Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Kaj naj naredim?
Marketing
Komentarji:   6 22.12.2007

Včasih so oglaševalci potencialnim strankam povedali, kaj morajo narediti.

cola

nestle

Danes tisti, ki oglase delajo, stavijo na kreativnost. In pozabljajo na to, da je glavni namen oglasa PRODATI. 

Kateri fant bo prej prišel do dekleta, tisti, ki bo samo prijazno gledal, ali tisti, ki bo še kaj pametnega povedal? Vedno bo zmagal tisti, ki bo kaj pametnega povedal! Če ne verjamete, si oglejte dvoboj dveh fantov. Lep visokorasel dečko, proti majhnemu, ne preveč lepemu ... ki ima na glavi pripet umetni penis. Oba gresta v akcijo ... tisti, s pripetim umetnim :), ve, kaj mora dekletom povedati. Ker je prebral knjigo, o kateri sem že pisal (The Game). Besede prodajajo.

Današnji  nauk? Povejte strankam, kaj morajo narediti.

Če prodajate pijačo, jim povejte, da morajo piti, kar prodajate, če prodajate hrano za dojenčke, povejte staršem, naj dajo to hrano otrokom. Vem, zelo enostavno, zelo neizvirno. Ampak deluje.


Dodaj komentar


Komentarji:

23.12.2007 @ 11:13 ervinator
Tudi to, kaj početi z nekim izdelkom, se da povedati na način oziroma šibek način. V starih časih so na primer reklamirali, "uporabljajte naše blago za obleke!" Popolnoma druga stvar je reči, "give the babies nestles food". "Give the babies (something)" se že samo po sebi dobro sliši.

P.s.: Dvoboj dveh fantov ne pokaže tega, da je ta nižji kaj pametnega povedal. Predvsem je zabavno vrtel jezik, medtem ko je ta višji deloval nezainteresirano.
23.12.2007 @ 17:34 Aleš Lisac
Nižji fant je par zadev naredil bolje. Dekletom je postavljal zanimivo odprto vprašanje: "Kdo več laže,moški ali ženske?". Bolje je izbral čas za nagovor dekleta - takrat, ko čaka na semaforu, ne pa, ko brzi mimo. Bil je tudi bolj samozavesten, bolj prepričan vase. Itd.
24.12.2007 @ 02:16 Anže Ž.
Ko kliknem na link do The Game, ki si ga dal se ne vidi tvojega vnosa v blog, le komentarji. Nekako ne vem kako priti do strani da bi si ogledal vnos :
24.12.2007 @ 11:39 Aleš Lisac
Anže, smo spet odkrili en problemčem na mojem blogu ... Najbolje, da pregledate področje Dobre knjige in boste našli zapis. Iskalnik tudi ne najde The Game ...
24.12.2007 @ 21:23 Anže Ž.
Aleš: sem našel, sedaj, pred nekaj dnevi, je ravno izšla naslednja knjiga Rules of the game, razmišljam da bi kar obe naročil :)
25.12.2007 @ 12:39 Sašo
Res je iskalnik ne najde "the game", najde pa "igra".
Bi bilo pa dobro da bi bil iskalnik čimbolj optimalen ter da bi iskal poleg naslovnih besed tudi besede ki so shranjene v opisnem delu.

Vesel Božič :)
na vrh