Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Pogovor s prodajalcem rekorderjem
Včeraj sem se pogovarjal s prodajalcem, ki je v svoji panogi v Sloveniji prodal največ. Osebno je v 9 mesecih obiskal in prodal 760 strankam! Kako mu je to ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

<< nazaj Cash Only
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 12.12.2007

Danes zvečer bom prespal v hotelu na Češkem. Za rezervacijo sem se odločil, čeprav poslujejo samo na "solarno energijo". Prijatelji z juga bi rekli, poslujejo po sistemu "pare na sunce". Takole pravijo v mailu, ki sem ga pravkar prejel:

Hello again,

payment: cash only.

please if something changes, call us.
with many thanks
Zámeček pod hradem - HOTEL
Starý Jičín 111
74231
tel.: +420 556 752 262
fax.:+420 556 752 261
http://www.zamecek-hotel.cz/

Se bom moral pač ustaviti na kakšnem bankomatu. Hotel s štirimi zvezdicami + restavracija in edini način plačila "cash only". Zanimivo, mar ne?

Jaz njihov način podpiram, čeprav se morda komu zdi, da ni preveč prijazen do strank. Marketinški nauk?


Če imaš odlično kakovost in majhne kapacitete, skratka če tistega kar prodajaš ni v izobilju, potem pravila postavljaš ti, ne pa stranke.

In pravila postaviš tako, da zaslužiš čim več, s čim manj problemi. Bravo Čehi.

Nasvet za vse, od katerih stranke zahtevajo vedno višje popuste in ostale ugodnosti?

Spremenite nekaj!

Očitno stranke ne vidijo razloga, da bi morale kupiti ravno pri vas in vas zato izsiljujejo s ceno, zraven pa dodajo še kakšno zahevo. Če ponujaš nekaj, kar je težko dobiti, nekaj kar je drugačno, nekaj kar je boljše, potem pogojev poslovanja ne narekujejo stranke, pač pa ti.

Biti moraš drugačen. Biti moraš nekaj posebnega, potem pa lahko narekuješ pogoje poslovanja. Lahko si tudi najcenejši (Rynan Air) in spet pogoje poslovanja določaš sam ...

Najtežje je, če nisi nič posebnega, če prodajaš nekaj, kar se dobi povsod.

Dodaj komentar


Komentarji:

12.12.2007 @ 23:45 Sašo
Ja res je, ko dobiš svoje pravo ime ko ljudje ne gledajo več na cene ampak na kakovost ponudb in uslug, da lahko praktično sam določaš svojo ceno.
Je pa res da je ponavadi kar dolga pot da dosežeš takšen cilj, recimo za hotele je to še toliko težje, ker morajo praktično zadovoljiti "vsakega" gosta če želijo biti No.1.
Skrtka bi lahko rekel da skoraj morajo iztopiti in vrste povprečnosti, da lahko dokažejo svojo drugačnost - posebnost.
na vrh