Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Nemogoče?
-
Obujamo spomineKomentarji: 10 25.11.2007
Ena stara slika. Še iz mojih ameriških študentskih časov.
Da, prav vidite. Za mano je "DRIVE-IN CHRISTIAN CHURCH"!
Kako v tej cerkvi opravite spoved?
Še iz avta vam ni potrebno stopiti. Enostavno odprete okno, poveste grehe, na parkirišču zmolite, par molitvic in to je to. Če ima lahko McDonald's "drive in" okence, ga ima lahko tudi še kakšen drug biznis, mar ne? Recimo cerkev.
To sliko pokažem, tistim nejevernim podjetnikom, ki pravijo, da je njihova panoga specifična in da ideje o katerih govorim, v njihovem podjetju niso uresničljive. Vse je mogoče dragi moji. In zapomnite si: "VAŠA PANOGA, VAŠE PODJETJE, NI NIČ POSEBNEGA". Ne, niste specifični.
Lisac je predaval praktično že vsem. Od pogrebnikov, do zdravilcev, od odvetnikov, do bančnikov ... Specifične panoge ni. Marketinške principi, veljajo v vseh panogah. Le malenkost je potrebno stvari prilagoditi. Slovenska najbolje prodajana marketinška delavnica vseh časov, se imenuje "Nemogoče" ravno zato, ker že od leta 1996 razbijam mite. Podjetnikom kažem (tudi s sliko zgoraj), da JE mogoče.
Ker me malce boli zob, bi se zelo rad odpeljal tudi k zobozdravniku, ki bi imel takšen način poslovanja. Šipo dol, rekel bi: "Aaaaa", in on bi vrtal, namestil zalivko itd. No, sanje so eno, realnost je drugo. K zobozdravniku lahko pridem 1. februarja. Takrat sem naročen, če to storitev krije ZZZS. Če bom v tem času kaj zaslužil na DPDM (Državnem prvenstvu v direktnem marketingu) bom raje šel k privat zobarju.
Na splošno pa mi je takšen pristop zanimiv in presenetljiv. Temu se reče fleksibilnost ali prožnost. Ko upade obisk se lahko vprašam: "Zakaj ni ljudi?" ali pa: "Kaj naj naredimo, da jih spet privabimo?"
Zakaj se tega sedaj ne lotijo ko je časa iz dneva v dan manj?
Po mojem bi banka, ki bi se odločila za takšen sistem, dobila kar precej novih strank.
LP
V redu bi bila tudi drive in trgovina za živila. Sicer ne po principu čakanja v vrsti ampak kot nekakšen Big Drive In, se pravi podobno kot kakšno parkirišče s tem da bi bil na vsakem "boxu" terminal kjer bi lahko določal katere stvari boš kupil (seveda v dovršeni grafiki ter slikovni predsatvitvi živil+enostaven vmesnik). Plačilo bi potekalo neposredno preko terminala, ob plačilu pa bi dobil račun in številko nakupa. Zapeljal bi se ven iz boxa proti urejenem prevzemnem delu kjer bi dobil tudi vse kupljeno.
Ceste bi seveda morale biti malce bolj strateško načrtovane v primeru gužve da nebi prihajalo do zastojev ter da bi prevzem potekal hitro.
Po mojem bi to bila kar zanimva ideja in bi se kar prijela, sploh pa za tiste ki se jim ne da gužvati pa čakati v dolgi vrsti pred blagajno.
Imajo pa tudi posebno sobo za VIP nakupovalce (no, mislim, da ni nujno, da so VIP)
Njihov cilj je kako pridobiti čim več kupcev, to pa jim bo uspelo le tako da bodo uporabili vse ideje in možnosti ki bodo zadovoljile tako ene kot tudi druge kupce. Če gledamo na to da so trgovine in parkirišča večinoma zafilana bo Drive-In zelo v pomoč tistim ki se jim bo nadvse mudilo oz. si ne morejo privoščiti čakanj v dolgih vrstah ter gužvanja na parkirišču.
Sam pozdravljam to idejo ker mislim da se bo pri nas vsekakor prijela.
LP
Ja preprosto rečen se mi ideja zdi še vedno super in pohvalno da so se odločili za ta korak. Edino problem je da nimajo nekega večjega obiska po mopjem zaradi tega ker je praktično ta del zelo slabo vidljiv.
Prvo ko sem šel iskati kje se to nahaja sem mimo peljal ker praktično sploh nisem videl tega sprejemnega boxa kot so ga predsatvili v reklami, drugič ko sem prišel je nastala malce problem ker je na desni strani in če prideš s strani CityParka boš praktično moral iti ven iz avta ali se presediti na drugi sedež tretja opcija je da se obrneš na cesti ter lepo zapeljati notri.
Prodajalka je prišla v parih sekundah in postrežba je bila pratkično takoj opravljena tako da je ta del super poštiman (baje imajo celo senzor ko pride kakšen avto da jim to notri sporoči, imate pa na voljo tudi zvonec).
Se pravi kje vidim problem? Problem vidim v tem ker se sploh ne vidi kje bi naj bil drive-in, sploh pa ko so spredaj parkirani avti ali mogoče še kakšen tovrnjak da ga praktično sploh ne vidiš.
Rešitev je po mojem preprosta, nad box bi dal veliko reklamo (po vsej verjetnosti plastično ter z možnostjo razsvetlitve) seveda na obe strani da bi vozniki tako iz ene kot iz druge strani že na daleč videli Drive In za BabyCenter. In po mojem bi se veliko več strank ki imajo za kupiti recimo samo plenice rajši odločili za Drive In kot da bi stopili v center.
Rumena črta označuje rezerviran pas za avtomobile za Drive In.
Postavil sem 6x boxov kamor lahko vozniki zapeljejo ter naročijo svoje stvari preko avtomatskega preglednega terminala.
Na desni strani stavbe oz. trgovine je posebej prirejena stavba ki je namenjena predaji naročenih stvari.
Ko prevzamejo svoje stvari se odpeljejo okoli stavbe in proti glavni cesti.
LP