško masovko, na sproščeno marketinško druženje (jaz si predstavljam, da beseda "seminar" pomeni nekaj drugega, kar smo slišali v četrtek), luštno se bomo imeli, pogledali si bomo nekaj primerov iz prakse, ki jih morda že poznate, ponovili bomo, katerih napak si v poslu ne smete privoščiti,..." si včeraj ne bi dala duška. Dobila bi točno tisto, kar si (bi) obljubil. Jaz pa na iskreno besedo, čeravno ne obeta neke eksluzivnosti, bombastičnosti in veleumnosti, veliko dam. Itak nas že vsi po malem "nategujejo". Res bi bila (priznam: sem!) užaljena, da to počne tudi marketinški guru, ki na svojih seminarjih rad omenja 10 božjih zapovedi.
Še Sašotu kratek Re:. "nikoli ne želite nekomu nekaj, česar si sami nikoli ne bi želeli." Na kaj že se to nanaša? Ne kritizirajte drugih, če ne želiš sam slišati (še vedno pravim dobronamerne) kritike? Verjetno bi jo sama težko "požrla dol", če bi o sebi mislila, da sem najboljša. Ker pa tega o sebi ne mislim (niti ne mislim, da bi bila zmožna pripraviti boljši seminar, kot ga je Aleš z ekipo), sama zase rečem, da bi bila vesela konstruktivne kritike. Najlepše je brat vrstice, ki te kujejo v zvezde, malo manj tiste, kjer te tlačijo v drek. Vse tisto, kar ostane na površju, je nekako prebavljivo, če znamo tu in tam sestopit z oblakov in si priznat: "Ej, tale ima pa tuki in tuki prav in tole pa tole bi res lahko naredu boljš."
Sašo, upam, da imaš prav in da Aleš ekipo svojih vsaj privat kdaj pohvali. Javno je ni. Ampak Aleš, ker si priznal, da to ni bilo prav, ti je že pol odpuščenega. Lucky you! :-)
Ob tej priložnosti moram g.Alešu na glas reči HVALA za vse zastonj dano znanje in upam, da se me bo ta nauk tudi mene kaj bolj prijel...
Sem pa pogruntal še eno zadevo in marketinški nauk, za katerega nisem zasledil, da bi nam ga Aleš doslej v zvezi s tem dogodkom zaupal.
Dejstvo je, da ima Aleš veliko bazo svojih zvestih strank in poslušalcev. In enako dejstvo je, da ima tudi Smiljan veliko bazo svojih zvestih strank in "vernikov", kot so se nekateri izrazili. In dejstvo je, da sta si njuna pristopa (marketing in motivacija) kar v več pogledih kompatibilna.
In kaj sta modra moža storila? Poleg vsega že doslej slišanega sta si izmenjala batzi svojih strank. Po moji oceni je vsak svojo bazo povečal za vsaj 30-50%. In s pametno obdelavo novih sta si oba pridobila nove "vernike". Bistro, ni kaj! Kaj meniš, Aleš, imam prav? ;-)
Omemba elanovih smuči, podana je bila tudi cena, mislim da so bile okoli 250 eur. Je bila to reklama?:)
Drugače pa super predavanje, se vidimo še kdaj.
Pozdrav od družboslovnega informatika ;)
Zanimivo... :-)